Spring naar bijdragen

Maandag 29 januari


Momentum

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Bor:

Ik moet gelijk aan @toine denken, die roept dan altijd
"heeft iemand nog iets leuks?"           :D

Nou ik ook niet hoor Antoinnette, ik kan ook niks leuks bedenken.

De tips en adviezen stromen hier ook niet bepaald binnen, niemand wat leuks?

**

bewerkt door moderator
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach @Bor, hartverscheurend hè! En heel moeilijk om deze situatie je eigen grenzen aan te geven. Komt mij allemaal heel bekend voor, ook al was het verhaal met mijn heit totaal anders, het principe is hetzelfde. 

Toch hoop ik dat je ook probeert aan jezelf te denken, er is ook maar één Bor namelijk. En die is o.a. de mem van een jarige zoon, en tweeling? Heb ik dat goed gelezen? 

Gefeliciteerd :rose:

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor juist nu wel naar de dokter. Juist wel alle hulp inschakelen. Hoe moeilijk ook je bent er zelf ook nog. Niemand heeft er wat aan dat jij straks compleet in elkaar stort. Ik kan me je vader heel erg goed voorstellen. Ik heb gehuild toen ik voor de eerste keer onder de douche hulp nodig was. Ik heb mijn dochters gesmeekt zorg dat ik een huis krijg ik red me wel. Nog steeds heb ik er wel moeite mee. Maar heb me er ook bij neer gelegd. Ik kan en mag dit niet bij mijn kinderen neer leggen. Ik zie hetzelfde hier om mij heen gebeuren. Ook anderen die mopperen op de kinderen. Wat zijn ze toch makkelijk ons hier heen sturen zijn ze overal van af. Nee echt niet. Het is kiezen voor zich zelf voor hun gezin. Het houden van je vader of moeder word er niet minder om. Ik had die vanzelfsprekendheid ook dat ze altijd maar voor mij klaar zouden staan. Maar zo werkt het natuurlijk niet. Nu ik hier de rust heb gevonden. Dingen ga accepteren waardeer ik mijn kinderen juist meer. Is er weer de gezonde afstand tussen ons. En over dat woord dat verwijderd is tja ik zei het toch heel netjes en sorry moderator waar is jullie humor? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor, dit ís ook hartstikke moeilijk voor je. 
En ieder normaal denkend wezen weet dat jij je vader nooit, maar dan ook nooit in de steek wil laten. 
Maar hoe je het ook went of keert, je kúnt er gewoon niet 24/7 voor hem zijn. 
Zelfs niet als je hem in huis zou nemen (wat ik je echt heel heel erg af zou raden).
Op een gegeven moment kun jij hem niet meer de zorg geven die hij nodig heeft. 
De liefde die hij nodig heeft geef je hem al en zal nooit stoppen. 
Hou dat in je achterhoofd bij alles wat er nog gaat gebeuren meis. 
Sterkte, heel veel sterkte... 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...