Lars Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Goedemorgen. Denken jullie erom dat opgeven voor sinterklaas gedichten kan tot en met morgen? Zie sinterklaas draad. Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Goedemorgen Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Dagpact : Lars francoise Goedemorgen Sowath en Lars . Kruip nog ff terug zo meteen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 .Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Vandaag drink ik niet !!! Lars francoise Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Goedemorgen frummers, Verslapennnnnnnn Dus snel koffie en thee neerzetten en wegwezen... Het is droog, ik zie een voorzichtig zonnetje... wie weet... Maak er een mooie dag van lui... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Moggel kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Hier nu eindelijk ook weer eens droog. Nu gauw wat aan de schimmel tussen m'n tenen doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 (bewerkt) Niet schrikken, is niet echt hoor. Zo ben ik niet in gezelschap.... 28 november 2017 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Nee, dat wist ik ook wel dat het paard van sinterklaas nooit tussen jouw tenen kan passen, gekkie. Sowhat en Kohtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Tegenwoordig héét ie, hè? Heeft dat paard een naam... AmeriKoh of zo. Ik ben, Sinterklaas betreffende, opgegroeid met een naamloos paard van de Sint.. kan me tenminste niet herinneren dat dat beesie een naam had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Ik kreeg nooit veel van sinterklaas. Dat was alleen voor kinderen die lief waren zeiden mijn ouders. Ik begreep dat wel heb er dan ook geen trauma aan over gehouden. Toen ik het geheim wist snapte ik nog beter waarom ik weinig tot niets kreeg. Nu krijg ik denk ik wel wat. Dit weekend vier ik het met mijn dochters schoonzoon en kleinkinderen. Ook hier hebben we dinsdag sinterklaasavond. Stiekem vind het allemaal best wel leuk en vol verwachting klopt mijn hart nancy, Bob en Sita2 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Goeiemiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Je had geen lieve ouders Lars! nancy, Lars en Sita2 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Heeft iemand een opbeurend verhaal. Kan het erg gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Wat wil je horen Sita? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Een positief verhaal of gewoon iets leuks wat iemand heeft meegemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Vandaag zomaar in mijn Amsterdamse tuin een specht gezien Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Denk dat erbij jou zat mooie vogels zijn Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Ik heb mijn vogels vanmiddag trosgierst gegeven zijn ze helemaal wild van Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Verder heb ik een gedicht geschreven. Thee gedronken in de huiskamer. Zal wel oudbollig zijn maar vind dat altijd gezellig en helemaal met dit weer. Met elkaar aan de grote tafel. Ik help altijd mee met de koffie en thee, Vorig jaar vond ik dit een vreselijke periode. Wat een winst nu dat ik hier woon. Ik kijk uit naar de gezellige dagen. Met familie maar ook gewoon hier rapilos en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 @rapilos jij hebt toch ook parkieten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Gedicht geschreven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden