Spring naar bijdragen

Donderdag 1 februari 2018


Momentum

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Antoinnette:

Voornamelijk nog nagellak Francoise en haal ik er ook niet af. Rest ook wel in huis hoor.

 

Maar durf je nog niet ? Lijkt me ook onwennig maar geeft wel een heel vrouwelijk gevoel denk ik . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik val nog even binnen.

Ik was vandaag in een andere plaats. Na mijn afspraak Even een boodschap doen bij de Deen. Bij de kassa hoorde ik dat het alarm afging. Vervelend geluid. Zegt de caissière tegen mij: hebt u net een boodschap gedaan? Ik, nee, ik ben nog nergens geweest. Bleek dat ik “piepte” Ik had het niet in de gaten gehad, me letterlijk van geen kwaad bewust. Het gekke deed zich daarna voor dat ik me toch heel ongemakkelijk voelde, alsof ik toch Iets verkeerd had gedaan. Iedereen keek naar me. :(

Afijn, ik nog even naar de AH, en was het al weer bijna vergeten. Toen begon het alarm al te piepen toen ik de winkel inging! Ik voelde me weer “betrapt”. Zal wel een labeltje in uw jas zijn mevrouw. Maar ik heb die jas al maanden, hij heeft nog niet eerder gepiept. Uiteindelijk dus ook weer piepend de winkel uit gegaan. Vreemde krachten daar blijkbaar.  ;)

En gek om me “betrapt en schuldig” te voelen terwijl ik niets verkeerd had gedaan. :(

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Urggl inderdaad supervervelend jannigje.

Ik heb t ooit gehad met een vals briefje van 20 euro aan de kassa van de Delhaize op een vrijdag tijdens t spitsuur. Ik gaf t geld, was nog aan t inladen toen de kassierster haar baas omroepte via die luidsprekertjes in de winkel. Ze wou me niet zeggen waarom en kon ook niet afrekenen. Daarna nog opzij gezet. Politie hebben ze er niet bijgeroepen en geld mocht ik gelukkig houden omdat ik wist van waar ik t op mijn beurt dan weer had. Normaal moet je t geld inleveren en ben je t gewoon kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat terug van het werk. Doe enkel late diensten dus een middagdutje kan niet altijd. Bijna nooit meer eigenlijk... na alle onregelmatige diensten is mijn ritme verstoord of zo je wilt "anders". Ik slaap dus laat in en tot ver in de ochtend. Als ik keus had zou ik het zeker doen zoals Jopie en... was het Adri? ....?

Ik heb denk ik iets gemist: Antoinette is nieuw voor me maar met haast 7000 berichten moet ik haar wel kennen... rara.

Mijn dip gister was meer een inkakgedoetje. Niks erg dus Amethist!

ZBB wat goed dat je wat meer komt schrijven! En gun jezelf de tijd hoor!

Jannigje: een like van mij omdat ik toch echt wel grinniken moest! Ik zou me minstens zo opgelaten hebben gevoeld!!

Lars: als jij praatjes hebt... dan gaat het goed toch ;)

Verder ... gekke Fleur, tja... wat zak :D es zegge... 

Lieve mensen slaap goed! (Ik ben bekaf en wil de aow leeftijd terug naar 65..)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...