fleurtje Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 40 minuten geleden zei Antoinnette: geen leuke dingen te doen deze week, moet ik zelf maar iets bedenken. Maar ja, moeilijk Shoppeuuuuuuh! Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 (bewerkt) 1 uur geleden zei Bor: Ik moet gelijk aan @toine denken, die roept dan altijd "heeft iemand nog iets leuks?" Nou ik ook niet hoor Antoinnette, ik kan ook niks leuks bedenken. De tips en adviezen stromen hier ook niet bepaald binnen, niemand wat leuks? ** 29 januari 2018 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Heb geen pop Lars Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Goeiemiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 20 minuten geleden zei Antoinnette: Heb geen pop Lars Handwerk kan altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 misschien niet, maar aan dat ding wat er hangt heb ik niks, en nu hou ik er over op. Jij gaat maar lekker je gang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Ik meld me af voor de dagpact. Momentum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Ach @Bor, hartverscheurend hè! En heel moeilijk om deze situatie je eigen grenzen aan te geven. Komt mij allemaal heel bekend voor, ook al was het verhaal met mijn heit totaal anders, het principe is hetzelfde. Toch hoop ik dat je ook probeert aan jezelf te denken, er is ook maar één Bor namelijk. En die is o.a. de mem van een jarige zoon, en tweeling? Heb ik dat goed gelezen? Gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Bor juist nu wel naar de dokter. Juist wel alle hulp inschakelen. Hoe moeilijk ook je bent er zelf ook nog. Niemand heeft er wat aan dat jij straks compleet in elkaar stort. Ik kan me je vader heel erg goed voorstellen. Ik heb gehuild toen ik voor de eerste keer onder de douche hulp nodig was. Ik heb mijn dochters gesmeekt zorg dat ik een huis krijg ik red me wel. Nog steeds heb ik er wel moeite mee. Maar heb me er ook bij neer gelegd. Ik kan en mag dit niet bij mijn kinderen neer leggen. Ik zie hetzelfde hier om mij heen gebeuren. Ook anderen die mopperen op de kinderen. Wat zijn ze toch makkelijk ons hier heen sturen zijn ze overal van af. Nee echt niet. Het is kiezen voor zich zelf voor hun gezin. Het houden van je vader of moeder word er niet minder om. Ik had die vanzelfsprekendheid ook dat ze altijd maar voor mij klaar zouden staan. Maar zo werkt het natuurlijk niet. Nu ik hier de rust heb gevonden. Dingen ga accepteren waardeer ik mijn kinderen juist meer. Is er weer de gezonde afstand tussen ons. En over dat woord dat verwijderd is tja ik zei het toch heel netjes en sorry moderator waar is jullie humor? Jannigje en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 jowan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Waarom zo vroeg jowan? Lars, als het geen schuttingtaal was in de ogen van de moderator dan heeft hij / zij het vast niet helpend genoeg gevonden... Inderdaad... geen gevoel voor humor dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Bor, dit ís ook hartstikke moeilijk voor je. En ieder normaal denkend wezen weet dat jij je vader nooit, maar dan ook nooit in de steek wil laten. Maar hoe je het ook went of keert, je kúnt er gewoon niet 24/7 voor hem zijn. Zelfs niet als je hem in huis zou nemen (wat ik je echt heel heel erg af zou raden). Op een gegeven moment kun jij hem niet meer de zorg geven die hij nodig heeft. De liefde die hij nodig heeft geef je hem al en zal nooit stoppen. Hou dat in je achterhoofd bij alles wat er nog gaat gebeuren meis. Sterkte, heel veel sterkte... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 T is nog maar t begin @Bor. T wordt pas erg als ze er niet meer zijn. Ik heb niets helpend te zeggen en wou dat ik gescrold had. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 @Lars, mooi gezegd, ik ben het helemaal met je eens. Hoe gaat het met je arm? Gaat het bewegen weer beter? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Sterkte en wijsheid Bor Jowan ? Is er iets ? Waarom meld je je zo vroeg al af? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 29 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Trekmoment doorstaan. Nu nog wat lezen. Dagpact geslaagd. Welterusten alvast. lia en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Nog even @Antoinnette welkom heten. Ik snap je naamsverandering nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Scrollen? Waarom? Ik vind het bovendien buitengewoon drankgerelateerd @Bor. Onmacht, frustratie, liefde.... over je grenzen gaan, zinloosheid, zin..... t zit er allemaal in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Hoi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Sterkte @Bor Mijn ouders worden oud en hulpbehoevender. Het roept veel emotie op. Mijn werk brengt me af en toe weer keihard terug bij mijn basis onzekerheid. Ik zie het en voel het. Zonder verdoving... oef. Doodmoe. Maar tevreden. Ik mag onzeker zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 @Jannigje gaat niet snel maar ben ook ongeduldig. Hoi @Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Meld me droog af. Seksen mag ik niet dan maar slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2018 Slaap ze allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2018 Help ik hem me laten opnemen bij de crisis dienst. Is er nog iemand op het forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2018 Jammer dat er niemand meer was voor je zbb. Maar wat goed dat je je hebt laten opnemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden