Lars Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 Goedemorgen zonder zorgen Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 Hey die lars! Ik ben al keilang wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 Heeft ook eeuwen geduurd voor ik in slaap geraakte gisteren. T was superwarm op t feestje dus heb echt hopen cola zero achterover geslagen. Was geen goed idee al die cafeine zo laat op de avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 Dat t nog steeds zo lang donker is doet er ook geen goed aan Februari is t bij ons tournee minerale maand. Dat is een maand geen alcohol drinken. Ik doe daar uiteraard aan mee. Misschien dat mensen van hier, geheelonthouders en niet, daar ook zin in hebben? Ik ga me nog eens omdraaien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 Goedemorgen frummers. Het heeft gevroren en ik geloof dat het glad is.. Beetje voorzichtig dus als ik de hond zo uit ga laten... Maar eerst een bakje Lars weer helemaal opgeknapt? Fleurtje lekker kunnen douchen gisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Lars Kohtje Nada reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 Zalig vonneke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 Goedemorgen Koh en Fleurtje... Wat kan dat toch heerlijk zijn hè Fleur, gewoon warm water uit de kraan... wij vinden het zooo gewoon, we missen het pas als we het niet meer hebben... Ook weer helemaal opgeknapt Kohtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 Ben nog bezig Yvonne. Nog steeds hoge koorts in de avond. Maar 's morgens zo goed als koortsvrij. En algehele gammelheid. Ben in een week wéér twee kilo kwijt... . 't Is niet eerlijk met die gewichten, hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 Nee, dat is niet eerlijk Koh... het had er in jouw geval beter bij kunnen komen... Maar je hebt het dus echt heel pittig te pakken (gehad)... Rustig aan dus maar hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 En nu moet ik helaas al weer afsluiten... Tijd om in beweging te komen.. Luitjes, maak er een mooie 20 januari 2018 van, hij komt nooit meer terug... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 Goedemorgen, tijd voor de sportschool. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 God wat een lawaai van sirenes vanochtend hiero. 4 politieauto's, brandweer en een paar ambulances. Ik schrok me wild. O vergeten. Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 Goh bolletje... misschien uit voorzorg je brievenbus even goed dichtplakken? Daar ben je toch meester in? Je weet niet wat er rondwaart, he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 Mogguh.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 Goedemorgen allemaal, Rustig dagje vandaag, alleen vanmiddag en vanavond een uurtje werken In het kader van de gezondheid, zit de groene smoothy er al in (De koffie, met zelfgebakken bananenbrood ook trouwens ) Vogeltjes zijn weer schoon, bed afgehaald, was in de machine (Boeiend allemaal weer he ) smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 Wat was er allemaal aan de hand dan bij jullie Bol ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 19 minuten geleden zei rapilos: Goedemorgen allemaal, Rustig dagje vandaag, alleen vanmiddag en vanavond een uurtje werken In het kader van de gezondheid, zit de groene smoothy er al in (De koffie, met zelfgebakken bananenbrood ook trouwens ) Vogeltjes zijn weer schoon, bed afgehaald, was in de machine (Boeiend allemaal weer he ) In zoverre boeiend dat ik me verwonder over de verschillen die er - wat mij betreft - bestaan tussen rustig dagje en rustig dagje... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 Niet bijgelezen. Goedemorgen. Ga zo met de auto naar open dag voor opleiding. Dat vind ik spannend. Het autorijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 Weet ik niet Rap. Je schijnt dat op te kunnen zoeken met je tel. Maar ik heb gezien bij mensen dat ze echt de hele dag zitten kijken wat er allemaal gebeurd. Hoe word je eenzaam. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 Suikertje, hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 Dagpact: Lars Kohtje Amethist Me verslapen en moest werken, maar was gelukkig nog op tijd op mijn werk. Dacht dat het zondag was vandaag... Deed mijn wekker uit en draaide me nog eens om. Morgen herkansing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 1 uur geleden zei Amethist: Dagpact: Lars Kohtje Amethist Francoise Goedemiddag Frummers. Zo naar tattoo shop . Vind het superspannend. Hoop dat wat ik in mijn hoofd heb ook mogelijk is . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 Aauuww en ooooh, of andersom @Francoise! Groot, klein, bodysuit, sleave, wat is het geworden? Ben je tevreden, straks natuurlijk pas, je zult nu nog onderweg zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2018 Dat zegt genoeg, denk ik. En ik denk ook dat ik datzelfde zo ongeveer ook maar niet zal zeggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden