fleurtje Geplaatst 16 januari 2018 Rapport Geplaatst 16 januari 2018 Niettegenstaande zal ik in geen miljoen jaar me zonder enige weerstand laten afschilderen als een door drank geleid projectiel.
jowan Geplaatst 16 januari 2018 Auteur Rapport Geplaatst 16 januari 2018 (bewerkt) Ik heb de ballen verstand van voetbal, laat dat duidelijk zijn, maar een levendige fantasie... Naar mijn gevoel neem je nu een bal aan en dribbelt er wat mee om positie te zoeken en in te schatten naar wie je hem wil afspelen. De bal blijft in het veld en we hebben een 'spelletje'. 16 januari 2018 bewerkt door jowan
Soothe Geplaatst 16 januari 2018 Rapport Geplaatst 16 januari 2018 2 minuten geleden zei fleurtje: Niettegenstaande zal ik in geen miljoen jaar me zonder enige weerstand laten afschilderen als een door drank geleid projectiel. Eet u smakelijk smart reageerde hierop 1
Soothe Geplaatst 16 januari 2018 Rapport Geplaatst 16 januari 2018 Een goedenavond allen. smart reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 16 januari 2018 Rapport Geplaatst 16 januari 2018 (bewerkt) Hé die Herr Soothe. Nog een gelukkig nieuwjaar hé Hoe is het met U en de Uwen? Smakelijk Fleurie. 16 januari 2018 bewerkt door bolletje
Soothe Geplaatst 16 januari 2018 Rapport Geplaatst 16 januari 2018 Hoi Bolleboos, jij ook een goed jaar. We leven nog en ook de relatie is in orde. Rook en drankvrij net als jij. Mijn gezondheid is niet best en ik denk hoe nu verder. Rond de jaarwisseling was ik in Duitsland, weg bij het geknal. Ik lees dat je nog steeds ondernemend bent. U bent een doorduwer. Ga goed Bolletje. Groet.
nancy Geplaatst 16 januari 2018 Rapport Geplaatst 16 januari 2018 (bewerkt) Hoi Soothe!!!!! Hoe gaat het met je?? Ook goedenavond Bolletje, jowan en wie er nog meer online is 16 januari 2018 bewerkt door nancy
nancy Geplaatst 16 januari 2018 Rapport Geplaatst 16 januari 2018 Ah tegelijk. Wat naar dat het met je gezondheid niet goed gaat, Soothe!
fleurtje Geplaatst 16 januari 2018 Rapport Geplaatst 16 januari 2018 Soothe!!! Een voor t nieuwe jaar! Wat is er mis met de gezondheid? Toch niets ergs?
Soothe Geplaatst 16 januari 2018 Rapport Geplaatst 16 januari 2018 Hoi Nancy jij ook een een mooi en bovenal gezond 2018. Ja Nancy, de drank heeft ook niet in m'n voordeel gewerkt. Ik kom nog weleens kijken. Het minder aanwezig zijn, staat los van mijn toestand. Alle anderen overigens ook een goed en gezond jaar. ik denk dat het nog kan. Ja het kan! nancy, smart en huttula reageerden hierop 3
Soothe Geplaatst 16 januari 2018 Rapport Geplaatst 16 januari 2018 Fleurtje/ Nancy behoorlijke hartproblemen die wel verergeren. Ik zit een aantal opties te bestuderen voor een ingreep. Je doet dat soort zaken niet overhaast. De pro's en con's even goed afwegen. Dank
lady jane Geplaatst 16 januari 2018 Rapport Geplaatst 16 januari 2018 Ha die Soothe nog niet bijgelezen, maar voor je weer voor tig maanden vertrokken bent, gauw posten☺ Soothe reageerde hierop 1
fleurtje Geplaatst 16 januari 2018 Rapport Geplaatst 16 januari 2018 (bewerkt) Ohw dat lees ik niet graag soothe Zonder hart ben je niet veel. Maar tegenwoordig zijn ze gelukkig al heel bedreven in t oplappen van de tikker. Komt vast helemaal goed!! Jij en je hart zijn taai. 16 januari 2018 bewerkt door fleurtje
Soothe Geplaatst 16 januari 2018 Rapport Geplaatst 16 januari 2018 Je hebt helemaal gelijk Fleurtje. Zou willen dat ik het niet hoefde te schrijven. Komt wel goed met me. Ik wil het. Voor jou
fleurtje Geplaatst 16 januari 2018 Rapport Geplaatst 16 januari 2018 Ik ben wel zeker dat t goed komt! Soothe reageerde hierop 1
Soothe Geplaatst 16 januari 2018 Rapport Geplaatst 16 januari 2018 5 minuten geleden zei lady jane: Ha die Soothe nog niet bijgelezen, maar voor je weer voor tig maanden vertrokken bent, gauw posten☺ Hoi My Lady Ook nog op dit ondermaanse zie ik. Zal af en toe langskomen. Nu eten! Ik heb het druk met jullie Wel lief hoor.
lady jane Geplaatst 16 januari 2018 Rapport Geplaatst 16 januari 2018 eet smakelijk dan ik heb heerlijke spruitstamppot met kippen(!)rookworst, jammie.
rapilos Geplaatst 16 januari 2018 Rapport Geplaatst 16 januari 2018 Ha Soothe (Te laat, want je bent gaan eten lees ik ) Sterkte met je hart man Daar heb je er maar 1 van
MarQ Geplaatst 16 januari 2018 Rapport Geplaatst 16 januari 2018 de 16e, een maand droog vandaag , bij lange na geen record want dat staat op 9,5 maand aantal jaar geleden maar blijf er serieus mee bezig en mn best doen ! kruidenthee67, smart en Ansie reageerden hierop 3
Antoinnette Geplaatst 16 januari 2018 Rapport Geplaatst 16 januari 2018 Hoi, even niks gelezen, val zo binnen, moeizaam maar wel goed gesprek gehad met psychologe, kunnen zeggen wat ik wilde. Nu even vanavond lekker mezelf zijn lady jane, nancy en Bob reageerden hierop 3
rapilos Geplaatst 16 januari 2018 Rapport Geplaatst 16 januari 2018 Van Harte gefeliciteerd MarQ 1 maand, is weer een prachtig begin he ! Op naar de volgende maand dat is mooi Suiker ! lady jane reageerde hierop 1
jowan Geplaatst 16 januari 2018 Auteur Rapport Geplaatst 16 januari 2018 ''Voor iemand met alleen een hamer, lijkt elk probleem op een spijker.''
Bob Geplaatst 16 januari 2018 Rapport Geplaatst 16 januari 2018 @Suikertje, fijn dat je even binnenvalt. Ik mis je de laatste tijd. lady jane reageerde hierop 1
fleurtje Geplaatst 16 januari 2018 Rapport Geplaatst 16 januari 2018 De bril die je draagt, bepaalt wat je ziet?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden