Lika Geplaatst 27 november 2017 Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 Wakker worden! Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 Welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 november 2017 Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 Goedemorgen sonnetje welkom terug Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 november 2017 Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 Goedemorgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 november 2017 Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 Goedemorgen. ++Dagpact++ Lars Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 november 2017 Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 Goedemorgen frummers. Wat een rust hier nog, ben blijkbaar niet de enige die wat opstartproblemen heeft vandaag... Maar goed, koffie en thee maar eerst.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 november 2017 Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 Ik zit al in busje neem lekker een kop koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 november 2017 Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 november 2017 Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 3 minuten geleden zei Lars: Ik zit al in busje neem lekker een kop koffie Doet me denken aan die keer (jaaaaaaaren geleden...) dat ik op weg naar m'n werk (schilder) merkte dat ik veeeel te vroeg was. Besloot op een parkeerplaats een kop koffie uit m'n thermoskannetje te nemen. Toen ik lekker met een bakkie in m'n hand van het lentezonnetje zat te genieten even kijken hoe laat het nu was..... aiii... met het op m'n horloge kijken giet ik dus de koffie die ik in diezelfde hand had over m'n spierwitte (het was maandagochtend) schildersbroek.... erg heet én erg bruin. Rechtsomkeert, naar huis, nieuwe broek gepakt en racen naar m'n werk, zo'n twintig kilometer verder.. en dan nóg op tijd komen.. snap nóg niet waarom ik toen zo vroeg al op pad was.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 november 2017 Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 Hihihi.... mooi verhaal Koh. Mazzel dat je gewoon hartstikke op tijd was... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 november 2017 Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 Adri, die parachute-mededeling was alleen maar interessantdoenerij. Had even geen antwoord op de vraag van Lars wat iedereen ging doen die dag. Ik zou alleen maar 's middags naar de verjaardag van m'n moeder... Gelukkig reageerde er niemand op. Alleen Lars maar die geloofde het óók niet. Snertrit was beetje somber door de omgeving in combinatie met het weer (noordoost Groningen). Het weerzien was leuk en gezellig en de snert lekker. Elk jaar zeg ik: nee, te slecht weer en te ver. Elk jaar wint mijn vrouw. Volgend jaar weer (niet). (?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 november 2017 Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 Hahaha, ik had ook al zo het idee dat er niet gesprongen zou worden. En ja, de regen kwam... en bleef... Ook nu staan de sluizen daar boven wagenwijd open.. Ik ben gek op de herfst, maar meer op die herfstdagen met een zonnetje en bladeren die door de wind in kringetjes aan het dansen zijn... Afijn, tis maar goed dat we het niet voor het zeggen hebben.... doen met wat we krijgen en het binnen gezellig maken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 november 2017 Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 Ik zag trouwens het berichtje van Jopie, wow, tot zover een prima onderneming dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 november 2017 Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 Gooooooooeie morgen Frutsels, Welkom terug Sonnetje. Toch niet Sonnetje van de woonboot en de sjiwafwaf? Nou ja maakt ook niet uit. Goed dat je er weer bent Precies Von maar eerst koffie. Straks weer naar de dagbesteding. Heb weer een hoop ideeën. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 november 2017 Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 1 uur geleden zei Kohtje: Goedemorgen. ++Dagpact++ Lars Kohtje francoise Goedemorgen allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 november 2017 Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 Goedemorgen Bol en Francoise... Ik ga aan de slag, Bol lekker de deur uit straks, plezier.. en Francoise ook een fijne dag.. Dag daggggg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 november 2017 Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 1 uur geleden zei Kohtje: Goedemorgen. ++Dagpact++ Lars Kohtje Francoise Reacher Ik geloofde het wel van die parachutesprong. Grmmbll. Hoe kan het nu alweer maandag zijn terwijl het twee minuten geleden nog vrijdagavond was? HOE??!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 november 2017 Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 je hebt niet gedronken Reacher? (grapje hé) Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 november 2017 Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 En ik heb haarpijn. En neuspijn. En ook een beetje kinpijn. Ik ga werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 november 2017 Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 2 minuten geleden zei bolletje: je hebt niet gedronken Reacher? (grapje hé) Nou moet ik toch weer lachen Tot later lief Bolleke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 november 2017 Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 Reacher, ik ben blij dat er toch nog zulke gelovige mensen zijn. Dat je zelfs mij gelooft... Sterkte met haar, neus, kin en werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 november 2017 Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 17 minuten geleden zei Reacher: En ik heb haarpijn. En neuspijn. En ook een beetje kinpijn. Ik ga werken Niet teveel kammen, neuspeuteren en er groentjes uithalen, en niet teveel denken want dan ga je automatisch aan je kin frunniken. Doei doei lieve Reacher. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 november 2017 Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 (bewerkt) 5 uur geleden zei Adri: En ja, noordoost-Groningen bij regen en herfstwind is niet echt opbeurend, ben ik bang. Hoewel, het heeft daar zeker ook zijn charmes: www.youtube.com/watch?v=3IV_NFyzo6A Ben ik helemaal met je eens, wat betreft die charmes. Zelfs het 'Chemie Park' bij Delfzijl dat zo midden in die immense vlaktes van verre te zien is, zag er tegen de schemering met al die donkere buien 'mooi' uit door al die verlichting en daardoor heel apart verlichte rookpluimen. En het landschap lijkt dan misschien saai maar er zitten wonderschone details in en de stadjes zijn prachtig. Start was in Bourtange. Ken uit m'n jeugd vooral Winschoten. M'n moeder was daar tijdens de hongerwinter als Amsterdams jong meisje heen gebracht en kwam in huis bij een gezin daar. De man was molenaar en woonde naast 'z'n molen'.. daar zijn we (na de oorlog dus) nog vaak heen geweest, ik als klein jongetje helemaal wég van die molen. Oom Stef (de molenaar) vond ik een beetje eng. Die had letterlijk een keer een klap van de molen gehad en daar lichte hersenbeschadiging aan overgehouden waardoor hij soms een beetje maf was, maar toch kon ik ook wel om hem lachen. En tante Bertha (zijn vrouw) was als een soort oma voor me. Lief onverstaanbaar wijfie... 27 november 2017 bewerkt door Kohtje een 't' weggehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 november 2017 Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 Goedemorgen, nat geregend vanmorgen. Ik heb het nu zo koud en zou het liefst onder de dekens kruipen, maar even geen tijd voor helaas. Doe mij maar de lente/zomer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 november 2017 Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 Vreselijk om te zien hè Herstel , die aftakeling . Mijn moeder ook altijd een dame was zo dement als een deur op het laatst. Ik was oprecht opgelucht toen ze overleed. Ik houd mijn hart vast voor mijn zoon met down die straks ook in een zorginstelling moet gaan wonen . Mijn allergrootste zorg , hier iets achterlaten wat niet voor zichzelf kan zorgen. Ik moet hem los gaan laten straks maar het is zo verdomde moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden