Spring naar bijdragen

Zaterdag 10 februari 2018


Momentum

Aanbevolen berichten

Goeie...mm  middag...

Was even een paar  dagen aan het strand; wat een verrukkelijkheid die luchten, de golfslag, al die mensen met al die verschillende honden. En zon!

Thuisgekomen een beetje stram in de oude botten. Gezondheids-technisch heb ik me wel es beter gevoeld.
Daar was ik dus.. @Reacher :)

Buiten nu nog wat sneeuwresten te zien. Een loopje vanmiddag zit er nog wel in.
Fijne dag allemaal en hou je goehoed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moeder de vrouw blijkt haar angsten te hebben ontwikkeld door de combi van medicijnen, eindelijk gaf de psyche-hater het
schoorvoetend toe dat dit ook tot de mogelijkheden behoort.:(
Ze heeft 8 maand in een soort van lsd trip gezeten, zo heeft ze het ervaren.
Onnodig achteraf dus.

Lekker weer dus en nu afkicken maar, maar als ik dit zo zie valt dit niet mee, Zyprexa is geen speelgoed, maar werd wel als zodanig gegeven.
Ze wilden haar laten opnemen in een kliniek en daar max 2 weken vasthouden, maar opnieuw een opname ziet ze niet zitten.

En met mij?
Och, zwaar om te doen, maar ik heb geen keuze.

En as we speak ligt mama opnieuw in het ziekenhuis, de darm was na de operatie ivm darmkanker geperforeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Antoinnette:

Heel goed zbb, trots op je. Goede stappen gezet joh

Ja naar ex en dochter,vond het wel lastig om ze weer voor het eerst onder ogen te komen sinds ik hier zit

Maar nog veel moeilijker om weg te gaan.

Ze heeft me het allerlaatste zetje gegeven,zodat ik nu hier ben.

Die had ik echt nodig

Wat hou ik veel van ze 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag 3 maand droog. Voor mijn gevoel is het anders dan voorgaande keren. De rust ik heb de rust erin gevonden. Het hoeft niet meer. Bijna geen trek momenten meer. Ik kan in de supermarkt rustig het gangpad met drank in zonder te kwijlen. Het heeft ook ermee te maken dat ik meer tevreden ben met mijn leven. Of meer accepteer hoe het leven is. Ik denk niet dat ik 80 word. En als ik het word zal ik er zelf niets van mee krijgen. De jaren die ik nu nog heb wil ik goed benutten. Genieten van mijn kinderen en kleinkinderen. Ik verheug me op het voorjaar en hoop dat ik me nuttig kan maken in de tuin. Veel buiten zijn de zon op je hoofd voelen. Het is genoeg voor nu. Grote dromen als op mezelf wonen en weer beter worden heb ik een grote tas gestopt en op slot gedaan. Ik woon hier goed voel me thuis voel me welkom en gewaardeerd zoals ik ben. Ik mag hier zijn zoals ik ben. Ik hoop dat ik hier dood ga 

Dagpact:

Momentum

jowan

Francoise

Kohtje

Amethist

Tessa1987

Rosee.

Lars

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vandaag mijn loopje gelopen maar t liep wat anders dan ik verwacht had en dat vroeg echt even wat van me. 

Mijn eerste georganiseerde loopje weer sinds tijden. Bewust een tijd niet, omdat ik met anderen en in semi-wedstrijdverband gewoon (te) ver over mijn grenzen ga.

Het lukt me dan domweg niet meer het genieten vast te houden. Het presteren neemt over. 

Dat is niet prettig, Maar, ook belangrijk, mag en kan ook niet meer zonder gevaren (hart). 

Vandaag bij de start bleek mijn hartslagsensor niet te werken. Tja.... wat doe je dan? Dat ding is mijn bescherming.....

Om een lang verhaal kort te maken: wel gelopen, ook harder dan goed is bleek later, maar wel een kortere afstand gekozen. 

Lang verhaal, voor anderen vast niet interessant. Maar voor mij wel. Niet anders dan al het andere dagelijkse: je eigen grenzen bewaken, je eigen valkuilen kennen en erkennen, en daar een weg in vinden zonder je te zeer te laten beperken. 

Toch realiseer ik me zeker na vandaag erg goed dat dit het wel zo'n beetje is. Dat t niet sneller zal worden en niet meer. Die tijd is gewoon voorbij. Daar ben ik gewoon te oud voor. 

En dat doet, naast alles, óók een beetje zeer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijke dag gehad. Vanmorgen lang ontbijten. Daarna naar het centrum geweest. Boodschappen gedaan en koffie met gebak. Thuis schaatsen gekeken. Vanmiddag nog stukje gewandeld en dochter heeft heerlijk eten gekookt. Eigenlijk een gewoon dagje maar wel gezellig met ons 2. Morgen gaan we koffie drinken bij oudste en dan brengt ze mij terug. Meld me droog af

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Fruitvlieg:

Probeer geen oude records te breken maar nieuwe doelen te stellen of een andere weg in te slaan met dat wat je leuk vind. Ik kan het zelf niet maar ik word ook nooit ouder :P.

Ik ook van jou :heart::D

 

Welterusten allen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...