Spring naar bijdragen

Maandag, 9 oktober 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Als je de kracht er niet meer voor hebt is het ook geen gevecht meer. Je kan nu kiezen waar je je aan over geeft. Je kan nu bij de hulpverlening binnen lopen en aangeven dat je niet meer wilt vechten. Probeer het niet alleen op te lossen ZBB. Niet omdat je het niet alleen kan maar er zijn heel veel mensen die je erbij kunnen helpen zodat je weer een beetje toekomst ziet om naar toe te leven. Als je eenmaal weer een lichtpuntje ergens ziet word het makkelijker, fijn zelfs. Alleen beneveld door de drank en schaamte kom je er alleen waarschijnlijk niet uit en word alles alleen maar donkerder.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo. Tijd voor de middagdut. En hoe!! Klein rondje rustig hardgelopen in een regenbos,  750 meter gezwommen in stevig tempo en daarna de (zwembad)sauna. Yoghurt met muesli en rietsuiker na ....

Kijk, zó was het de bedoeling in de winter. En zo Is het ook fijn en lekker. 

De vraag Is of ik even vergeten was dat ik dat zelf moest doen of dat het gewoon even echt niet lukte. Die vraag laat ik maar lekker ff daar waar ie hoort, ver weg. De ervaring neem ik mee. 

Bedtijd!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lars, niemand kan iemand een makkelijk leven beloven. Het leven is niet makkelijk maar kan zeer zeker wél de moeite waard zijn.
Jij bent voor mij een levend bewijs daarvan, voor zover ik nog bewijs nodig heb... want zelf was ik net zo wanhopig en ben nu
zo blij dat ik er nog ben !!! Dankbaar en blij...
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heej Kohtje :). Ja ik ben er nog, en nog droog ook ;)

Jeetje, veel gebeurt hier.. 

Bolletje, gecondoleerd en sterkte. Hoop dat het een mooi afscheid was vandaag. 

Jannigje, tsja.... Wat een ellende!! Flinke klap, weinig op te zeggen, sterkte. 

Lars, beterschap. Hoop heel erg dat je vogeltjes er niets mee te maken hebben. 

Quinn, welkom terug! 

ZBB, hoop dat je snel de keuze maakt om door te willen gaan en hulp in te schakelen. 

Alle stoppers met roken, succes! 

Alle anderen, fijn dat jullie er nog zijn en een fijne avond. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook hier Is de dag weer voorbij. Dienst zit erop en morgen lekker een dagje vrij.  Maar nu eerst slapen. Morgen zie ik wel waar ik dan heen ga.  

Omhoog kijkend zie ik dat de dakluiken knap vies zijn. Moet ik nou echt "ramen lappen" ? t Zal toch niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...