Spring naar bijdragen

Tesje gaat voor een gezonder leven


Tesje

Aanbevolen berichten

@Pytje een beetje drinken is lastig inderdaad. 1 glas worden er altijd meer.. Maar 1x per week is toch best netjes? Maar zijn er hier dus weinig of geen mensen die op deze manier minderen? Die 1 dag per week wel bewust drinken. Ik hoor iedereen hetzelfde zeggen: Lange tijd helemaal niets drinken.

Even loskomen van de drank en gaan leren dat een leven zonder alcohol echt de moeite waard is. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Grumpie:

Je afvragen of dit het allemaal waard is is misschien n idee??

@Grumpie lijkt me logisch dat als ik er achteraf op terug kan kijken, ik liever niet gedronken had.. Na een ruzie en teveel drank is dat niet zo moeilijk in te zien. Maar voordat ik begon met drinken dacht ik er heel anders over. Nu dus weer lekker aan de thee!  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben alleen thuis. Ik zit buiten en ik voel me bang. Voor het eerst sinds ik niets meer drink heb ik een avond voor mezelf alleen. Voorheen raakte in in paniek als er geen alcohol

in huis was. Nu kreeg ik heel even datzelfde soort paniek gevoel. Het voelt eng alleen. Ik merk dat ik meer voel dan als ik fors drink. Aan de ene kant voelt dat fijn omdat ik vaak niet veel voel en ik nooit emoties uit, aan de andere kant voelt het eng.   Ik wil me niet zo kwetsbaar voelen. 

Ik ben bang voor onverwerkte shit  die ik normaal weg dronk maar ergens mss een weg naar buiten gaat zoeken. Dubbel gevoel dus. Ik ben zo gewend om te verdoven.. Dat ik me niet zo goed raad weet met een helder hoofd. Ik ga in bad en vroeg naar bed denk ik. Fijne avond! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Tesje ik hoop dat het bad je goed heeft gedaan. Met of zonder schuim, olie of iets anders, je angst is opgelost in het water en bij het leeglopen van je bad weggespoeld. Het is misschien je nieuwe gevoel waar je aan moet wennen, maar wellicht verdoofd werd.

Vroeg naar bed doet een mens altijd goed en meestal lukt dat wel na een bad. Droom en slaap goed.

Morgen wordt het een mooie dag !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Tesje:

Ik voel me heerlijk. Ik lijk wel onder invloed.. Hyper ook.. Pff word moe van mezelf whaha!

Fijn dat jeje goed voelt, geniet ervan.

Ik word ook weleens moe van mezelf, maar dat is eigenlijk meer omdat soms teveel wil. Op momenten dat ik euforisch ben, wil ik veel te veel doen, zitten er allerlei ideeën en plannen in mijn hoofd en kom ik uiteindelijk aan niets toe door gepieker. Gelukkig zijn daar tabletjes voor  €:-/.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...