Gast Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Zojuist zei Antoinnette: Voornamelijk nog nagellak Francoise en haal ik er ook niet af. Rest ook wel in huis hoor. Maar durf je nog niet ? Lijkt me ook onwennig maar geeft wel een heel vrouwelijk gevoel denk ik . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Ik durf wel hoor, maar hou ook even rekening met mijn omgeving hier. Meeste mensen reageren positief, maar er zijn er ook die het er moeilijk mee hebben of niet reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Ik doe het allemaal een beetje in overleg met begeleiding hier, komt goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 11 minuten geleden zei Antoinnette: Ik doe het allemaal een beetje in overleg met begeleiding hier, komt goed Verblijf je in een instelling ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 beschermde woonvorm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Ik val nog even binnen. Ik was vandaag in een andere plaats. Na mijn afspraak Even een boodschap doen bij de Deen. Bij de kassa hoorde ik dat het alarm afging. Vervelend geluid. Zegt de caissière tegen mij: hebt u net een boodschap gedaan? Ik, nee, ik ben nog nergens geweest. Bleek dat ik “piepte” Ik had het niet in de gaten gehad, me letterlijk van geen kwaad bewust. Het gekke deed zich daarna voor dat ik me toch heel ongemakkelijk voelde, alsof ik toch Iets verkeerd had gedaan. Iedereen keek naar me. Afijn, ik nog even naar de AH, en was het al weer bijna vergeten. Toen begon het alarm al te piepen toen ik de winkel inging! Ik voelde me weer “betrapt”. Zal wel een labeltje in uw jas zijn mevrouw. Maar ik heb die jas al maanden, hij heeft nog niet eerder gepiept. Uiteindelijk dus ook weer piepend de winkel uit gegaan. Vreemde krachten daar blijkbaar. En gek om me “betrapt en schuldig” te voelen terwijl ik niets verkeerd had gedaan. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Vervelend Jannigje, ik heb een keer gehad met een broek, maar nooit meer aangedaan. En idd, iedereen kijkt naar je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Urggl inderdaad supervervelend jannigje. Ik heb t ooit gehad met een vals briefje van 20 euro aan de kassa van de Delhaize op een vrijdag tijdens t spitsuur. Ik gaf t geld, was nog aan t inladen toen de kassierster haar baas omroepte via die luidsprekertjes in de winkel. Ze wou me niet zeggen waarom en kon ook niet afrekenen. Daarna nog opzij gezet. Politie hebben ze er niet bijgeroepen en geld mocht ik gelukkig houden omdat ik wist van waar ik t op mijn beurt dan weer had. Normaal moet je t geld inleveren en ben je t gewoon kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 8 uur geleden zei Yvonne: En voor wat het waard is: ik doe ook mee Op jou kan ik bouwen! En we zijn niet alleen. Ik kreeg net een mailtje dat er meer dan 95 000 mensen zich hebben ingeschreven. Geweldig! Ook vooral omwille van de vele jongeren die mee op de kar springen. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Is dat iets belgisch dan @fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 (bewerkt) Deze specifieke actie wel denk ik Lars. Ko liet daarstraks vallen dat een gelijkaardige actie bij jullie in januari loopt 1 februari 2018 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Maar ik denk niet in grenzen op dit vlak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Ik ook niet was gewoon benieuwd en ach ik denk dat ik er deze maand maar bij aan plak van niet drinken smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 (bewerkt) Perfect! Dan zijn we sowieso al met drie hier 1 februari 2018 bewerkt door fleurtje Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 1 februari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Veel last van stress gehad,wel nuchter gebleven!Dagpact geslaagd. Welterusten. kruidenthee67 en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Goedzo Momentum! Ik wens je minder stress toe. Ik heb goed nieuws over werk. De te spannende periode is bijna ten einde. Fijn. Relatie wordt rustiger. Back to normal? Huh?? Yes! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Welterusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Ik meld me droog voor de dagpact, de rust. smart en Momentum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Trusten allen, missie voor vandaag weer volbracht. smart en Momentum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Slaap lekker allen! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Laat terug van het werk. Doe enkel late diensten dus een middagdutje kan niet altijd. Bijna nooit meer eigenlijk... na alle onregelmatige diensten is mijn ritme verstoord of zo je wilt "anders". Ik slaap dus laat in en tot ver in de ochtend. Als ik keus had zou ik het zeker doen zoals Jopie en... was het Adri? ....? Ik heb denk ik iets gemist: Antoinette is nieuw voor me maar met haast 7000 berichten moet ik haar wel kennen... rara. Mijn dip gister was meer een inkakgedoetje. Niks erg dus Amethist! ZBB wat goed dat je wat meer komt schrijven! En gun jezelf de tijd hoor! Jannigje: een like van mij omdat ik toch echt wel grinniken moest! Ik zou me minstens zo opgelaten hebben gevoeld!! Lars: als jij praatjes hebt... dan gaat het goed toch Verder ... gekke Fleur, tja... wat zak es zegge... Lieve mensen slaap goed! (Ik ben bekaf en wil de aow leeftijd terug naar 65..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden