kruidenthee67 Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Ik Ga vandaag op stap met een vriendin, ik hoop dat mijn rug het aankan. Daag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Heel veel plezier vandaag Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Ik meld me droog af voor de dagpact. Momentum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lia Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Goedemorgen (kan nog net) Dagpact: Momentum Rosee Tessa1987 Lars jowan Amethist Lia Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Hoi, was even weer emotionele rollercoaster vanmorgen, maar wel zin in de rest van de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Goedemorgen Er zit hier iemand die een ernstige vorm van korsekof heeft. Dat is echt schrikken en zeer shockerend om te zien. Echt om te huilen. Ik geloof dat de knop nu wel om gegaan is bij mij. Vreselijk !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 zorg dat dat jouw voorland niet meer wordt ZBB, hoe konfronterend om te zien ook, dat kun je nu misschien nog voorkomen. succes daar dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 58 minuten geleden zei zeilbootbewoner: Goedemorgen Er zit hier iemand die een ernstige vorm van korsekof heeft. Dat is echt schrikken en zeer shockerend om te zien. Echt om te huilen. Ik geloof dat de knop nu wel om gegaan is bij mij. Vreselijk !!! Ja zbb. Het is een afschuwelijke aandoening. Onvoorstelbaar als je het niet zelf een keer hebt gezien bijna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Goedemiddag ! Ja Korsakof is ernstig. Je raakt "leeg" als het ware. Er blijft niks van je persoonlijkheid over. Schijnt bij jullie de zon ook? Fijn!! Ik moet in de benen... naar de garage. Fijne dag nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Goede middag allemaal, hier laatste dag van mijn antibiotica. Was even gevild door een longontsteking, vandaag weer aan het werk, en een beetje in kunnen lopen met mijn film achterstand. Wel weer een paar goede gezien zeg maar. @zeilbootbewoner wist je dat ze in het engels wel eens naar deze slopende aandoening refereren met "wet brain disease"? Dat zegt al genoeg he, je hersenen zijn gewoon een natte brei ,verschrikkelijk. Afgelopen woensdag mijn tweede gesprek bij novadic gehad. Was weer goed en een hoop interessante handvatten en opdrachten gehad. Inmiddels ruim 2 weken droog, het begin is er en ik kijk uit naar de rest. We are strong! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 3 uur geleden zei Antoinnette: Hoi, was even weer emotionele rollercoaster vanmorgen, maar wel zin in de rest van de dag. Goed dat je ondanks de achtbaan gewoon superstoer de dag bij haar lurven pakt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Bor,hier ook druk met zaken regelen voor mijn vader,zoals verhuizen en helaas heeft de griep mij niet overgeslagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 8 uur geleden zei Kohtje: Goedemorgen. Allereerst m'n excuses aan fleur voor gisteren. Dat gemopper... En verder eigenlijk niks. No problemo en dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Vanavond uitgescholden en uitgelachen op straat door jongens, hoor er kennenlijk bij, pff. Voor de rest gaat het goed hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Wat stom en vervelend. Zegt meer iets over hen dan over jou. Loslaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Gewoon boven staan zal wel eens vaker voorkomen. Sowhat sterkte en beterschap. Vandaag weinig bijzonders gedaan en me toch wel vermaakt. Heel lang gesprek gehad met begeleidster heeft me goed gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 2 februari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Dagpact geslaagd. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 (bewerkt) Ook vanuit hier welterusten. Nog even een kop thee maar dan ga ik ook. Lange dag, goede dienst. En nog steeds niet ziek. Al meer dan een jaar niet. 2 februari 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Voor de filmhuisliefhebbers: "Vele hemels boven de 7de", een film waarin verslaving in meerdere vormen, relatieverslaving, co-depency, verslaving = familieziekte, emotionele beperkingen, kortom een heel leven aan bod komt. Voor mij geen indrukwekkende, maar zeker een heel goede film. Biedt me heel veel herkenning. Aanbevelingswaardig. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 2 uur geleden zei Antoinnette: Vanavond uitgescholden en uitgelachen op straat door jongens, hoor er kennenlijk bij, pff. Voor de rest gaat het goed hoor Gggggggrrrrrrrr, wat een sukkels! Kun je hetbij hen laten? Lijkt me moeilijk, maar ikhoop dat je het kunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Welterusten allemaal, ik wens ons allen een goede nachtrust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Das ni fijn @Antoinnette Spijtig genoeg beschikt niet iedereen over voldoende maturiteit. Hopelijk blijven zulke toestanden je in de toekomst zoveel mogelijk bespaard. Ik kan me er zelf heel boos om maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tessa1987 Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 @Antoinnette Sta er boven! Zegt inderdaad meer over de personen die zoiets roepen dan over jou. Mensen die onzeker zijn over zichzelf compenseren dat vaak door andere mensen te kwetsen. Hoe dapper ben je als je durft te zijn wie je wilt zijn! Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden