Kohtje Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Kreuuuunnnnnn.... Voor volgend jaar meld ik me alvast af Lars.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Zojuist zei Bor: Wat ben ik blij dat ik niet meedoe! Graag gedaan Herstel Ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Hahahaha.... ik moet ook nog wat veldwerk verrichten voor ik aan de slag kan hoor Koh... Sint maakt het ons niet makkelijk dit keer. Afijn, van het weekend maar eens goed voor gaan zitten. Eerst morgen door zien te komen, mag op visite bij mensen waar ik eigenlijk helemaal niet wil zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Ho ff Lars... doe jij niet mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Ik wel maar ik was ook blij dat Bor niet mee doet. Was uiteraard een grapje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Naar dames en heren het gaat om het idee het hoeft niet perfect te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Als we maar lol hebben Lars. Zo, en nu weer aan de slag hier. Zit een beetje te lantefanteren en heb nog zat te doen... Overigens vanmorgen de eerste sneeuwbui gehad... wel hartstikke natte sneeuw nog, maar toch..... brrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Zo, weer thuis Wat een vreselijk weer Was wel met de auto, maar de ramen besloegen steeds, en dan die vreselijke regen, ik zag geen barst Helemaal een beetje trillerig thuis gekomen Ben blij, dat het allemaal goed is gegaan Vanavond ook werken, maar dan met de fiets, daar ik een soort van nacht blind ben Zal mijn regenbroek maar vast klaar leggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Heb je geen airco in je auto rapilos? Juist met vochtig weer ideaal. Haalt het vocht uit de lucht waardoor beslagen ruiten in no-time helder worden en blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Sterkte voor morgen vast, Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 10 minuten geleden zei Kohtje: Heb je geen airco in je auto rapilos? Juist met vochtig weer ideaal. Haalt het vocht uit de lucht waardoor beslagen ruiten in no-time helder worden en blijven. Ja, heb wel airco Koh, maar zou niet weten hoe ik dat in moest stellen voor de ruiten Zonnig Adri ??? Mazzelaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Idem Adrie,ik laat me niets meer opdringen waar ik absoluut geen zin in heb en al dagen van te voren tegenop zie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Rapilos, gewoon aanzetten die airco. En natuurlijk de kachel aan zodat je niet bevriest.. de hele ruimte wordt vochtvrij.. Misschien is het handig om even rustig te 'bestuderen' hoe je de luchtstromen in je auto kunt verdelen en richten. Dan kun je een volgende keer ook eventueel zonder airco de lucht hard langs je voorruit laten stromen, dat scheelt dan ook weer. Adri, het oosten is best lang en breed. Hier noemen we het ook het oosten. Geen regen hier maar ook niet geweldig zonnig. D'r tussen in, zeg maar. En wat betreft op bezoek gaan: hier net zo. Maar heel soms moet ik toch ergens heen waar ik liever niet heen ga en dat doe ik dan ook wel, maar me 'er doorheen drinken' is gelukkig niet meer aan de orde. Soms moet ik maar gewoon accepteren dat niet elk gezelschap leuk gezelschap is en dan gezelschap ik me er wel doorheen.. aan alles komt een end, denk ik dan maar. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Hier scheen ook even de zon vanmiddag, maar inmiddels vallen er buien. Goede dag tot dusver. Vanmorgen eerst gesprek gehad met dame van het UWV, veel over mezelf weer geleerd. Over 2 weken start traject naar hopelijk werk. Daarna high tea gehad in leuk restaurant. Kende er amper mensen en had ik eerder erg veel moeite mee, maar nu gewoon gegaan en ik heb het erg naar mijn zin gehad. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Suikertje, ik sta min of meer perplex van de snelle en vele veranderingen in je berichten van de laatste, nog maar korte, tijd... En ik vermoed dat je dat zelf ook een beetje hebt en dat je er volop van geniet.. Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Dank je Kohtje, ja kan echt weer genieten van dingen in het leven. Heeft erg veel te maken dat ik hier ben gaan wonen. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 3 minuten geleden zei Suikertje: Dank je Kohtje, ja kan echt weer genieten van dingen in het leven. Heeft erg veel te maken dat ik hier ben gaan wonen. Weer genieten van dingen in het leven, mooi joh! Fijn voor je! Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 @Suikertje wat fijn voor je een beetje zicht op een toekomst Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
renate Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 De hele maand november niet gedronken. kruidenthee67, Sowhat, rapilos en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Goed zo Renate! Ga je door voor december? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bobje Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Goedenavond! Het lukt me weer niet om de mooie opmaak van Kohtje te kopieren. @Lars en @Bor, kunnen jullie misschien vertellen hoe dat wel lukt?! <<D-ag--Pa-C--t>> Lars Kohtje Pelle Reacher harald Francoise Bor Herstel Bobje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
renate Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Hoi NickyL, ik ga voor nooit meer drinken. Veel meer zelfvertrouwen, veel fitter en veel minder zenuwachtig gedoe, niet meer zweten, niet meer 's morgens spijt hebben, niet meer bang zijn voor wat je gedaan hebt met drank op. En 6 kilo kwijt. En voel me zo rustig en stabiel. Jannigje, Bobje en Bob reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Toppie Renate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bobje Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Mooi om te horen @renate, ga zo door. Dit is ook mijn doel, ben nu al 3 weken droog dus het begin is er! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Renate, dit was NO vember Dan komtNO cemberNO nuariNO bruariNO artNO prilNO eiNO niNO liNO gustusNO ptember kruidenthee67, nancy en Bobje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden