Spring naar bijdragen

Donderdag 30 november 2017


Lars

Aanbevolen berichten

Hahahaha.... ik moet ook nog wat veldwerk verrichten voor ik aan de slag kan hoor Koh... 
Sint maakt het ons niet makkelijk dit keer. 
Afijn, van het weekend maar eens goed voor gaan zitten. 
Eerst morgen door zien te komen, mag op visite bij mensen waar ik eigenlijk helemaal niet wil zijn... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, weer thuis

Wat een vreselijk weer
Was wel met de auto, maar de ramen besloegen steeds, en dan die vreselijke regen, ik zag geen barst
Helemaal een beetje trillerig thuis gekomen
Ben blij, dat het allemaal goed is gegaan
Vanavond ook werken, maar dan met de fiets, daar ik een soort van nacht blind ben
Zal mijn regenbroek maar vast klaar leggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Kohtje:

Heb je geen airco in je auto rapilos? Juist met vochtig weer ideaal. Haalt het vocht uit de lucht waardoor beslagen ruiten in no-time helder worden en blijven.

Ja, heb wel airco Koh, maar zou niet weten hoe ik dat in moest stellen voor de ruiten :(

Zonnig Adri ???

Mazzelaar :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos, gewoon aanzetten die airco. En natuurlijk de kachel aan zodat je niet bevriest.. de hele ruimte wordt vochtvrij..  Misschien is het handig om
even rustig te 'bestuderen' hoe je de luchtstromen in je auto kunt verdelen en richten. Dan kun je een volgende keer ook eventueel zonder airco de lucht
hard langs je voorruit laten stromen, dat  scheelt dan ook weer.

Adri, het oosten is best lang en breed. Hier noemen we het ook het oosten. Geen regen hier maar ook niet geweldig zonnig. D'r tussen in, zeg maar.
En wat betreft op bezoek gaan: hier net zo. Maar heel soms moet ik toch ergens heen waar ik liever niet heen ga en dat doe ik dan ook wel, maar
me 'er doorheen drinken' is gelukkig niet meer aan de orde. Soms moet ik maar gewoon accepteren dat niet elk gezelschap leuk gezelschap is en
dan gezelschap ik me er wel doorheen.. aan alles komt een end, denk ik dan maar. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier scheen ook even de zon vanmiddag, maar inmiddels vallen er buien. Goede dag tot dusver. Vanmorgen eerst gesprek gehad met dame van het UWV, veel over mezelf weer geleerd. Over 2 weken start traject naar hopelijk werk. Daarna high tea gehad in leuk restaurant. Kende er amper mensen en had ik eerder erg veel moeite mee, maar nu gewoon gegaan en ik heb het erg naar mijn zin gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...