Spring naar bijdragen

Donderdag 1 februari 2018


Momentum

Aanbevolen berichten

Goedemorgen zonnestraaltjes! Voel je je nog zo rot hartje? :( Beterschap :lips: @Kohtje ook. En @Jannigje krijgt een dikke knuffel :heart:

Nu snel die cola achterover slaan voordat Fleurtje er is. 

Zeilbootbewoner zet hem op! Die tijd in detox is een soort reset, het gebrek aan afleiding en terug naar de pure leefroutine voordat je in allerlei trajecten terecht komt. Je bent in ieder geval in veilige handen. 

En....naar het werk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie dat Zbb gisteravond toch nog een berichtje heeft geplaatst en al veel goede tips heeft gekregen voor de komende weken, mooi. 
En als je je verveelt hier misschien ook wat vaker komen. 
En is er niemand hier in de huiskamer, er is zoveel info te lezen in de thema- en tipraadjeds... 

Sterkte ook voor Jannigje, dikke virtuele knuffel meis ((:heart:))
Ook Bor sterkte, welke kant het balletje ook op zal gaan. 
En Koh en mevrouw Koh beterschap... 

Ja, kan me indenken dat je daar echt van baalt Lars 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggel mensen,

Nou niemand wil ziek zijn maar ik mag dinsdag wel even iets mankeren. Moet naar het slaapcentrum voor oefeningen. Totaal geen zin. Heeft toch geen nut. Zal ik zeggen dat ik nog mank loop van de val?:wacko::blink:

Dadelijk werken. Heerlijk om te doen maar ook blij dat ik morgen een dagje thuis ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Amethist en Bolletje.. 
Ach Bol, is het echt zo erg om daar naar toe te gaan? 
Misschien krijg je er wel een paar goede tips... ontmoet een je een persoon met humor of 
blijkt het gewoon een leuke middag te zijn.... 
Voor vandaag wens ik je veel plezier in ieder geval. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje, even bij gelezen van gisteren. Veel gebeurd! 

@Bor heel veel sterkte met je vader. Ik hoop dat het vandaag weer een stapje beter met hem gaat. Zorg goed voor jezelf!

@Kohtje, heel veel beterschap! Een longontsteking is niet niks :(

@zeilbootbewoner je denkt in ieder geval na over hoe je dagen te gaan vullen daar. Misschien hebben ze er een kleine bibliotheek waar je wat mag lenen? Of kan je een E reader van iemand lenen? Hou je taai! Goed bezig, de weg kan alleen maar omhoog! :rose:

@smart een kleine dip las ik? Iets dat we kunnen betekenen voor je?

Waarschijnlijk ben ik nu de helft vergeten :blush: Mijn hoofd is te klein. Maar deze mensen hierboven zijn blijven plakken... 

En hier een dikke virtuele knuffel voor iedereen die er eentje nodig heeft :heart:

Mijn emotionele regel ding wordt dit weekend geregeld en dan heeft het weer wat tijd nodigen om weg te zakken in de tijd. Nu dus nog wiebelig, maar gaat goedkomen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...