Spring naar bijdragen

Donderdag 21 december


fleurtje

Aanbevolen berichten

Grrmmmblll, kunnen we niet wettelijk laten vaststellen dat de dag begint om 9:00 uur? Met een gedoogbeleid voor Yvonne en n paar andere vroege vogeltjes.

Drie mensen die afscheid nemen vandaag en kerstlunch vandaag. Als ze niet allemaal weer naar hun werkplek vertrekken om de afgesproken tijd dan zal ik kerstliederen gaan zingen.

En mijn zingen lijkt veel op het zingen dat mijn Socrates doet samen met de buurtkatten. :devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Ook om half 6 uit bed gerold. Heb een heftig geloof dat 6 uurtjes slaap te weinig is.. wil minstens nog 2 uurtjes erbij pakken :blush:

Alvast een fijne en heldere dag gewenst. Het is hier nogal mistig.. maar dit geheel terzijde en associatief opgemerkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een mooie "Omdenking" Adri ... Ik zal ook vrolijk zijn als mijn nachtrust nog iets verbeterd en mijn vertrouwen en "zin in de dag" iets meer terug is. Als ik me bedenk hoe ik een jaar geleden worsteld en nu nog steeds wel worst, kan ik toch wel zeggen dat ik een stuk makkelijk en met meer vertrouwen aan de dagen begin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

ik vind opstaan in het donker ook niet erg. Sterker nog, ik vind het heerlijk om zo vroeg zo fit te zijn. Alle boodschappen al gehaald net. :)

Zie wel enorm tegen die beloofde kerstdagen op. Daar slaap ik wel slecht van en een beetje onrustig door. Maar dit gebeurd me niet nog eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan post ik hier de bijjdrage die ik in de andere dgdraad heb gepost:

 

Goedemorgen allen.

Ik had de huiskamer nog niet gezien, ben blij dat  deze er is. Ik ga meelezen en wil ook bijdragen.

Over vannacht .... Ik slap de laatse week niet goed. Een plotselinge rug kwetsuur maakt me "angstig" en volgens mji stuiter ik nog behoorlijk heftig bij angst reaktties. Ik ben al redelijk ver afgebouwd van de dia .. 1mg nog maar hoor links en rechts dat het nog lang grilling kan zijn. Ook ben ik heel boos geworden op 1 van mijn kinderen, Mijn lichaam reageerde hier heftig op ... en dus ook mijn hoofd

Gelukkig nu 2 weken vrij. OP het werk was het ook al worstelen de laatste tijd.

Fijne dag allen ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad mooi 'omdenken' Adri. Hoewel ik betwijfel of het voor jou omdenken is. Als je het werkelijk zo ervaart komt er geen omdenken aan te pas.
Ik heb mijn aversie tegen in het donker opstaan opgelopen tijdens de jaren dat ik krantenwijk liep. Dat was in de tijd van de laatste jaren middelbare school.
Om half vier ging de wekker en dan moest ik er uit. Vooral in de herfst en winter was dat een bezoeking. Gevolg van slaapgebrek. Want op tijd naar
bed was er niet bij.
Nog steeds ga ik niet echt op tijd naar bed omdat ik juist 's avonds een beetje in de buurt van 100% fit kom. Toch is de wekker 's morgens om
kwart over zes onverbiddelijk.
M'n moeite met vroeg en in het donker opstaan is een combinatie van trauma en vicieuze cirkel. :blush:
Stoppen met drinken heeft het iets 'makkelijker' gemaakt maar bij lange na niet weggenomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...