Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

@Waldemarlastige situatie, vergadering met wijndrinkende mensen. (Waarom eigenlijk een vergadering met wijn?) Maar goed je bent jezelf er bewust van dat het een trigger is, dus kun je van tevoren met jezelf afspreken: niet doen. En alvast bedenken wat je gaat zeggen als mensen jou een glas aanbieden. Zodat je er niet door overvallen wordt.

Geplaatst

Best apart alcohol bij een vergadering:)

Maak een afspraak met jezelf, hou je doel voor ogel. Waarom wilde je ook alweer stoppen??? Bedenk hoe jij je de volgende dag zal voelen als je het wel doet.

Je kunt het topper, jij bent de baas over de alcohol!

Geplaatst

Dank jullie Rosee en Sensitief, hoi trouwens:)we vergaderen in een café, vrij informeel. Ik ga alvast, zodat ik de eerste ben en me een kop t kan bestellen. Tot later:)

Geplaatst
55 minuten geleden zei Waldemar:

Dank jullie Rosee en Sensitief, hoi trouwens:)we vergaderen in een café, vrij informeel. Ik ga alvast, zodat ik de eerste ben en me een kop t kan bestellen. Tot later:)

En hoe is het gegaan? 

Geplaatst

Goede methode hoor, om situaties waarvan je kunt zien aankomen dat je ze lastig zult vinden in het begin gewoon uit de weg te gaan. Heb ik ook gedaan. Naarmate je meer successen hebt groeit je zelfvertrouwen en kun je grotere uitdagingen aan.

Geplaatst

Waldemar, goed doorstaan! Steeds denken aan de ellende die begint na de eerste slok houdt mij meestal wel scherp. Je hebt dit tenslotte al zo vaak meegemaakt dat het niet moeilijk is om dit te visualiseren, toch?

Geplaatst

Dank jullie voor de complimenten, en zeker Pytje, niet zo moeilijk. Vanavond ga ik maar niet naar de verkiezingsavond, waarin ik een rol vervul. Laten ze de hopelijk overwinning maar even zonder mij vieren. Ik vier thuis een andere:)

Geplaatst

Dank je Rosee, Vanaf vrijdag geen alcohol gehad. Ik merk dat het nu begint te ‘knagen’, en zie zelfs glazen sterke drank voorbij komen. Vandaag heel veel gesnoept, tot misselijk toe. Herkent iemand dit?

Geplaatst

Hou vol Waldemar, je wordt uitgedaagd. Als je dit doorstaat ben je trots op jezelf. Welk gevoel zul je hebben als je wel toegeeft? Denk aan je overwinning van gisteren en hoe trots en tevreden je naar bed ging.

Snoepen herken ik niet. Wel veel water drinken.

Geplaatst

:rolleyes:en ik op jou, je gaat het net zo goed aan. En ik snap dat je opziet tegen het weekend, ik ook. Misschien kunnen we kletsen in het weekend, elkaar er doorheen loodsen zonder een drup:)

Geplaatst

Ik merk dat ik door bepaalde muziek ook in de stemming kom om te drinken, wel handig, even niet opzetten<_<ook denk ik over drinkmaatjes in mijn leven, en wat vriendschap betekent voor mij. Ik denk dat mijn leven een aardige wending krijgt.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...