Spring naar bijdragen

Dinsdag 21 november 2017


Lars

Aanbevolen berichten

21 minuten geleden zei jopie:

Ik weet niet eens of er een pb Is. .... (en ik vind dat ook niet interessant)

In feite weet ik niet eens of er een Herstel Is.  Of een Sheila.  Of een marie. Of dat alledrie één en dezelfde zijn.... (en ik vind dat ook niet interessant)

Ik weet niets. In feite. En daar moet ik het mee doen. Of beter: laten. Het voor mij waardevolle uit halen.

"Hou t bij jezelf", het motto van bambam wat bijna elke dag hier bij mij weer langs komt. 

 

 

Truut in pakskes

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,

Vandaag maar weer een beetje lief zijn voor elkaar en jezelf...
Ik ga naar de sauna en hoop dat mijn pijnlijke spieren daar wat zullen bijkomen; schouders en bovenarmen doen al een poosje moeilijk.
Dus ik start straks met de rode lampen. Warmte!!

fijne dag en hou het droog!

Ehmm... wat zei je Fleur? :face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo. 

Gas binnen. Olie en koelvloeistof bijgevuld. Een rubber vastgezet. Batterijen van zaklamp en hartslagmeter vervangen. En...(weer)...opgeruimd en schoongemaakt. Vuilniszak weg, vuilwatertank leeg en schoon. Geen geurtjes in mijn huis!!!

Nu een uurtje rustig lopen en dan.... dut, omkleden, werken. 

En tóch  Is het makkelijker op werkdagen. Alles. Zeker als sporten even niet wijs Is. 

 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kohtje:

Die vulkaan is wél echt hoor, jopie. Heb ik zelf gezien op Google Maps... :)
Voor zover Google Maps 'echt' is... :huh:

Maar ik hoop het wél voor je.

Ik ook. :)

Maar of ik écht ga hardlopen op een vulkaan...... jíj weet t niet :) Het zijn maar woorden van mij, niets meer, niets minder.  

(Ga mee!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik ben weer even helemaal uitgemindfulnesst. Ik vind het wel een hoop getut deze training maar goed.

Pan champignonsoep staat op, straks lekker smikkelen. Met óók nog een tosti met brie. Verwennerij dus hier.

Zou ook nog wel een keer terug willen naar Lanzarote. Dat lopen door een soort van maanlandschap vond ik toen al heel bijzonder. Maar ik deed het op mijn dooie akkertje, hardlopen is het niet echt voor mij:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan nóg zo eerlijk zijn naar iedereen hier, de enige van wie ik echt helemaal 100% zeker weet of ie echt helemaal 100% eerlijk is ben ik zelf.
Daarom ook is voor mij het dagpact een afspraak met vóór al mezelf. De lijst is steun en is gebaseerd op vertrouwen maar geeft nooit
de zekerheid dat het de werkelijkheid is.
Gelukkig is mijn vertrouwen in de medemens en mezelf sinds ik niet meer drink behoorlijk toegenomen, maar ik kan alleen van mezelf zeker weten
of ik m'n vertrouwen beschaam of niet. Daarin ben ik alleen naar mezelf verantwoording schuldig. Als ik het leuk inpak kan ik m'n medemens tot
op zekere hoogte voor de gek houden zonder dat iemand er iets van merkt. Maar mezelf voor de gek houden, hoe 'onschuldig' misschien ook,
laat toch meteen een spoor na op m'n 'geweten'.. Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik meer het goede in de mens heb leren aanvaarden, omdat ik in
het verleden eigenlijk alléén maar uitging van het slechte.. voornamelijk doordat ik mezelf niet kon vertrouwen.
Ik deed daar niet alleen anderen tekort mee maar voornamelijk mezelf. Ik hield voor mezelf de reden om te drinken er mee in stand... :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bor:

Nou ik heb wel tegen jullie gelogen hoor, ik heb hier wel gedronken dat jullie het merkten, maar ook heel vaak merkten jullie het niet.

Nou Bor. ik heb wel heel vaak het gevoel gehad dat jouw berichtjes onsamenhangend waren met heel veel taalfouten, terwijl jij best wel heel duidelijk kan schrijven wat je bedoeld. Maar op die  momenten kan ik er echt geen touw aan vast knopen. De laatste tijd lees ik niet veel meer omdat het voor mij teveel is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Bor, op spirit na -want die is god (wil ze ons doen geloven..;))(nee hoor spirit, geloof ik geen bal van..)-  zijn we geen van allen heiligen hier.
Ik hoop dat ik nu niet tegen schenen schop. En als dat wel zo is, dan zijn heiligen over het algemeen vergevingsgezind.. :blush:(toch?)
Ik heb hier in m'n begintijd ook een periode alles bij elkaar gelogen en verzonnen omdat ik me schaamde voor m'n gedrag
en daaruit voortvloeiende terugval.. alles liever dan 'ontmaskerd worden' en m'n egostrelende cleantijd (toen zo'n anderhalf jaar) op dit forum
op te geven.
Het is alleen aan de behandeling die ik toen ging doen (Minesota) te danken dat ik leerde hoe funest het ophouden van een façade
is voor een schoon geweten. Hoe minder ik hoefde te verzinnen hoe makkelijker het werd om de wereld recht in de ogen te kijken.
Ik beweer nog steeds niet dat ik nu helemaal zuiver op de graat ben, dat is meer iets voor vissen, lijkt me. Maar bij nuchter leven hoort
voor mij eerlijkheid. Niet alleen hier op het forum maar ook zeer zeker gewoon in het dagelijks leven. Door dingen, gebeurtenissen en situaties
proberen te bezien voor wat ze zijn, ik bedoel zónder ze met veel 'aangeboren gevoel voor dramatiek' persoonlijk te maken, wat dus neer
komt op relativeren, kan ik mezelf beschermen tegen m'n 'aangeboren gevoel van slachtoffer zijn'. Waardoor dan de 'noodzaak' van drinken
goeddeels weg is en waardoor daardoor weer de noodzaak van een façade ophouden goeddeels weg is.
Ik zeg tweemaal 'goeddeels' omdat ik nog steeds lerende ben. Op de dag dat ik volleerd ben zal ik jullie dat laten weten en neem
ik hier afscheid om toe te treden tot het Rijk der Heiligen. Of dat van de Vissen...;)

bewerkt door Kohtje
zag een vergeten letter. nee, zag 'm niet natuurlijk..
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal.

Deze draad kan ik weer volgen, graag zelfs. :)

Enne, geldt het niet bestaan, niet echt zijn ook voor files? M.a.w. Zijn files niet echt of zijn er geen echte files? Dat zou mij wel goed uitkomen, Ik moet nu namelijk nog naar Drenthe. ;)

Dus ik ga maar gauw! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...