Spring naar bijdragen

Dinsdag 7 november 2017


Lars

Aanbevolen berichten

Onderbroken nachtje achter de rug. Eerst om een uur of drie natte neus tegen m'n rug. Oudste hond stond naast me te
trappelen en dat betekent maar één ding: naar buiten... In de tegen-de-vries-kou en mist langs de IJssel, hondje aan de diarree
maar prachtig stil buiten. Hondje opgelucht, ik weer lekker in m'n warme nest. Uurtje later staat ie naast me te kotsen.. daar
zijn we een beetje op voorbereid en we hebben een met toiletpapier bekleed bakje onder ons bed staan. Kon de boel daarin opvangen
en door het toilet spoelen. En vanmorgen om kwart over zes ging de wekker weer gewoon... Maar goed, hondje lijkt nu weer aardig
opgeknapt en heeft ook weer gewoon wat gegeten. Tja, volgende week zondag wordt ie vijftien. Dat gedoe met z'n darmen heeft ie al van jongs af aan.
Het gaat weken goed en dan ineens heeft ie zo'n dag en nu dus nacht...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij is weer mooi Koh, ook goedemorgen overigens. 
Hoop dat hij intact kan blijven vandaag...

Ik moet de laatste weken steeds maar aan Suusje777 denken. 
Ze kwam hier tot augustus 2010. 
In haar laatste berichtje schreef ze dat haar ogen zo raar deden, helemaal aan het 
puilen waren en dat ze bang was dat ze uit haar hoofd zouden knallen. 
Daarna nooit meer wat van haar gelezen.
Door de jaren heen heb ik me met enige regelmaat afgevraagd hoe het met haar zou 
zijn gegaan... Ik vraag me af of iemand ooit nog contact met haar heeft gehad? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, geen éxtra zorgen, Yvonne. Maar ik vind het toch wel altijd een beetje zorgelijk als ie zo 'van slag is'.
Hij verdraagt eigenlijk alleen maar de senior brokken van AH.. nu had ik laatst die van Dirk mee, zien er net zo uit. Maar prompt.....
Niet meer doen, dus.
De jongste hond daarentegen maakt het allemaal niks uit. Verademing, hoor. Toch krijgen ze alle twee alléén maar hun brokken en voor
de afwisseling heel af en toe een beetje toevoeging uit een blikje en soms pens. En natuurlijk regelmatig een hondenkoekje.
Maar beslist niet met de pot mee eten, geen mensendingen...

Suusje777... géén idee. Is dan ook wel al weer lang geleden, hè?
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, is inderdaad heel lang geleden, maar op de één of andere manier raakte ze me.. 
Ik had ook heel erg te doen met haar twee nog heel jonge kinderen.. 
En misschien verzon ze de hele handel wel hoor, ik was toen nog een heel stuk meer naïef , maar toch. 
Afijn, ik ben bang dat we het nooit te weten zullen komen... 

Wat betreft jouw hond... hij heeft al een heel respectabele leeftijd bereikt.. dus ja, hij wordt kwetsbaarder... 
Onze hond wil ook nog wel eens snel van slag raken en met grote regelmaat geeft ze 's morgens heel vroeg 
wat gal/waterachtigs over... schijnt geen kwaad te kunnen maar tis niet leuk dus. 
En ook hier geen mensenlekkertjes hoor, dan zou het hek van de dam zijn bij haar. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat krijg je als je hier al weer wat jaren meedraait.. dan ontstaat er een lange lijst van mensen die hier schreven en soms langzaam,
soms abrupt uit beeld verdwijnen.. de 'fade-out' mensen en de 'flits-weg' mensen. En ik kijk heel af en toe nog wel eens in het archief
en zie dan namen waarvan ik ook denk: hoe zal het daar mee gaan. Maar ook héél veel namen waar ik me geen beeld meer bij
kan vormen.. één ding maakt het me duidelijk: dit forum is voor veel mensen met een alcoholprobleem in elk geval
goed te vinden. Ik vind het wel fijn dat er ook nog een redelijk aantal mensen gewoon blijft komen, ook na jaren. Of ze nou
wél of niet van erg groot nut zijn.. meubilair is óók belangrijk. Toch? Zelf vind ik het gewoon fijn om hier zo mogelijk dagelijks
mee te kabbelen in dit 'wereldje' waar m'n verleden en heden zo herkenbaar bij elkaar komen in (min of meer0 lotgenotenbelevenissen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Nou er viel nu al heel veel bij te lezen. Tjongejonge.

Straks naar de brijder met de regiotaxi ( mag nog ff niet rijden). Haakclubje dus even niet. Ik begin me weer wat beter te voelen. Veel gerust en veel geslapen de afgelopen dagen. 

Buiten die afspraak geen spectaculaire dingen en dat is goed zo. Morgen komt steeds dichterbij maar het lukt ne redelijk me bij de dag te houden. 

Vandaag is genoeg even en vandaag drink ik niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...