smart Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Wat gebeurt er weer een boel! Sterkte allemaal.... Ik mag straks voor het eerst naar de fysiotherapeut. En dan maar hopen dat alle pijntjes worden opgelost Ik heb geen goede verzekering afgesloten nl. Trouwens .. het ziet er buiten top uit: droog en een zonnetje! Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 zo terug. moet naar het ziekenhuis vandaag of morgen. foto laten maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Voor @Lika Voor @bolletje Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Heerlijk weertje buiten, maar toch wel fris. Gaatjes in mijn oren laten schieten vanmiddag. Straks even wat eten en dan nog even weer de kou door met de fiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Goedemiddag allemaal, Vandaag weer een kilometertje of 9 gewandeld Afgelopen zondag ook al 10, dus lekker bezig Wat is er dan met bolletje aan de hand ?? Iets gebroken ? Even andere draadje lezen dan Spirit, weer een beetje aan het bij komen Da's mooi smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 @Lika @bolletje Sterkte! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 zo terug pols heel raar gebroken dus heel raar gespalkt. scheef, volgende week terug komen, foto laten maken. als het niet goed is dan moet het geopereerd worden. ben ik klaar mee zeg. zo nu bankhangen want door dat rare gespalk doet het knap pijn. en ik ben kapot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Balen Bolletje! Hoop dat je niet te veel pijn gaat hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bosrat Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 (bewerkt) Hoi allemaal, ik wist niet dat er een dagdraad was maar op advies van Lady Jane kom ik hier buurten(Bedankt Lady Jane ). Dagpact; Tessa1987 Amethist Antoinnette Lars Rosee Spirit Bor Bosrat Ik neem aan dat het de bedoeling is om je te melden dat je zonder alcohol de dag bent doorgekomen? Sorry als ik het mis heb want ik ben nog net hier op het forum 20 februari 2018 bewerkt door bosrat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Goed gedaan zo en succes Bosrat! bosrat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Welkom hier Bosrat. De bedoeling van het Dagpact is dat je je 's ochtends aanmeldt, met de intentie die dag droog te blijven. 's Avonds kun je een berichtje plaatsen, je afmelden dat je de dag droog bent doorgekomen, maar dat hoeft niet. En op de dagdraad kun je lekker buurten Of als je het lastig hebt ff steun zoeken... bosrat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Dank jullie allen! Het helpt. @Bolletje Wat vervelend van je pols. sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Heel veel sterkte lieve bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 ontzie je je gezonde pols ook een beetje lieve Bollewops! beterschap meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 Ik meld me weer af van het dagpact, ga zo slapen, erg moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 En welterusten vanuit hier. Lekkere en productieve dag gehad. Och lieve bol toch....verdikkeme. En je was zo vrolijk en opgewekt vanochtend.... bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2018 1 uur geleden zei spirit: Hé Bor, als je weer dagelijks drinkt, zoals je zegt, waarom sta je dan iedere dag op het dagpact? Vind het een belediging van het dagpact. Natuurlijk gebeurt het wel eens vaker dat iemand op het dagpact staat en het lukt niet. Maar als jij aan geeft dat je dagelijks drinkt en dan wel vaak op dagpact staat kan ik niet begrijpen. Hoe serieus neem je het dan? Totaal niet en de afspraak samen is dan geen bal waard. Meld me droog af maar ga voorlopig niet meer op het dagpact. Kun je zeggen je doet het voor je zelf ja dat klopt maar de achterliggende gedachte is nog wel altijd samen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bosrat Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 (bewerkt) Vandaag gelukkig zonder drank overleeft, alleen slapen lukt echt voor geen meter. Het slechte slapen komt niet door het niet drinken maar meer door het malen door mijn hoofd. @spirit Bedankt! @bolletje Oei, dat is naar voor je zeg, hopelijk dat het niet een hele vervelende breuk is, sterkte! Jullie welterusten allemaal; morgen weer een nieuwe alcoholvrije dag. 21 februari 2018 bewerkt door bosrat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 (bewerkt) Lars, Lars, dus als je leest dat er één (vd 8 gisteren) de dagpact niet gebruikt zoals jij graag zou willen, ga je er af? Je was nog altijd samen met die 7 anderen! En op andere dagen nog meer vaak. Dit is wat er vaak gebeurt bij ons: we zoeken een zondebok, zijn al lang blij als we dat zelf niet zijn, maar gebruiken zo iemand dus wel om een negatief besluit te nemen voor onszelf. Ik ben bang dat ik zo ooit op die manier vaak mijn eerste weer nam. Ik merk trouwens dat ik die neiging ook nog steeds heb: als ik lekker in mijn vel zit, zoek ik ook vaak 1 iemand op, en trek me op aan zijn/haar voorbeeld; zit ik niet lekker, dan fixeer ik me vaak op 1 iemand om me eens lekker aan te ergeren, en daar trek ik me nou niet bepaald aan op. 21 februari 2018 bewerkt door lady jane Lars, IJsvogel en kruidenthee67 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Oe LJ...wat een spiegel, dank u smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 (bewerkt) LJ wat mooi gezegd, wat leerzaam eigenlijk. Ik realiseer me nu hoeveel ik me altijd spiegel aan anderen. Heel lang heeft me dat kwetsbaar gemaakt omdat het zo verleidelijk is om iemand waar je tegen op kijkt te volgen, want zo erg kan het toch niet zijn als die persoon ook rookt of drinkt. En andersom werkt het ook, leren om wel samenzijn en samenwerking te hebben, zonder jezelf volledig uit het lood te laten slaan als daar iets niet loopt zoals je verwacht en wilt. En dan inderdaad je eigen onvrede en frustratie niet blijven voeden door naar verkeerde voorbeelden te kijken. 21 februari 2018 bewerkt door IJsvogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Klopt @lady jane je staat uiteraard ook voor jezelf op het dagpact. Ik neem het serieus en ja ook ik heb er wel eens op gestaan en wel gedronken maar dan meld ik het wel. Voel me beschaamd naar de anderen toe terwijl zij er geen last van hebben. Maar dat is mijn gevoel je doet het niet alleen maar samen. Uiteindelijk moet je het zelf doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden