rapilos Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Hele goede morgen allemaal, Hier wat frisjes en bewolkt Straks even strijken, en vanmiddag een wandelafspraak Lars, Beterschap Bol, Veel plezier vandaag En de stoppers met roken; Heel veel succes Mij ook gelukt na 20 jaar roken (ook na honderd stop pogingen) Nu al bijna 30 jaar rookvrij gelukkig Sterker nog, ik vind het echt ontzettend smerig nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 geef het wat tijd suikertje..hoop dat je het contact weer terugkomt. Waarschijnlijk hebben ze het ook druk met hun eigen leven. Ik zie dat aan mezelf het liefst zou ik elk weekend bij mijn ouders zijn, maar dat lukt gewoon niet. Drankdromen, flessen verstoppen, mensen die teleurgesteld zijn, vluchten, dingen vergeten.. heel naar om nog steeds bij momenten over die tijd te dromen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Lees dat Lars in het ziekenhuis ligt, hoop dat hij snel opknapt. Suiker, ellendig zulke dromen hè, lekker naar buiten maar, kop leegmaken. En hopelijk vinden jouw kinderen in de toekomst de weg naar jou. Ben blij voor je dat je het nu toch echt naar je zin hebt op jouw stek, het heeft even geduurd, maar het is het waard gebleken dus. Fleur, kan me jouw dilemma met grote kast of mooie kast wel indenken, hihi. Maar ach... wie weet hoe het meevalt als hij eenmaal staat. En zie het voordeel van meer ruimte dan maar in... Koh, is mevrouw Koh inderdaad inmiddels thuis? Wat een ellendig einde van haar weekendje er op uit.. Bor dan toch gestopt met roken... Volhouden hoor, het kán gewoon, echt. En dat geldt trouwens voor alle stoppers hier... Snorri, mooi dat je je toch nog even een beetje hebt voorgesteld hier. Je batste er met zoveel stelligheid in dat ik me afvroeg of je hier al eerder onder een andere naam had deelgenomen... niet dus ennu.... je bent blijkbaar nog een jonkie... maar je geeft mij de indruk alle ouwetjes over één kam te scheren.. Tsja, dat zullen we dan maar op jonge onbezonnenheid houden Joop laatste dag camping gehad. Wat heerlijk om het zo af te kunnen sluiten, mooi man. Dit is toch alleen de winterstop hè? Niet definitief afscheid van je zomerverblijf toch? En Rapi, fijn dat je nu even wat meer ruimte voor jezelf hebt en merkt dat het je goed doet. Overigens vind ik de lucht van een brandende sigaret nog steeds heerlijk hoor, snuif hem nog met plezier op... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 wow Yvonne wat ben je toch een lieverd.. Die dromen is inderdaad verwerken van, is maar bij momenten hoor. Gelukkig, want bij het wakker worden heb je toch altijd even het gevoel 'was dit echt'? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Klopt Lieve van die dromen... Betreft meestal iets wat je toch bezighoudt en waar je bij wakker worden nog echt wel even de invloed van blijft voelen. Maar dan is het de kunst het weer naar het juiste plekje in je hersenbol te transporteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 zou verwachten dat na al die tijd die dromen er niet meer zijn, maar toch bij momenten heb ik dat nog. Goed als dat alles is ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 (bewerkt) HUP LARS! 1 oktober 2017 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 55 minuten geleden zei Suikertje: Ik weet het niet Sheila, sinds ik gestopt met met drinken er veel aan gedaan om contact te herstellen. Eerder dronk ik die gedachten weg, nu moet ik er op een andere manier mee om gaan. Mijn leven gaat nu best goed, ben erg op mijn plek hier, maar kan dat maar moeilijk accepteren. Oei, zo herkenbaar. Ook ik heb nu eigenlijk vrijwel geen contact met zoon. Dat is heel erg verdrietig. En dat went nooit. tuurlijk is drank mede debet daaraan, maar ook veel andere factoren waar ik geen invloed op had of heb. Overigens goedemorgen allen. beetje laat maar ik ben gister mijn huis uitgevlucht en heb bij buurvrouw/vriendin om de hoek geslapen.vandaar wat laat hier weer. Ik lees dat Lars in het ziekenhuis ligt. Jeempi, wat een schrik. Veel sterkte Lars!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Beterschap Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 (bewerkt) . 5 oktober 2017 bewerkt door Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Tsja.... ... ach, gelukkig kom ik heel wat ouwetjes tegen die niet in dat beeld passen. Daarbij hou ik eigenlijk helemaal niet van 'over één kam te scheren'... Luitjes, ik moet er vandoor. Koffie en thee staan in de warmhoudkannen. Hier is het heerlijk zonnig, hoop dat dat bij jullie ook zo is. Maak er een mooie dag van lui. Dag dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 2 uur geleden zei Snorri: Dat is supergoed Lika. Dan ben je een van de weinigen die het lukt. Vorig jaar ondernam 33,2% van de rokers een stoppoging (niet alleen in oktober). Het schijnt dat minder dan 10% van de stoppers het vervolgens ook minimaal een heel jaar volhoudt, dus dat is 3% van de hele rokende gemeente (gegevens KPMG, CBS en Trimbos Instituut). wat zeggen percentages nou eigenlijk? Het gaat erom dat JIJ ertussen zit. Voor alle stoppers, van alle middelen waar jij genoeg van hebt: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 (bewerkt) . 5 oktober 2017 bewerkt door Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 @Lars Kom naar huis man, het ziekenhuis is geen goede plaats om te zijn, daar wordt je niet beter. Beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 soms helpt het wel even hé een ziekenhuis. Lars heeft een longonsteking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Dagpact: jowan Francoise Ajna Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 @Lars beterschap popje! van de vijf plaatjes die ik tot mijn beschikking heb krijg jij deze. Zoet doen wat de verplegers zeggen, dus niet eigenwijs zijn ( uitdaginkje voor jou?) en dan snel weer terug naar je nieuwe huisje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Goedemiddag allemaal. Allereerst even dit: Dagpact: jowan Francoise Ajna Reacher Kohtje En zometeen de rest.. eerst even m'n moeder bellen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Tja, was even met andere dingen druk. Lees dat Lars in die tijd ook in het ziekenhuis terecht gekomen is. Lars, als je dit leest: van harte beterschap. En de broer van Bolletje ook nog niet veel van bekend.. dus Bolletje ook sterkte met het wachten. En veel plezier op de dierenambulance vandaag, voor zover er plezierige dingen op dat ambulancepad komen.. M'n vrouw is thuis. Die is diezelfde avond gewoon met de bus van het personeelsuitje mee terug gekomen. Ze hebben de pols in Duitsland gefixeerd met een spalk en vanochtend zijn we hier naar het ziekenhuis geweest. Daar is de pols gezet en gegipst.. Volgens de foto's ziet het er goed uit en hoeft er waarschijnlijk niet geopereerd te worden. Ook met de pijn valt het mee, dus al met al is het vooral lastig. Eind van de week controlefoto's laten maken en verder maar (af)wachten. Ok, jullie zijn weer een beetje op de hoogte. Bedankt voor het meeleven en tot later.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Snorremans is lekker positief Wie niet waagt, niet wint Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Beter de pols dan de voet of de middenvinger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 En de nek natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Ff eten hier. Ben al drie uur aan die kast bezig denk ik. Gaat nog ff duren voor alles terug op orde is. En ik wou nog pralines maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden