fleurtje Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Goedemorgen! Lang geleden dat ik nog es opende smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Kijk es aan...ineens twee keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 december 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Soit, maak er een fijne dag van. Het is mijn laatste werkdag van t jaar Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Goedemorgen Fleurtje. Laatste werkdag dus.... heerlijk vooruitzicht dus. Hier al vanaf vijf uur wakker en er maar uit gegaan... Koffie en thee staan klaar inmiddels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Goedemorgen. Slecht geslapen. Kan niet op mijn zij liggen. Op mijn rug en kussen onder mijn arm. Ga straks mee naar dagbesteding. Niet dat ik veel kan doen maar wel even weg. Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Ja, kan me indenken dat het erg lastig slapen is Lars. Fijn dat je toch naar de dagbesteding gaat, beetje afleiding kan geen kwaad. En ik ga aan de slag hier.... Fijne dag mensen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bobje Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Goedemorgen allen, een fijne dag gewenst. Dagpact: Lars Bobje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 5 minuten geleden zei Bobje: Goedemorgen allen, een fijne dag gewenst. Dagpact: Lars Bobje francoise Goedemorgen Frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Whoehaaa!!! Gelukt. Wakker. Moest de wekker zetten om 7 uur, want de verwarmingsmonteur komt zo (en dat zonder lief wakker te maken, die mag nog heul de middag, avond, nacht) Goedemorgen allen. Apart, het is nog donker Enfin, koffie! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 (bewerkt) Good morninkjes zwoegers en buitenlui. Zo weer de hele dag weg. Werken noemen ze dat Woehahahaha. Mai. 21 december 2017 bewerkt door bolletje Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Dagpact: Lars Bobje francoise Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Grrmmmblll, kunnen we niet wettelijk laten vaststellen dat de dag begint om 9:00 uur? Met een gedoogbeleid voor Yvonne en n paar andere vroege vogeltjes. Drie mensen die afscheid nemen vandaag en kerstlunch vandaag. Als ze niet allemaal weer naar hun werkplek vertrekken om de afgesproken tijd dan zal ik kerstliederen gaan zingen. En mijn zingen lijkt veel op het zingen dat mijn Socrates doet samen met de buurtkatten. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Vannacht nog hebben ze het repertoire van Bach doorgenomen. En weer zo lief kijken vanochtend toen ik de deur voor ‘m open deed. Hij weet niet dat hij dit jaar ‘s nachts niet meer naar buiten mag i.v.m. vuurwerk. Dat wordt nog leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Ik ga dus met kerstbomen in naar t werk. Meh. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Kerstballen bedoel ik. Dubbel meh. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Goedemorgen iedereen. Dagpact: Lars Bobje francoise Reacher Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Goedemorgen Ook om half 6 uit bed gerold. Heb een heftig geloof dat 6 uurtjes slaap te weinig is.. wil minstens nog 2 uurtjes erbij pakken Alvast een fijne en heldere dag gewenst. Het is hier nogal mistig.. maar dit geheel terzijde en associatief opgemerkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Goedemorgen, veel plezier Reacher vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bestwel Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Een mooie "Omdenking" Adri ... Ik zal ook vrolijk zijn als mijn nachtrust nog iets verbeterd en mijn vertrouwen en "zin in de dag" iets meer terug is. Als ik me bedenk hoe ik een jaar geleden worsteld en nu nog steeds wel worst, kan ik toch wel zeggen dat ik een stuk makkelijk en met meer vertrouwen aan de dagen begin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bestwel Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Is dit DE dagdraad? De huskamer? Ik heb gepost in een andere DAGDRAAD ..... ik ben nieuw hier, dus nog even zoekende .... een dagdraad lijkt mij een fijne plek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Yep, DE dagdraad...van vandaag...elke dag een nieuwe ronde. Welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
renate Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Goedemorgen, ik vind opstaan in het donker ook niet erg. Sterker nog, ik vind het heerlijk om zo vroeg zo fit te zijn. Alle boodschappen al gehaald net. Zie wel enorm tegen die beloofde kerstdagen op. Daar slaap ik wel slecht van en een beetje onrustig door. Maar dit gebeurd me niet nog eens. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bestwel Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Dan post ik hier de bijjdrage die ik in de andere dgdraad heb gepost: Goedemorgen allen. Ik had de huiskamer nog niet gezien, ben blij dat deze er is. Ik ga meelezen en wil ook bijdragen. Over vannacht .... Ik slap de laatse week niet goed. Een plotselinge rug kwetsuur maakt me "angstig" en volgens mji stuiter ik nog behoorlijk heftig bij angst reaktties. Ik ben al redelijk ver afgebouwd van de dia .. 1mg nog maar hoor links en rechts dat het nog lang grilling kan zijn. Ook ben ik heel boos geworden op 1 van mijn kinderen, Mijn lichaam reageerde hier heftig op ... en dus ook mijn hoofd Gelukkig nu 2 weken vrij. OP het werk was het ook al worstelen de laatste tijd. Fijne dag allen .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 december 2017 Rapport Share Geplaatst 21 december 2017 Inderdaad mooi 'omdenken' Adri. Hoewel ik betwijfel of het voor jou omdenken is. Als je het werkelijk zo ervaart komt er geen omdenken aan te pas. Ik heb mijn aversie tegen in het donker opstaan opgelopen tijdens de jaren dat ik krantenwijk liep. Dat was in de tijd van de laatste jaren middelbare school. Om half vier ging de wekker en dan moest ik er uit. Vooral in de herfst en winter was dat een bezoeking. Gevolg van slaapgebrek. Want op tijd naar bed was er niet bij. Nog steeds ga ik niet echt op tijd naar bed omdat ik juist 's avonds een beetje in de buurt van 100% fit kom. Toch is de wekker 's morgens om kwart over zes onverbiddelijk. M'n moeite met vroeg en in het donker opstaan is een combinatie van trauma en vicieuze cirkel. Stoppen met drinken heeft het iets 'makkelijker' gemaakt maar bij lange na niet weggenomen. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden