Spring naar bijdragen

Zaterdag 6 januari


Lars

Aanbevolen berichten

Val even zomaar binnen. Schrik niet, is voor het laatst en dus eenmalig. Ik las net de dagdraad van gisteren. En nu wil ik toch even kwijt dat ik een beetje ontroerd ben door de meelevendheid die hier wordt geëtaleerd. Is voor mij nogmaals het bewijs dat ik (vaak) te hard ben in mijn mening over anderen. Tijd die ik anders wellicht zou spenderen aan het ongevraagd en zinloos ventileren van mijn mening over anderen probeer ik vanaf nu te spenderen aan het verbeteren van mijn eigen gedrag. Geen idee of dat gaat lukken, maar dat wist ik van dat stoppen met zuipen ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei hub:

Val even zomaar binnen. Schrik niet, is voor het laatst en dus eenmalig. Ik las net de dagdraad van gisteren. En nu wil ik toch even kwijt dat ik een beetje ontroerd ben door de meelevendheid die hier wordt geëtaleerd. Is voor mij nogmaals het bewijs dat ik (vaak) te hard ben in mijn mening over anderen. Tijd die ik anders wellicht zou spenderen aan het ongevraagd en zinloos ventileren van mijn mening over anderen probeer ik vanaf nu te spenderen aan het verbeteren van mijn eigen gedrag. Geen idee of dat gaat lukken, maar dat wist ik van dat stoppen met zuipen ook niet.

Ik zie je niet graag weggaan.

Ik heb zelf vaak maar een kleine filter. Doorheen de jaren heeft me dat heel wat punten gekost. Vooral hier op t forum. In veel van de gevallen was ik er achteraf net zo slecht van als de ontvanger.

Dus is t een balans zoeken en oefenen.  Maar af en toe hard zijn, is niet slecht. Een mening hebben al helemaal niet. Vooral niet als die anders is dan anderen. 

Dit forum is de beste leerschool. Believe you me. T mag je natuurlijk niet in de weg staan.

Dus blijf :rose:

Ik beveel t je ;)

 

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kohtje:

't Is misschien gek, maar ik moet bij Francoise steeds aan Erik denken...:blush:

Huh @Kohtje??? Kun je dat nader verklaren. Erik klinkt mannelijk en ik ben een vrouw , dus dat kan het niet zijn 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei fleurtje:

Ik deel geen eten en geen mannen :angry: :P :lol:

En het geheim van de smileys @fleurtje?? Ik word helemaal gestoord dat er bij mij geen blijft plakken en jij er nu gewoon 3 op een rij hebt . Komt dat misschien dat ik van mijn telefoon inlog?! Please help me 

Enne Brad pitt  is toch van ons allemaal 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor. Erik heeft al een hele tijd een andere avatar, ook heel mooi.
En deze van jou vind ik ook mooi. Daarom is ie in m'n geheugen blijven hangen..
Ik heb Erik in het echt ontmoet en ik durf met welhaast zekerheid te stellen dat je niet (uiterlijk) op hem lijkt. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey @fleurtje, zat net draadje van gister te lezen en zie nu waar Brad Pitt vandaan kwam . Daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten haha dus Suikertje als je werkelijk op m lijkt  ...... Colin firth mag jij dan helemaal voor jezelf hebben.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kohtje:

Nee hoor. Erik heeft al een hele tijd een andere avatar, ook heel mooi.
En deze van jou vind ik ook mooi. Daarom is ie in m'n geheugen blijven hangen..
Ik heb Erik in het echt ontmoet en ik durf met welhaast zekerheid te stellen dat je niet (uiterlijk) op hem lijkt. :)

Nee @Kohtje, daar ben ik ook niet bang voor 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me droog te kooi, de rust.
Paar leuke boeken voor inspiratie gevonden. Een paar met het thema kiefde en ook een wat de verhoudingen en relaties binnen gezinnen beschrijft. Als 'lid van een disfunctioneel gezin' wekt dat mijn interesse. Meer voor het begrip dan wat anders, want als er nog 'gezinsleden' in leven zijn, weet ik daar niets van.

Morgenvroeg begin ik met een AA bijeenkomst. Morgen is voor mij een beetje een speciale dag...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...