Lars Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Goedemorgen alweer de laatste dag in november Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Goedemorgen Lars, jij bent er weer vroeg bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Goedemorgen @Suikertje lag er vroeg in. Jij veel plezier vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Dank je wel Lars, jij weer naar dagbesteding? Is je kerstboom al klaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Ja ik ga weer naar dagbesteding. Kerstboom is bijna klaar. Ben nog aan schuren en dan lakken. Het zijn maar een paar uurtjes dat ik er ben. Ook help ik mee met de koffie dus ja schiet niet echt op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Goedemorgen heren, Klinkt leuk die kerstboom Lars. En Suikertje veel plezier vandaag met de uitstap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Goedemorgen Nicky jij nog wat op het programma staan vandaag? Ik ga er weer vandoor. Fijne dag mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Helemaal niks Lars. Ben nog steeds bezig met het staartje van een griepje. Dus op de normale bezigheden na, vind je mij vooral met een boek op de bank vandaag. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Goedemorgen frummers. Laatste dag van november inderdaad... Met het klimmen der jaren lijkt de tijd ook steeds sneller te gaan. Soms een voordeel, soms een nadeel... afijn, ik moet het er maar mee doen. Maar voordat we aan deze unieke 30 november beginnen eerst een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Goedemorgen. <<D-ag--Pa-C--t>> Lars Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Nou, omdat het dag 14 is vandaag. En omdat ik twee weken geleden de laatste wijn door de gootsteen heb gespoeld en me heilig had voorgenomen om nooit meer te drinken. En dat 's avonds wel weer ben gaan doen. (Eh, bij het kopiëren van dit kunstwerkje gaat er wel iets mis...) <<D-ag--Pa-C--t>> Lars Kohtje Pelle Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Mooi Pelle, twee weken !! Ennu.... er gaat met regelmaat wat mis met het kopiëren hoor, volgens mij doet Koh het er om. <<D-ag--Pa-C--t>> Lars Kohtje Pelle En jaaaaaa, de lootjes zijn getrokken, de teerling is geworpen... we kunnen niet meer terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 (bewerkt) Goeie morgen en dag hoor hahahahaha. Nee hoor maar ik moet haasten want ik ga dadelijk weer naar de dagbesteding. De hele dag. Heb er veel zin in. 30 november 2017 bewerkt door bolletje Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Fijne dag Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 17 minuten geleden zei Yvonne: <<D-ag--Pa-C--t>> Lars Kohtje Pelle Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Vandaag verspreiding van de sint attenties op het werk en de bijbehorende gedichten. De eerste die klaagt over zijn rijmpje krijgt een knal met de roe. En daarna met de bedrijfsmok. Tijd gaat inderdaad snel Yvonne. Veel plezier op het werk vandaag Bolleke. Beterschap Nicky. Iedereen een fijne dag. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Een hele goede morgen allemaal, Hier een inkt zwarte lucht 11.00 werken Net twee wandeldagen achter de rug, dus ik moet er weer even tegen kunnen En ja, de lootjes zijn getrokken Pfff, daar moet ik toch echt even voor gaan zitten hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 1 uur geleden zei harald: <<D-ag--Pa-C--t>> Lars Kohtje Pelle Reacher harald Francoise Goedemorgen allen. Vanochtend met de hond mijn squats en lunges weer gedaan, nu gaan crosstrainen. Ik moet ergens mijn "stofjes" vandaan halen , maar denk dat dit wel een gezonde manier is . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Goeiemorgen.... zonder zorgen. Even ingelogd voor een lootje... maar nu haasten voor het werk. Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 @NickyLJ80 van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Heb een taart voor je gemaakt NickyLJ80 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 Ziet er heerlijk uit Lars dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 6 uur geleden zei Yvonne: En jaaaaaa, de lootjes zijn getrokken, de teerling is geworpen... we kunnen niet meer terug Sta daar niet zo stom te juichen.... verschrikkelijk toch?? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 1 minuut geleden zei Kohtje: verschrikkelijk toch?? Nee hoor. Leuk. Maar jemig.... wat ken ik jullie slecht.... In elk geval niet zo goed dat ik zomaar een gedicht uit m'n mouw schud. Ben ik de enige?? (de aloude, overbekende en strontvervelende onzekerheid slaat weer eens toe... Ervaring heeft me geleerd dat het meestal wel goed komt.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 november 2017 Rapport Share Geplaatst 30 november 2017 4 minuten geleden zei Kohtje: Sta daar niet zo stom te juichen.... verschrikkelijk toch?? Eigenlijk heb je wel gelijk Koh... Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden