NickyLJ80 Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 Goedemorgen Kohtje is weer thuis las ik, fijn dat je een goede vakantie gehad hebt. En Lika volgens mij is nu je stilte/meditatieweekend toch? Geniet ervan! Hier nog lekker stil in huis, iedereen nog in diepe slaap. Even rustig wakker worden en genieten van een kop koffie. Eens zien wat deze dag gaat brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 Goeie morgen kanjers, Dadelijk weer werken dus...... tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
renate Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 Goede morgen Dagdraad: Francoise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 We moesten gisteren op 3e kerstdag nog een Sara pop maken met de vriendengroep . Daarna gingen ze aan de baily's. Ik zei dat ik ging . Mijn "medezuiper" destijds zei verontwaardigd of ik dan echt nooit meer dronk . De andere 2 complimenteerde mij dat ik gestopt was met 2 verslavingen nog wel en zei dat ze me zo leuker vond, vooral op het einde zei ze. Ik geloof haar meteen , alhoewel ik die eindes van toen dus niet herinner. Vreselijk toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 28 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 Wat een verschil in reacties hè Francoise. Wat fijn dat je zo'n compliment krijgt. Het eind van de avond niet meer herinneren klinkt bekend. En je de volgende dag afvragen of je je wel gedragen hebt en jezelf niet volslagen belachelijk hebt gemaakt. Gauw je telefoon nakijken of je nog idiote berichtjes hebt verzonden enzo. Nee, dit bevalt stukken beter zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 Goedemorgen frummers. Vandaag weer 'gewoon'.... gistermiddag is de laatste van de logees weer huiswaarts gekeerd. Het waren hartstikke gezellige dagen, ik heb genoten van kinderen én kleinkinderen, maar van vrijdag tot woensdag... toch een beetje veel alles bij elkaar... Afijn, het was allemaal niet anders te plooien.. Vannacht heerlijk bijgeslapen, dus weer helemaal fris en fruitig... Met de jaarwisseling zijn we gewoon met zijn tweetjes en de dieren, lekker rustig dus. Nu alleen hopen dat er niet zoveel vuurwerk wordt afgestoken de komende dagen. Goed, koffie en thee om te beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 Klinkt helemaal goed Francoise, wat goed dat je je poot stijf hebt gehouden... Kohtje weer thuis na fijne dagen, mooi man. Jammer dat het feestje niet helemaal was zoals je had gewild Fleur.. In je agenda ergens rond november/december komend jaar iets in de trant van 'ik organiseer het etentje met kerst NIET' zetten..... dan kom je het vanzelf tegen en weet je weer dat je het dit keer écht niet wilt... Vonden ze jouw ijs en mousse overigens wel lekker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 Goedemorgen. Ga paar dagen de hort op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 Goedemorgen. Dagpact: Francoise Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 Goedemorgen Lika.... Leuke dingen doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 En ook goedemorgen Lars uiteraard. Hoe gaat het met je arm? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 Goed hoor. Gisteren nieuw gips. Dokter was tevreden. Ik ben van slag door de opmerking van Suikertje gisteravond. Toonde alleen maar belangstelling. Maar goed ligt aan mij. Misschien tijd om wat afstand te nemen en me niet alles persoonlijk aan te trekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 Ik ga een workshop doen waar meditatie een groot onderdeel van vormt. Ben heel benieuwd. kruidenthee67, nancy en Amethist reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 @Lars ik zou ook van slag zijn. Misschien ligt dat aan ons, maar het is hier wel een goede leerschool. Een prima plek om te oefenen. Kijk even of je dat liever doet dan afstand neemt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Francoise Lars Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 Weer over tot de orde van de dag. Nou ja, een beetje. M'n ega heeft nog vakantie dus we gaan nog lekker samen wat rondscharrelen hier en daar. Zonnetje schijnt. Er wacht beneden een heel vieze camper op een schoonmaakbeurt, allereerst de binnenkant.. busje wassen komt wel als het weer wat warmer is. Maar vervelen is er niet bij voorlopig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 Mooi dat het goed met de arm gaat Lars. En probeer de opmerking van Suiker te laten voor wat het is: een ongelukkige opmerking van zijn kant. Dat gaf hij zelf ook al aan, zit blijkbaar niet lekker in zijn vel, maar dat hoef jij je absoluut niet aan te trekken. (Suiker, ik wens je sterkte.... ) Lika, ik wens je goede dagen toe... Koh, lekker aan de slag dan maar hè? HIer geen zonnetje, maar wel eindelijk droog en wat lichter na dagen alleen maar regen en donkerte. Ben ik al heel blij mee. En nu ook aan de slag: vijf logeerbedden afhalen en de was gaan wegwerken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 Goedemorgen Sommige vonden de mousse te doen, anderen weer niet vonneke. Ik moet ze gewoon even niet horen op t moment @Lars, suiker bood toch zijn excuses aan? Wat kan een mens nog meer willen? Ik begrijp ook niet goed waarom je t zo algemeen in de groep gooit en dadelijk over afstand nemen begint. T is toch veel leuker als je je rechtstreeks tot hem richt en niet iedereen, zoals ik, de ruimte geeft zijn mening erover te geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 Ik ga naar de winkel. Een hamer kopen om mijn hersens in te slaan. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 16 minuten geleden zei fleurtje: Ik ga naar de winkel. Een hamer kopen om mijn hersens in te slaan. Laters Daar ga je toch geen geld aan uitgeven? Je mag mijn hamer wel lenen... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 Goedemorgen allemaal, De wereld ziet er gelukkig wat lichter en vrolijker uit dan afgelopen dagen Lika, Wat heerlijk Mag ik mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 25 minuten geleden zei Kohtje: Daar ga je toch geen geld aan uitgeven? Je mag mijn hamer wel lenen... Als jouw hamer net zo oud en versleten is als jij, ben ik daar ni veel mee se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 (bewerkt) Goedemorgen allemaal. Dagje werken. Moet lukken. Ik heb 1 vrije dag de komende week. Laat dat nou net een stakingsdag zijn. Maar goed, t is voor een goede zaak en de 8e weer een loopvakantie. In portugal. Maar niet klagen dus. 28 december 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden