fleurtje Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Wakker in de zin dat hij of zij r gewoon invloog. Beetje als ik soms doe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Euhmm..volgens mij kunde gij ni zingen se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Maar goed! Ik doe t voor de bokes. Er bestaat nog altijd zoiets als oordopjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Goemorgen allemaal. hier een lange maar ook zeer rustige nacht gehad. Wat zalig. Veel wakker gelegen, maar in verukkelijke stilte. En uiteindelijk tweede helft nacht toch in slaap gevallen. Dat is lang geleden. Ik doe het kalm aan. Wil vandaag een goede pan soep maken en uitnodiging maken en versturen voor mn 60 ste verjaardag begin november. Beetje verder voorbereiden dus. Een afspraak vanochtend is uitgesteld tot na het weekend, dus deze dag kalm aan voor mijzelf. Zal me goed doen. Lars, sterkte bolletje, ik hoop dat je goede berichten gaat krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 3 minuten geleden zei fleurtje: Euhmm..volgens mij kunde gij ni zingen se Hahahaha.... je zou die oordopjes hard nodig hebben ja, en ik vrees dat ze niet voldoende zouden helpen... En wakker op die manier... tsja. Geef mij dan 'jouw wakker' maar hoor. En nu moet ik er vandoor... hoop op mijn program vandaag. Luitjes, maak er een mooie dag van. Dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Ik moet ook gaan Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Ha, kom ik binnen vallen, gaat iedereen weg !.. Gezellig hoor.. Maar toch..een hele goede morgen iedereen Voel me top vandaag De tijdelijke rust, door minder werk momenteel, doet me goed blijkbaar Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Schone bedden lakens buiten hangen Als het droog blijft tenminste.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Dagpact jowan Francoise Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Mooi getal @jowan! Gefeliciteerd! Ik heb er vannacht aan liggen denken aan de tijd dat ik echt heel veel dronk voordat ik jarenlang minderde. Makkelijk om te vergeten maar ik ben best van een lange afstand gekomen. Een vriendin herinnerde me eraan eergisteren. Vriendschap is een van de mooiste zaken die het leven mij te bieden heeft. Lars beterschap duifje! Quinn: hoi! Goed je weer te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Jowan gefeliciteerd. Mooi zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 1 uur geleden zei fleurtje: Wakker in de zin dat hij of zij r gewoon invloog. Beetje als ik soms doe Tsssss. Jij komt voor de cola!!!! Goedemorgen allemaal. Vrij. Druk. Koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Goed dat je dan even rust hebt Rapilos Ik ga straks dat danspasje op je plaatje proberen @Yvonne kijken of dat lukt! @bolletje sterkte! Zowel met je broer als met de gezondheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Vrij en druk lijkt me geen goede combinatie Jopie. Vrij en koffie dan weer wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Goedemorgen. Dagpact jowan Francoise Reacher Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 jOwan, 1800 keer achter elkaar zo'n gift, dan ga je toch denken dat je iets goed doet, hè? Ja, ik ben ook gek op van die ronde getallen. Weet eigenlijk niet waaróm bijv. 1800 mooier lijkt dan 1746 of zo. Zal wel iets te maken hebben met 'het oog wil ook wat'.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 (bewerkt) . 5 oktober 2017 bewerkt door Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Oeps, hoofdletters, kleine letters. Tja, mijn zin begint standaard met een hoofdletter op mn minitabletje. Toch even goed nu, Rapilos, dat je even wat meer rust hebt. Op een heel andee manier ervaard ik dat vannacht ook. Ik lag om half negen en kwam er om half negen uit. Nu aan de slag na lekkere wandeling daarnet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 @Tinto, laat je wat van je horen? Eerdere pb's ook nog niet gelezen ,zag ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Rustige ochtend hier, lekker nog even kunnen blijven liggen vanochtend. Straks voor het eersdt gezamenlijke lunch. Ik wens Lars beterschap, hoop dat het mee valt. En ook voor Bol een knuffel, ook van Odie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 En welkom Snorri Amalia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Mijn vrouw is twee dagen met haar team van het werk naar Keulen, zomaar, jaarlijks teamuitje. Gisterochtend vertrokken, vanavond weer terug. Krijg ik net een app-je dat ze in het ziekenhuis zit. Vanmorgen uitgegleden onder de douche, pols gebroken. 't Is ook altijd wat hè, met die ouwetjes... Maar eens kijken hoe dat allemaal gaat lopen de komende tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Geen fijn bericht om te krijgen Koh,beterschap voor je vrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Dank jullie... Vertroetelen doe ik altijd al wel een beetje hoor. Nu alleen een beetje extra. 't Is haar linker pols en ze is rechtshandig, dat scheelt dan al weer een beetje. Maar lastig is 't natuurlijk wel. We zouden over twee weken een weekje met de camper er op uit. Maar dat lijkt me nu niet zo handig.. Och, als ze eerst maar weer thuis is.. dag voor dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Zo. Uitgebreid afscheid van de vrienden hier. Gezamenlijke koffie met taart en veel keuvel en gekwebbel door elkaar. En ik vond t fijn. Genoot ervan. Genoot van hun. Zal ze missen. Ditjesendatjes? Voor mij niet. Denk dat dit mijn eerste gezelschapbijeenkomst was na 2008 waar ik van genoot zonder bijgedachten. Zonder me ongemakkelijk te voelen. Ik heb vriendschappen opgebouwd in deze 5 jaar hier op de camping. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden