Spring naar bijdragen

Dinsdag 21 november 2017


Lars

Aanbevolen berichten

Moggel gasten,

Gisterenavond een flinke smakkerd gemaakt buiten. Dat komt omdat ik een tentje neer gezet heb zodat mijn hondjes, als ze moeten plassen, niet in de regen hoeven.

Dat ding zit met een draad vast. Wilde ik gisteren wat maggiblaadjes pakken van m'n struikje, blijf ik haken achter dat draadje en maakte me toch een rotsmakkerd.

Mijn reactie aan de rechterkant is er niet meer dus donderde ik met m'n ribbenkast bovenop een kei. Daar lag ik, midden in de regen en kon bijna niet meer op. Man wat had ik een pijn, en 'm'n kleren waren seikie nat. Vannacht dus slecht geslapen maar vandaag gewoon de dingen doen die ik moet doen maar dan heeeeeeeel rustig.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het verbaast me nog steeds dat er ook op een forum als dit zulke pb's verstuurd worden. 
Tuurlijk raken ze je, maar ze zijn zoooooo..... dom en lelijk ... weet het juiste woord niet echt.. 
Luitjes, ik móet er nu echt vandoor.... 
Het is hier eindelijk droog... we gaan er een mooie dag van maken... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei jopie:

..........Horen, zien en....geloven. 

Niet alles Is wat t lijkt. 

Lijkt me. 

 

Bolletje toch.....bah!++!!+

ja dat ook nog. Gisteren gelezen hoe goed bedoelde postings toch echt heel anders worden gelezen. Dus ja Herstel, misschien lees je ook niet zoals het is bedoeld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal ,

Alles weer bij gelezen
Nou..bemoei me er maar niet mee

Bol,
Sterkte, ribben lijken wat gekneusd he, gezien je verhaal
Moest stiekem wel een beetje lachen, dat je een tentje voor je hondjes in de tuin zet :P
Jij houdt wel van pamperen he :)

Vanochtend lekker vrij
Straks een poosje strijken
dat is voor mij nu eens echt mind-full :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu Rap. Ja ik vind het heerlijk om m'n diertjes te verwennen. Nadeel is dat ik hier 3 grote dozen heb staan met verschillende smikkeltjes. Van gedroogde kippennekjes tot 135 kalfshoefjes. Moet ik weggeven omdat ze ze gewoon niet meer lusten.

Ach ja het geeft me gewoon een heerlijk gevoel als ik ze lekker zie eten.

Jij lekker rustig aan doen hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei fleurtje:

Je weet niet of de pb echt zo lelijk is. 

Ik weet niet eens of er een pb Is. .... (en ik vind dat ook niet interessant)

In feite weet ik niet eens of er een Herstel Is.  Of een Sheila.  Of een marie. Of dat alledrie één en dezelfde zijn.... (en ik vind dat ook niet interessant)

Ik weet niets. In feite. En daar moet ik het mee doen. Of beter: laten. Het voor mij waardevolle uit halen.

"Hou t bij jezelf", het motto van bambam wat bijna elke dag hier bij mij weer langs komt. 

 

 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei rapilos:

Vanochtend lekker vrij
Straks een poosje strijken
dat is voor mij nu eens echt mind-full :)

Ja, lekker hè? Werk waar je niet bij na hoeft te denken is voor mij ook een manier om even 'in het nu' te zijn.
Strijken is dat niet voor mij, daar moet ik teveel bij nadenken.. ik weet nooit hoe je iets nou ongekreukelder krijgt met een
strijkbout. Op de één of andere manier strijk ik er meer vouwen in dan er kreukels waren..:(.
Ik KAN NIET strijken. Mijn vrouw is er ook geen liefhebber van, maar die doet voor zichzelf nog wel wat strijkwerk omdat ze toch
nog een beetje representatief op haar werk wil verschijnen.

Dus het meeste strijkt zich wel tijdens het dragen. En dan nog.. als ik nou zélf zonder kreukels was viel het misschien op.
Alleen voor begrafenissen en bruiloften wordt er hier echt serieus gestreken... Maar niet echt mind-full, meer semi-wetenschappelijk..:P

Zgn. mind-full bezig zijn vind ik meer in 'priegel'schilderen en stofzuigen. Hoewel dat laatste niet m'n favoriete manier is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...