Spring naar bijdragen

Donderdag 28 december 2017


NickyLJ80

Aanbevolen berichten

Goedemorgen

Kohtje is weer thuis las ik, fijn dat je een goede vakantie gehad hebt.

En Lika volgens mij is nu je stilte/meditatieweekend toch? Geniet ervan!

Hier nog lekker stil in huis, iedereen nog in diepe slaap. Even rustig wakker worden en genieten van een kop koffie. Eens zien wat deze dag gaat brengen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We moesten gisteren op 3e kerstdag nog een Sara pop maken met de vriendengroep . Daarna gingen ze aan de baily's.  Ik zei dat ik ging . Mijn "medezuiper" destijds zei verontwaardigd of ik dan echt nooit meer dronk . De andere 2 complimenteerde mij dat ik gestopt was met 2 verslavingen nog wel en zei dat ze me zo leuker vond, vooral op het einde zei ze. Ik geloof haar meteen , alhoewel ik die eindes van toen dus niet herinner.  Vreselijk toch 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een verschil in reacties hè Francoise. Wat fijn dat je zo'n compliment krijgt.

Het eind van de avond niet meer herinneren klinkt bekend. En je de volgende dag afvragen of je je wel gedragen hebt en jezelf niet volslagen belachelijk hebt gemaakt. Gauw je telefoon nakijken of je nog idiote berichtjes hebt verzonden enzo. Nee, dit bevalt stukken beter zo:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Vandaag weer 'gewoon'.... gistermiddag is 
de laatste van de logees weer huiswaarts gekeerd. 
Het waren hartstikke gezellige dagen, ik heb genoten van kinderen
én kleinkinderen, maar van vrijdag tot woensdag... toch een beetje veel
alles bij elkaar... Afijn, het was allemaal niet anders te plooien.. 
Vannacht heerlijk bijgeslapen, dus weer helemaal fris en fruitig... 
Met de jaarwisseling zijn we gewoon met zijn tweetjes en de dieren, 
lekker rustig dus. Nu alleen hopen dat er niet zoveel vuurwerk wordt 
afgestoken de komende dagen. 
Goed, koffie en thee om te beginnen... 
1122248.jpgAfbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamasterAfbeeldingsresultaat voor zero cola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt helemaal goed Francoise, wat goed dat je je poot stijf hebt gehouden... 

Kohtje weer thuis na fijne dagen, mooi man.

Jammer dat het feestje niet helemaal was zoals je had gewild Fleur.. 
In je agenda ergens rond november/december komend jaar iets in de trant van
'ik organiseer het etentje met kerst NIET' zetten..... dan kom je het vanzelf tegen en 
weet je weer dat je het dit keer écht niet wilt... 
Vonden ze jouw ijs en mousse overigens wel lekker?  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed hoor. Gisteren nieuw gips. Dokter was tevreden. Ik ben van slag door de opmerking van Suikertje gisteravond. Toonde alleen maar belangstelling. Maar goed ligt aan mij. Misschien tijd om wat afstand te nemen en me niet alles persoonlijk aan te trekken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer over tot de orde van de dag.
Nou ja, een beetje. M'n ega heeft nog vakantie dus we gaan nog lekker samen wat rondscharrelen hier en daar.
Zonnetje schijnt. Er wacht beneden een heel vieze camper op een schoonmaakbeurt, allereerst de binnenkant.. busje wassen komt wel als het weer wat
warmer is.

Maar vervelen is er niet bij voorlopig. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi dat het goed met de arm gaat Lars. 
En probeer de opmerking van Suiker te laten voor wat het is: een ongelukkige opmerking van zijn kant. 
Dat gaf hij zelf ook al aan, zit blijkbaar niet lekker in zijn vel, maar dat hoef jij je absoluut niet aan te trekken. 
(Suiker, ik wens je sterkte.... )

Lika, ik wens je goede dagen toe... 

Koh, lekker aan de slag dan maar hè? 
HIer geen zonnetje, maar wel eindelijk droog en wat lichter na dagen alleen maar regen en donkerte.
Ben ik al heel blij mee.
En nu ook aan de slag: vijf logeerbedden afhalen en de was gaan wegwerken.... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Sommige vonden de mousse te doen, anderen weer niet vonneke. Ik moet ze gewoon even niet horen op t moment :angry: ;)

@Lars, suiker bood toch zijn excuses aan? Wat kan een mens nog meer willen? Ik begrijp ook niet goed waarom je t zo algemeen in de groep gooit en dadelijk over afstand nemen begint. T is toch veel leuker als je je rechtstreeks tot hem richt en niet iedereen, zoals ik, de ruimte geeft zijn mening erover te geven. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. 

Dagje werken. Moet lukken. 

Ik heb 1 vrije dag de komende week. Laat dat nou net een stakingsdag zijn. Maar goed, t is voor een goede zaak en de 8e weer een loopvakantie. In portugal.

Maar niet klagen dus. 

 

 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...