Momentum Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 Goedemorgen Dagpact: Momentum fijne zondag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 Goedemorgen allemaal Dagpact: Momentum Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 (bewerkt) Goeie zondag morgen! Dagpact: Momentum Rosa jowan Ik ga straks naar een AA bijeenkomst. Zin in. 28 januari 2018 bewerkt door jowan gelijkertijd, bijgewerkt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 Goedemorgen maar weer eens. Dagpact: Momentum Rosa jowan Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 Moghu mensen. Hoe is het met je Lars. Gaat het wat beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 Goede morgen allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 Moggel Lynn. Wat ga je vandaag doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 Goedemorgen! Amai ik heb lang geslapen. Eerst maar is ff wat eten. Lynn86 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 Goedemorgen frummers. Een bakje om de dag lekker rustig te beginnen... Lynn86 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 30 minuten geleden zei bolletje: Moggel Lynn. Wat ga je vandaag doen? Lekker wandelen met mn gezinnetje Even heerlijk uitwaaien en jij? @bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 Mogguh. Wat een vogels vanochtend zeg. Jemig. Fijn wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 Ik heb toch een hele hoop spullen gehad om creatief bezig te zijn Lynn? Wil dit netjes gaan ordenen en dan ga ik hobby én. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 Goedemorgen allen Dagpact: jowan Lars Amethist Vandaag eerst luieren en koffie drinken en wat surfen op mijn mobiel. Daarna opruimen en vanavond uit eten. Wordt pietsie lastig, want trek, maar gaat goedkomen. Ga uit eten met mijn gezin en die weten dat ik niet drink. Fijne zondag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 Moest ff gniffelen. Mijn nichtje stuurde me net een artikel toe over misofonie. Dat hebben we Ik word gek van smakgeluiden. Maar echt wild! Gelukkig hebben we hier op t forum geen geluid. Nederland is wat ver om iemand de nek om te wringen. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 Goedemorgen allemaal, Uiteraard het eerste uurtje werk zit er alweer op Koffie met zelfgebakken citroencake ook Was in de machine vanmiddag naar verjaardag van zusje Ik vermaak me wel vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 Goedemorgen. De shopdag met dochter heeft mijn peesplaatontsteking geen goed gedaan. Maar dat heb ik er graag voor over. Voel me vrij rustig. Goed genoeg. Wasje in de machine. Kopje koffie. Zo eerst mediteren, dan mijn oefeningen doen. Vanmiddag naar oude ouders. Dagje vult zich wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 Grappig toch @Lika, zijn we beide supercontent met dat gezellig (shop)uitstapje met onze knappe dochter terwijl we nu uiteindelijk half uit elkaar hangen met een lege portemonnee in de hand Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 Ik was gisteren 2.50 kwijt dat dochter hier bleef mee eten. Ook een rib uit mijn lijf zeg maar jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 Je hebt altijd baas boven baas Lars en fleurtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 32 minuten geleden zei Lars: Ik was gisteren 2.50 kwijt dat dochter hier bleef mee eten. Ook een rib uit mijn lijf zeg maar Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 Goedemorgen allen Dagpact: jowan Lars Amethist IJsvogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lia Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 Hallo allemaal Dagpact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 Goedemorgen lieve mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 Tijd om de crackers en de soep te maken. Hoi antoinette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2018 58 minuten geleden zei IJsvogel: Goedemorgen allen Dagpact: jowan Lars Amethist IJsvogel Francoise Goedemiddag , hier beetje brak , want 5 uur pas thuis van een festival . Maar zonder drank en sigaretten . Wat ben ik trots op mezelf man man. Hopen complimenten , ze herkennen me gewoon niet terug en ik zelf eigenlijk ook niet . Ben in mijn achterhoofd beetje bang voor die man met de hamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden