Momentum Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Goedemorgen forumleden. Dagpact: Momentum. Mooie donderdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Goeiemorgen. Dagpact: Momentum jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lia Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Goedemorgen allemaal, ik hoop dat het voor iedereen een fijne dag wordt. In ieder geval beter dan gisteren. Dagpact: Momentum jowan Lia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Goedemorgen frummers. Koffie en thee, beter kan een dag bijna niet beginnen. Buiten is het koud en donker, wel droog (nog even...) Binnen is het lekker warm en licht. Kom maar op met die eerste van februari.. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Goedemorgen. Straks naar de huisarts hopelijk een kuur en dan eens opknappen Dagpact: Momentum jowan Lia Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Eerst koffie van Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Dagpact: Momentum jowan Lia Lars Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Goedemorgen Lars en Reacher. 'T is wat met die griep dit jaar Lars, schijnt inderdaad een heel gemene te zijn. Ik ben nog steeds verkouden, al weken ook, maar realiseer me dat ik niet mag klagen zolang ik geen griep heb... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Gistermorgen eindelijk weer dagbesteding gistermiddag weer met koorts plat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Goedemorgen zonnestraaltjes! Voel je je nog zo rot hartje? Beterschap @Kohtje ook. En @Jannigje krijgt een dikke knuffel Nu snel die cola achterover slaan voordat Fleurtje er is. Zeilbootbewoner zet hem op! Die tijd in detox is een soort reset, het gebrek aan afleiding en terug naar de pure leefroutine voordat je in allerlei trajecten terecht komt. Je bent in ieder geval in veilige handen. En....naar het werk. Lars en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 En Yvonne krijgt een omdat ze zo lief is! Zwiep, daar ga ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Zie dat Zbb gisteravond toch nog een berichtje heeft geplaatst en al veel goede tips heeft gekregen voor de komende weken, mooi. En als je je verveelt hier misschien ook wat vaker komen. En is er niemand hier in de huiskamer, er is zoveel info te lezen in de thema- en tipraadjeds... Sterkte ook voor Jannigje, dikke virtuele knuffel meis (()) Ook Bor sterkte, welke kant het balletje ook op zal gaan. En Koh en mevrouw Koh beterschap... Ja, kan me indenken dat je daar echt van baalt Lars Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Dag lieve @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Hmmmmmm, knuf terug (()) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Dagpact: Momentum jowan Lia Lars Reacher Amethist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Moggel mensen, Nou niemand wil ziek zijn maar ik mag dinsdag wel even iets mankeren. Moet naar het slaapcentrum voor oefeningen. Totaal geen zin. Heeft toch geen nut. Zal ik zeggen dat ik nog mank loop van de val? Dadelijk werken. Heerlijk om te doen maar ook blij dat ik morgen een dagje thuis ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 En goedemorgen allemaal Nog niks gelezen hier, ga ik zo eens doen. Balen die griep. Ik ga het heel hard afkloppen, maar de laatste keer dat ik griep had was ik 10. Maar hoor inderdaad van veel mensen dat ze het hebben en dat het een heftige is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Goedemorgen Amethist en Bolletje.. Ach Bol, is het echt zo erg om daar naar toe te gaan? Misschien krijg je er wel een paar goede tips... ontmoet een je een persoon met humor of blijkt het gewoon een leuke middag te zijn.... Voor vandaag wens ik je veel plezier in ieder geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Jeetje, even bij gelezen van gisteren. Veel gebeurd! @Bor heel veel sterkte met je vader. Ik hoop dat het vandaag weer een stapje beter met hem gaat. Zorg goed voor jezelf! @Kohtje, heel veel beterschap! Een longontsteking is niet niks @zeilbootbewoner je denkt in ieder geval na over hoe je dagen te gaan vullen daar. Misschien hebben ze er een kleine bibliotheek waar je wat mag lenen? Of kan je een E reader van iemand lenen? Hou je taai! Goed bezig, de weg kan alleen maar omhoog! @smart een kleine dip las ik? Iets dat we kunnen betekenen voor je? Waarschijnlijk ben ik nu de helft vergeten Mijn hoofd is te klein. Maar deze mensen hierboven zijn blijven plakken... En hier een dikke virtuele knuffel voor iedereen die er eentje nodig heeft Mijn emotionele regel ding wordt dit weekend geregeld en dan heeft het weer wat tijd nodigen om weg te zakken in de tijd. Nu dus nog wiebelig, maar gaat goedkomen. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Goedemorgen! @Reacher, ik vind jou een geweldige vibe hebben En ik ben uitermate slecht gezind dus dat wil al wel wat zeggen. Von Laters smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 En goedemorgen @Yvonne, ik ga even genieten van een bakkie van je, dank je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Ik ga aan de slag... Fleur, kop op meis, laatste werkdag van de week voor je... En je Tournée Minerale maand is ook ingegaan.... Amethist, jij ook een fijne dag, en nee, je kunt niet alles bijhouden hier... dat is echt onmogelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Mogguuhhh............iedereen genoten van de volle Blauwe maan ?? there we go again , dagpacten Dagpact: Momentum jowan Lia Lars Reacher Amethist MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2018 Goedemorgen allemaal, Ochtendgym begint zo Heb de maan niet gezien MarQ (vergeten te kijken ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden