bumperjim Geplaatst 2 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2018 Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 2 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2018 Ga door, hou vol en succes. Het wordt uiteindelijk alleen maar beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 2 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2018 Dankjulliewel ! Het lukt echt goed totaal geen trek tot nu toe Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 2 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2018 OK! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 2 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2018 Goed bezig Senna! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 2 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2018 Goed bezig Senna! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 2 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2018 Sorry, ik echo nog na geloof ik Maar ik heb geen flauw idee hoe ik een bericht verwijder.... Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2018 (bewerkt) Helemaal verwijderen kan niet. Maar je kunt wel tekst weghalen. 2 januari 2018 bewerkt door Bob Amethist reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 3 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 Dag drie! Nog steeds totaal geen zin in drank. Ook niet op zoek of van plan te halen. De zorgen en problemen die het met zich meebrengen daar ben ik van genezen. Dag drie is natuurlijk nog maar pril, maar wel weer een dag erbij. Nooit langer dan 2-3 dagen volgehouden maar nu lijk ik die dagen voorbij te hobbelen Amethist reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 Elke dag is er één....dag voor dag. Laat maar hobbelen. Nu geen trek...dat is mooi...maarre.....ben je wel 'voorbereid' op trek? Niet om je bang te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 @Senna33, goed bezig en zo begin je , dag voor dag . Sta je ook op de dagdraad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 3 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 4 uur geleden zei kruidenthee67: Elke dag is er één....dag voor dag. Laat maar hobbelen. Nu geen trek...dat is mooi...maarre.....ben je wel 'voorbereid' op trek? Niet om je bang te maken Dat komt en gaat. Mijn man was het zat, ik denk dat dat de reden is waarom het zo ‘makkelijk’ lijkt te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 3 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2018 Grappig Moosje, dat we tegenlijk zijn gestopt! Wat ik lekker vind om te drinken is calcium of multi vitamine bruistablet, en nog gezond ook. Succes, op naar dag 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 4 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2018 Dag vier! Motherof2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 4 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2018 Go go go!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Motherof2 Geplaatst 4 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2018 Hier ook dag 4! Weer geslaagd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 5 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2018 Geweldig. Mijn favoriete fruitdrank is op. Reden voor de winkel. Wordt de tweede keer dat ik de flessen drank in de winkel voorbij loop. Ik moet toegeven, ze staan daar prachtig gepresenteerd . Maar het is toch een van de meest legale killers die ik ken als je geen maat weet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 5 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2018 Puur gif!!! Straaaal voorbij lopen!! Tine en Senna33 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 7 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2018 De eerste week is voorbij. Nu wel een trek momentje op het moment, gelukkig bijna het eten op tafel en dan zal het wel weg ebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2018 Volhouden je bent vreselijk goed bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2018 Dooooorrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2018 Even doorbijten...trekmomenten gaan voorbij...net zoals je de rekken voorbij loopt...goed bezig! Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 8 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2018 Dankjewel! Ik ben echt trots. Langer dan een dag of twee lukte mij niet, en sinds oktober dronk ik elke dag wel. Morgen dag 9 al Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2018 Senna het gaat steeds beter voel en geloof me . Je mag trots op jezelf zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 11 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 januari 2018 Bedankt ben ik ook. Heerlijk om van dat opgeblazen gezicht af te zijn onder andere Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden