Waldemar Geplaatst 17 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2018 Hoi Harald, Dankjewel. Hoe heb je dit afbouwen aangepakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 17 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2018 Mooi, succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2018 Ik had tegelijkertijd een burn-out, dus oorzaak en gevolg lopen door elkaar. Moe vooral. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 20 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2018 Een aantal jaren heb ik ook een burn-out gehad. Hoe ging jij in die tijd met drank om, Lika? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 20 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2018 Zometeen een vergadering met mensen die wijn zullen drinkeniemand tips, ik zie de glazen nu al voor me, en krijg er zin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2018 @Waldemarlastige situatie, vergadering met wijndrinkende mensen. (Waarom eigenlijk een vergadering met wijn?) Maar goed je bent jezelf er bewust van dat het een trigger is, dus kun je van tevoren met jezelf afspreken: niet doen. En alvast bedenken wat je gaat zeggen als mensen jou een glas aanbieden. Zodat je er niet door overvallen wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 20 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2018 Best apart alcohol bij een vergadering Maak een afspraak met jezelf, hou je doel voor ogel. Waarom wilde je ook alweer stoppen??? Bedenk hoe jij je de volgende dag zal voelen als je het wel doet. Je kunt het topper, jij bent de baas over de alcohol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 20 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2018 Dank jullie Rosee en Sensitief, hoi trouwenswe vergaderen in een café, vrij informeel. Ik ga alvast, zodat ik de eerste ben en me een kop t kan bestellen. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 20 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2018 Geniet van de thee en succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grimes Geplaatst 20 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2018 55 minuten geleden zei Waldemar: Dank jullie Rosee en Sensitief, hoi trouwenswe vergaderen in een café, vrij informeel. Ik ga alvast, zodat ik de eerste ben en me een kop t kan bestellen. Tot later En hoe is het gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 20 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2018 Gelukt! Grimes reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 20 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2018 Jullie woorden meegenomen in mijn hoofd, en op tijd weg. Dank jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 20 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2018 Top gedaan! Je bent sterker dan je denkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 20 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2018 Voelt geweldig. Misschien wel wat vermeden door eerder te vertrekken, maar is op dit moment beter denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 20 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2018 Kiezen voor datgene wat goed voor jou is heeft de hoogste priotiteit, de rest is nu ff bijzaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2018 Goede methode hoor, om situaties waarvan je kunt zien aankomen dat je ze lastig zult vinden in het begin gewoon uit de weg te gaan. Heb ik ook gedaan. Naarmate je meer successen hebt groeit je zelfvertrouwen en kun je grotere uitdagingen aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 21 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2018 Waldemar, goed doorstaan! Steeds denken aan de ellende die begint na de eerste slok houdt mij meestal wel scherp. Je hebt dit tenslotte al zo vaak meegemaakt dat het niet moeilijk is om dit te visualiseren, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2018 Waldemar, dat is nou goed voor jezelf zorgen ipv vermijden. Heel bewust een keuze gemaakt, die voor jou goed is. Compliment! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 21 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2018 Dank jullie voor de complimenten, en zeker Pytje, niet zo moeilijk. Vanavond ga ik maar niet naar de verkiezingsavond, waarin ik een rol vervul. Laten ze de hopelijk overwinning maar even zonder mij vieren. Ik vier thuis een andere Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 21 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2018 @Waldemar geweldig, well done! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 21 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2018 Dank je Rosee, Vanaf vrijdag geen alcohol gehad. Ik merk dat het nu begint te ‘knagen’, en zie zelfs glazen sterke drank voorbij komen. Vandaag heel veel gesnoept, tot misselijk toe. Herkent iemand dit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 21 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2018 Hou vol Waldemar, je wordt uitgedaagd. Als je dit doorstaat ben je trots op jezelf. Welk gevoel zul je hebben als je wel toegeeft? Denk aan je overwinning van gisteren en hoe trots en tevreden je naar bed ging. Snoepen herken ik niet. Wel veel water drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grimes Geplaatst 21 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2018 Trots op je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 21 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2018 en ik op jou, je gaat het net zo goed aan. En ik snap dat je opziet tegen het weekend, ik ook. Misschien kunnen we kletsen in het weekend, elkaar er doorheen loodsen zonder een drup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 21 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2018 Ik merk dat ik door bepaalde muziek ook in de stemming kom om te drinken, wel handig, even niet opzettenook denk ik over drinkmaatjes in mijn leven, en wat vriendschap betekent voor mij. Ik denk dat mijn leven een aardige wending krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden