Pelle2 Geplaatst 2 januari 2018 Rapport Geplaatst 2 januari 2018 Ga door, hou vol en succes. Het wordt uiteindelijk alleen maar beter!
Senna33 Geplaatst 2 januari 2018 Auteur Rapport Geplaatst 2 januari 2018 Dankjulliewel ! Het lukt echt goed totaal geen trek tot nu toe Bob reageerde hierop 1
Amethist Geplaatst 2 januari 2018 Rapport Geplaatst 2 januari 2018 Sorry, ik echo nog na geloof ik Maar ik heb geen flauw idee hoe ik een bericht verwijder.... Senna33 reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 2 januari 2018 Rapport Geplaatst 2 januari 2018 (bewerkt) Helemaal verwijderen kan niet. Maar je kunt wel tekst weghalen. 2 januari 2018 bewerkt door Bob Amethist reageerde hierop 1
Senna33 Geplaatst 3 januari 2018 Auteur Rapport Geplaatst 3 januari 2018 Dag drie! Nog steeds totaal geen zin in drank. Ook niet op zoek of van plan te halen. De zorgen en problemen die het met zich meebrengen daar ben ik van genezen. Dag drie is natuurlijk nog maar pril, maar wel weer een dag erbij. Nooit langer dan 2-3 dagen volgehouden maar nu lijk ik die dagen voorbij te hobbelen Amethist reageerde hierop 1
kruidenthee67 Geplaatst 3 januari 2018 Rapport Geplaatst 3 januari 2018 Elke dag is er één....dag voor dag. Laat maar hobbelen. Nu geen trek...dat is mooi...maarre.....ben je wel 'voorbereid' op trek? Niet om je bang te maken
Senna33 Geplaatst 3 januari 2018 Auteur Rapport Geplaatst 3 januari 2018 Op 3-1-2018 om 08:52 zei kruidenthee67: Elke dag is er één....dag voor dag. Laat maar hobbelen. Nu geen trek...dat is mooi...maarre.....ben je wel 'voorbereid' op trek? Niet om je bang te maken Expand Dat komt en gaat. Mijn man was het zat, ik denk dat dat de reden is waarom het zo ‘makkelijk’ lijkt te gaan
Senna33 Geplaatst 3 januari 2018 Auteur Rapport Geplaatst 3 januari 2018 Grappig Moosje, dat we tegenlijk zijn gestopt! Wat ik lekker vind om te drinken is calcium of multi vitamine bruistablet, en nog gezond ook. Succes, op naar dag 4
Senna33 Geplaatst 4 januari 2018 Auteur Rapport Geplaatst 4 januari 2018 Dag vier! Motherof2 reageerde hierop 1
Senna33 Geplaatst 5 januari 2018 Auteur Rapport Geplaatst 5 januari 2018 Geweldig. Mijn favoriete fruitdrank is op. Reden voor de winkel. Wordt de tweede keer dat ik de flessen drank in de winkel voorbij loop. Ik moet toegeven, ze staan daar prachtig gepresenteerd . Maar het is toch een van de meest legale killers die ik ken als je geen maat weet
bumperjim Geplaatst 5 januari 2018 Rapport Geplaatst 5 januari 2018 Puur gif!!! Straaaal voorbij lopen!! Tine en Senna33 reageerden hierop 2
Senna33 Geplaatst 7 januari 2018 Auteur Rapport Geplaatst 7 januari 2018 De eerste week is voorbij. Nu wel een trek momentje op het moment, gelukkig bijna het eten op tafel en dan zal het wel weg ebben
bumperjim Geplaatst 7 januari 2018 Rapport Geplaatst 7 januari 2018 Volhouden je bent vreselijk goed bezig
kruidenthee67 Geplaatst 8 januari 2018 Rapport Geplaatst 8 januari 2018 Even doorbijten...trekmomenten gaan voorbij...net zoals je de rekken voorbij loopt...goed bezig! Senna33 reageerde hierop 1
Senna33 Geplaatst 8 januari 2018 Auteur Rapport Geplaatst 8 januari 2018 Dankjewel! Ik ben echt trots. Langer dan een dag of twee lukte mij niet, en sinds oktober dronk ik elke dag wel. Morgen dag 9 al Tine reageerde hierop 1
Senna33 Geplaatst 11 januari 2018 Auteur Rapport Geplaatst 11 januari 2018 Bedankt ben ik ook. Heerlijk om van dat opgeblazen gezicht af te zijn onder andere
bumperjim Geplaatst 11 januari 2018 Rapport Geplaatst 11 januari 2018 Ja je ziet er steeds beter uit Senna33 reageerde hierop 1
Senna33 Geplaatst 12 januari 2018 Auteur Rapport Geplaatst 12 januari 2018 Het weekend komt er bijna aan en maandag gaan we naar twee twee weken. Ik zag zondagochtend bij de plaatselijke supermarkt, iemand met zijn fiets staan met in zijn hand een blikje bier. Hij zag er bovendien ook niet echt fris uit. Dat zijn toch dingen waar ik van schrik. Zo in het openbaar. Dat houdt me wakker, dit wil ik gewoon niet! Al heb je ze in verschillende types, ik ging nooit de straat op als ik dronk of gedronken had. Altijd als ik niet meer weg hoefde. En nooit voor werktijd! Ik was een kei in het verbergen, ik keur het niet goed hoor. Met mijn beroep werk ik zo nauw met klanten, soms ruik ik de sterke drank al op afstand. Ik ben alleen maar blij dat het niet zover is gekomen.
Senna33 Geplaatst 13 januari 2018 Auteur Rapport Geplaatst 13 januari 2018 Op 12-1-2018 om 11:42 zei Ajna: Zo ben ik ook erg gaan letten op anderen, wat @bumperjim dan wel zegt: s ochtends droge rooie koppen Let nu op de ogen..en herken de drinker.... zo wil ik niet zijn/worden... Avondjes waarop je mensen ziet veranderen na hun zoveelste glas... o en ik heb zelf heel leuke avonden gehad met drank...alleen speelde toen het probleem van de rem (nog) niet mee. Toen ging het om een gezellige avond waarbij je dronk, later veranderde dat in drinken om het gezellig te hebben, het drinken werd het belangrijkste...want het kon dan... legaal... het afglijden in de kelk was begonnen.. de rem ging haperen....en die weg is er voor bijna iedereen... er zijn slechts weinigen die echt sociaal drinken denk ik en niet die kelk in worden gezogen... maar dat is mijn gedachte... Expand Hoe herken je het aan de ogen? Ik had een plofkop de volgende ochtend en mijn oogleden waren iets dikker. Wat wel naar mate de dag vorderde weg trok. Maandag twee weken droog, maar nog steeds moe. Ben ook met benzo afbouw bezig, zit op 7,5 Mg diazepam per dag, in de ochtend. Of het daar door komt? Ik voel me normaal gesproken juist fit door zon tabletje. Wat een troep toch. Maar ook hier wordt aan gewerkt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden