jowan Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 mogguuhh, droge afmelding van gisteren en vandaag maar lekker op het dagpact Dagpact : jowan MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Goedemorgen smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Moghu vroege vogels. Wat is het somber buiten hé? Bah. Zal echt blij zijn als alles weer normaal is. Gewoon werken en een beetje lichter buiten. Voel me wel goed hoor maar toch zijn deze dagen niet zo prettig. Maar ja niets is blijvend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Hou er ook niet van Bolletje. Marq goedemorgen en jowan, heel fijn je te zien! Verslapen voor pilates.... ga maar eens kijken naar goede oefeningen om thuis te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 (bewerkt) Goedemorgen Ieeeee ik heb nog hopen te doen. Kerst vieren we ook dit jaar weer bij mij maar er staat zoveel rommel in mijn huis. De badverwarmer laat t nog steeds afweten en heb een tafel te weinig. MAAR geen paniek! De feestdagen draait om meer dan dat. I feel the love T is maar hoe je er naar kijkt. Debby Downers Als iemand een recept/idee heeft voor een gezond dessert, let me know! Alhoewel dat mijn dochter gisteren bijna stond te stampvoeten en bij hoog en laag bleef kwelen dat een dessert niet gezond hoort te zijn 23 december 2017 bewerkt door fleurtje Reacher en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 (bewerkt) Das negentien he. Alles steekt nog naar voor en zit strak in t pak. 23 december 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Chocolademousse van pure chocolade. Pure chocolade is héééél gezond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Das inderdaad gezond Ik dacht aan chocolade advocado mousse. Maar dochter ziet de advocado's ni zitten. Of watermeloensorbet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Zonder advocado's....daar draai je gewoon een lekkere guacamole van...of met grapefruit en garnaaltjes als gezond voorafje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Hier een affogato als toetje...esspresso met een bolletje vanille ijs erin...after eightje erbij...klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Goedemorgen. Ik heb wat slaap ingehaald van de afgelopen week. Had ik al verteld dat ik een kerstpakketje heb gekregen van hier? Omdat ik alle weken mee boodschappen doe. Bladeren en sneeuw veeg. Was er blij mee vooral omdat het dus gewaardeerd word. @Vol ik heb je gemist Dagpact : jowan MarQ Lars smart, Vol en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Hier soep met ballen, boerenkool met worst, en een liter choc. vlaaiiiii. uit het pak aan de mond. Verder kaasstengels en cola light. O ja en speculaasjes van de bakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 22 minuten geleden zei Lars: Dagpact : jowan MarQ Lars Francoise Goedemorgen . Hier staat het vlees voor de ragout al op het vuur. Hond uitgelaten en mijn squats en lunges gedaan. Nu halfuur crosstrainen. Dan nog wat oefeningen voor de biceps en triceps en hoepelen . Moeten er wat voor doen om de zwaartekracht te trotseren. Mijn mannetje is slager. Al 3 dagen bijna niet gezien alleen in bed haha. Met deze dagen is het daar echt een gekkenhuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Ik moet nog niet denken aan al dat eten! Ga maar vast mijn goede voornemen starten; weer hardlopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Vol!!!! Gezellig dat ik je weer tref. Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 @fleurtje, ik geef je dochter gelijk . Een toetje en gezond, dat gaat niet samen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Goedemorgen allen. Hier eigenlijk net wakker. En eigenlijk nu gewoon naar t werk. Extra dagje werk eraan vastgeplakt. Collega blij 2e kerstdag, ik blij iets later in t jaar. 2 van 5 vandaag dus. En Nee, mijn werk is even niet zo makkelijk. We moeten allemaal, met de nieuwe rij- En rusttijden, een beetje onze weg zoeken tussen veilig rijden, comfortabel rijden, en de dienstregeling rijden. Ook hier weer: er is er maar één die voor mij zorgt. Een fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Goeiemiddag Iets met peren, pure chocoladesaus en slagroom? Klinkt toch erg gezond ofniedan! Ik eet op het werk mee dus hoef me nergens druk om te maken zo meteen een wandeling in de wind. fijne dag verder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Dagpact : jowan MarQ Lars Francoise Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Hihi Debby Downer, dat is een tijdje terug dat ik die heb gehoord. Pannekoekjes van boekweit en keuzemogelijkheden tussen fruit of chocolade als beleg? Ik verzin het hier ter plekke Mijn katten zitten diep in een identiteitscrisis. Socrates kwam uit het konijnenhok en Plato... kwam uit een konijnenhol tevoorschijn! Sniffles had zo haar eigen ideeen over behuizing voor konijnen en had zich zelf wat holletjes gegraven in de tuin. Plato past daar blijkbaar ook in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 december 2017 Rapport Share Geplaatst 23 december 2017 Heee waar is @Yvonne het zonnetje in huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden