Spring naar bijdragen

Zaterdag, 23 december 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen :sun:

Ieeeee ik heb nog hopen te doen. Kerst vieren we ook dit jaar weer bij mij maar er staat zoveel rommel in mijn huis. De badverwarmer laat t nog steeds afweten en heb een tafel te weinig.

MAAR geen paniek! De feestdagen draait om meer dan dat. I feel the love :heart:

T is maar hoe je er naar kijkt. Debby Downers

Als iemand een recept/idee heeft voor een gezond dessert, let me know! Alhoewel dat mijn dochter gisteren bijna stond te stampvoeten en bij hoog en laag bleef kwelen dat een dessert niet gezond hoort te zijn :D

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Ik heb wat slaap ingehaald van de afgelopen week. Had ik al verteld dat ik een kerstpakketje heb gekregen van hier? Omdat ik alle weken mee boodschappen doe. Bladeren en sneeuw veeg. Was er blij mee vooral omdat het dus gewaardeerd word. @Vol ik heb je gemist :heart:

Dagpact :

jowan

MarQ

Lars

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Lars:

 

Dagpact :

jowan

MarQ

Lars

Francoise

Goedemorgen . Hier staat het vlees voor de ragout al op het vuur. Hond uitgelaten en mijn squats en lunges gedaan. Nu halfuur crosstrainen.  Dan nog wat oefeningen voor de biceps en triceps en hoepelen . Moeten er wat voor doen om de zwaartekracht te trotseren.

Mijn mannetje is slager.  Al 3 dagen bijna niet gezien alleen in bed haha.  Met deze dagen is het daar echt een gekkenhuis  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen. 

Hier eigenlijk net wakker. En eigenlijk nu gewoon naar t werk. Extra dagje werk eraan vastgeplakt. Collega blij 2e kerstdag, ik blij iets later in t jaar. 

2 van 5 vandaag dus. 

En Nee, mijn werk is even niet zo makkelijk. We moeten allemaal, met de nieuwe rij- En rusttijden, een beetje onze weg zoeken tussen veilig rijden, comfortabel rijden, en de dienstregeling rijden.

Ook hier weer: er is er maar één die voor mij zorgt. 

Een fijne dag allen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi Debby Downer, dat is een tijdje terug dat ik die heb gehoord. :D Pannekoekjes van boekweit en keuzemogelijkheden tussen fruit of chocolade als beleg? Ik verzin het hier ter plekke B)

Mijn katten zitten diep in een identiteitscrisis. Socrates kwam uit het konijnenhok en Plato... kwam uit een konijnenhol tevoorschijn! Sniffles had zo haar eigen ideeen over behuizing voor konijnen en had zich zelf wat holletjes gegraven in de tuin. Plato past daar blijkbaar ook in.:blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...