Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas

Aanbevolen berichten

Met temperatuur en hoeveelheid thee kloppen de voorschriften op het pakje lang niet altijd. Bovendien speelt ook persoonlijk voorkeur natuurlijk een rol. Gewoon zelf een beetje pielen en proberen. Mij lijkt 95 graden nog vrij hoog, ook al is het een kruidenthee.

Ik zet mijn thee altijd per kopje, met zo”n los filter die je voor een paar euro bij de supermarkt kunt kopen:

image.thumb.jpeg.7292ffd8798994ba59a9484c2b0819e4.jpeg

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 79
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Thanks Jim. Ik moet nu ook niet zeuren. Ik wil thee als ontspannende werking hebben omdat ik dat nu nodig heb. maar je hebt gelijk,..uberhaupt de hele hobby van uitzoeken,..rustig zetten en proeven ka

Tot drie jaar geleden was ik ook een overtuigd atheïst, maar dat is behoorlijk veranderd na het stoppen. Ik was altijd een groot wijnliefhebber, en dan niet altijd klokklok in grote stappen naar de ro

Ik drink thee eigenlijk net als wijn. Veel, en het maakt niet uit welke.  

Posted Images

Ik heb ook wel eens zo’n gietijzeren theepot van Bredemeijer gehad. Maar dan wordt mijn thee koud of ik krijg hem niet op. Ik vind die stenen kommetjes wel cool, maar vind eigenlijk een ordinair theeglas het lekkerst drinken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Warmhouden heeft ook geen zin want na een paar uur is ie niet lekker meer. Ik heb een porceleinen theepot (zie profielfoto) en drink de laatste kop lauw :) 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ha, ik gebruik een thermoskan. Ik ben ook een beetje 'lui'...steeds zo'n nieuw kopje....gedoe :P

Waar ik soms losse kruiden in doe (munt uit de tuin, of verveine) En anders gebruik ik een metalen ei, of van de papierenzakjes. Kruidenthee blijft lekker...vind ik he? Andere thee haal ik wel het ei of zakje weg na een tijdje omdat ie dan te sterk wordt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...