Spring naar bijdragen

Maandag, 27 November 2017


Lika

Aanbevolen berichten

@Sita2, het gaat redelijk met mij. De tweede behandeling is nu ruim 4 weken geleden. Qua bijwerkingen heb ik nu weinig problemen, dus dat is fijn. Of het werkt is een ander verhaal, ik merk nog niets, maar dat kan nog komen. 

Maar het aller belangrijkstste voor mij: de demonen zijn hanteerbaar de laatste 2 weken en dat is pure winst.

hoe gaat het met jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Jannigje:

 

Maar het aller belangrijkstste voor mij: de demonen zijn hanteerbaar de laatste 2 weken en dat is pure winst.

hoe gaat het met jou?

Wat fijn! Hopelijk blijven ze dat en/of krijgen ze ook nog een keer een definitieve schop onder hun kont!

Met mij gaat het op en neer, veel neer, ben er wel actief mee aan de slag maar vaak heel verdrietig en alleen. Ik rouw.

bewerkt door Sita2
woord vergeten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Sita2:

Met mij gaat het op en neer, veel neer, ben er wel actief mee aan de slag maar vaak heel verdrietig en alleen. Ik rouw.

:brokenheart: :brokenheart: Oh wat moeilijk en pijnlijk. Ik zou je willen kunnen troosten, maar dat kan ik helaas niet. Wél kan ik je een heel dikke knuffel sturen!! En dat doe ik bij dezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het juist leuk om een beetje gastheer te spelen. Op de dagbesteding help ik altijd mee met de koffie en ga ik rond met schaal koekjes en hier doe ik het ook vaak. Ik zou geen koeken pakken als ik ergens op visite ben en er een pak koeken op tafel gegooid word van pak zelf ik blijf niet aan bedienen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Herstel:

Jazeker wel. In het zelfde gebouw als de gesloten afdeling waar ze zit. Geen tijd zeggen ze . Ik heb aangeboden door de week te komen om dat op me te nemen, maar mijn broer  ( heb ik geen contact meer mee) houdt  dat Tegen. Hij is contactpersoon Dus.

tja... Hij snapt kennelijk niet dat hij daar onze moeder vooral mee heeft. Tja

 

jannigje, fijn dat het wat beter gaat

Dank je.

Wat akelig voor je moeder en ook voor jou om het aan te zien. Maar, Bepaalt jouw broer als contactpersoon dan ook wat er wel of niet met je moeder gebeurt? Mijn broer was ook contactpersoon, maar wij kochten bv de kleding voor mijn vader. Kun je niet tóch gaan en het regelen voor haar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt mij toch ook dat je haar gewoon naar de kapper mag doen en misschien daar aan geven dat je ook contactpersoon wil zijn? Mijn beide dochters zijn ook contactpersoon van mij niet dat ze wat over mij te vertellen hebben. Oke beetje dan als er echt wat is :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je @bolletje en ja @Sowhat vreselijk moeilijk.  Vooral met die steeds veranderende en bezuinigde zorg in Nederland op dit moment . Hij valt in de groep waar de meeste klappen vallen omdat ze niet voor zichzelf op kunnen komen en wij hebben helaas niet het eeuwige leven . Je bent overgeleverd aan de gratie van de jongere generatie familie , neven en nichten . Maar niet teveel bij nadenken.  Hoe zeggen we dat ook al weer : "de kalmte om te accepteren wat we niet kunnen veranderen "

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...