Kohtje Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 't Is misschien gek, maar ik moet bij Francoise steeds aan Erik denken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 Waarom sta je niet op dagpact @Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 Val even zomaar binnen. Schrik niet, is voor het laatst en dus eenmalig. Ik las net de dagdraad van gisteren. En nu wil ik toch even kwijt dat ik een beetje ontroerd ben door de meelevendheid die hier wordt geëtaleerd. Is voor mij nogmaals het bewijs dat ik (vaak) te hard ben in mijn mening over anderen. Tijd die ik anders wellicht zou spenderen aan het ongevraagd en zinloos ventileren van mijn mening over anderen probeer ik vanaf nu te spenderen aan het verbeteren van mijn eigen gedrag. Geen idee of dat gaat lukken, maar dat wist ik van dat stoppen met zuipen ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 Dagpact: Lars jowan Francoise Amethist Kohtje Als ik Lars toch niet had..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 1 uur geleden zei Francoise: Gdm allen. @fleurtje Brad Pitt?? Waar?? Heb ik iets gemist?? Ik deel geen eten en geen mannen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 moguuhh , Dagpact: Lars jowan Francoise Amethist Kohtje Bor MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 (bewerkt) 34 minuten geleden zei hub: Val even zomaar binnen. Schrik niet, is voor het laatst en dus eenmalig. Ik las net de dagdraad van gisteren. En nu wil ik toch even kwijt dat ik een beetje ontroerd ben door de meelevendheid die hier wordt geëtaleerd. Is voor mij nogmaals het bewijs dat ik (vaak) te hard ben in mijn mening over anderen. Tijd die ik anders wellicht zou spenderen aan het ongevraagd en zinloos ventileren van mijn mening over anderen probeer ik vanaf nu te spenderen aan het verbeteren van mijn eigen gedrag. Geen idee of dat gaat lukken, maar dat wist ik van dat stoppen met zuipen ook niet. Ik zie je niet graag weggaan. Ik heb zelf vaak maar een kleine filter. Doorheen de jaren heeft me dat heel wat punten gekost. Vooral hier op t forum. In veel van de gevallen was ik er achteraf net zo slecht van als de ontvanger. Dus is t een balans zoeken en oefenen. Maar af en toe hard zijn, is niet slecht. Een mening hebben al helemaal niet. Vooral niet als die anders is dan anderen. Dit forum is de beste leerschool. Believe you me. T mag je natuurlijk niet in de weg staan. Dus blijf Ik beveel t je 6 januari 2018 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 Goeiemiddag! Mijn ochtendritueel zit er zowat op! Pap eten en in de benen. Fijne dag allemaal! !! (Mooi forum) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 1 uur geleden zei Kohtje: 't Is misschien gek, maar ik moet bij Francoise steeds aan Erik denken... Huh @Kohtje??? Kun je dat nader verklaren. Erik klinkt mannelijk en ik ben een vrouw , dus dat kan het niet zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 1 uur geleden zei fleurtje: Ik deel geen eten en geen mannen En het geheim van de smileys @fleurtje?? Ik word helemaal gestoord dat er bij mij geen blijft plakken en jij er nu gewoon 3 op een rij hebt . Komt dat misschien dat ik van mijn telefoon inlog?! Please help me Enne Brad pitt is toch van ons allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 Zojuist zei Bor: Erik had dezelfde avatar Ow haha , zal ik een andere pakken, als het verwarrend is misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 Nee hoor. Erik heeft al een hele tijd een andere avatar, ook heel mooi. En deze van jou vind ik ook mooi. Daarom is ie in m'n geheugen blijven hangen.. Ik heb Erik in het echt ontmoet en ik durf met welhaast zekerheid te stellen dat je niet (uiterlijk) op hem lijkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 Hey @fleurtje, zat net draadje van gister te lezen en zie nu waar Brad Pitt vandaan kwam . Daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten haha dus Suikertje als je werkelijk op m lijkt ...... Colin firth mag jij dan helemaal voor jezelf hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 1 uur geleden zei Kohtje: Nee hoor. Erik heeft al een hele tijd een andere avatar, ook heel mooi. En deze van jou vind ik ook mooi. Daarom is ie in m'n geheugen blijven hangen.. Ik heb Erik in het echt ontmoet en ik durf met welhaast zekerheid te stellen dat je niet (uiterlijk) op hem lijkt. Nee @Kohtje, daar ben ik ook niet bang voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 6 uur geleden zei fleurtje: Ik deel geen eten en geen mannen Daar was ik al heel bang voor hebberd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 7 uur geleden zei Kohtje: Dagpact: Lars j************** Kohtje Als ik Lars toch niet had..... En de voordeur niet, moest ik altijd achterom....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 (bewerkt) @hub, ik heb van jou alleen nog maar aardige opmerkingen gelezen. Dus volgens mij kun je het al. Gezellig als je blijft toch? 7 januari 2018 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 Wat een rust hier. Slaapt iedereen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 Noop Lars, ik ben net terug van de bios. Kwam me even droog melden. Film was wat minder dan het boek, maar toch indrukwekkend. Vele hemels boven de zevende, van Griet op de Beeck. Iemand gelezen hier? Aanrader! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 Ik zit naar de Blues Brothers te kijken op een oude DVD die ik nog heb. Even het jaarpact bijgewerkt, nou ga ik weer verder kijken. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 Gelezen en gezien. Beiden zeer de moeite waard Amethist. Aanraders. Amethist en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 Ik meld me droog te kooi, de rust. Paar leuke boeken voor inspiratie gevonden. Een paar met het thema kiefde en ook een wat de verhoudingen en relaties binnen gezinnen beschrijft. Als 'lid van een disfunctioneel gezin' wekt dat mijn interesse. Meer voor het begrip dan wat anders, want als er nog 'gezinsleden' in leven zijn, weet ik daar niets van. Morgenvroeg begin ik met een AA bijeenkomst. Morgen is voor mij een beetje een speciale dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 Voel me niet zo jofel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 Kan ik wat betekenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 Aardig jowan maar ja ik baal vandaag even van de hulp die ik steeds nodig ben. Kan ik lang over emmeren maar kan ook dankbaar zijn dat het er is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden