Spring naar bijdragen

hoi


bumperjim

Aanbevolen berichten

Wat lastig vanavond. Vrouw + dochter niet thuis, andere dochter onder de douche en ik sta pasta te koken en een zalm in de oven. De handyman met opgerolde mouwtjes en met de fles olijfolie. Dat gilt bijna om een biertje bij het koken of zullen we meteen maar de chardonnay open rukken en heb ik er nog 1 voor het geval dat?

en ik had ff geen zin in thee bij uitzondering.

wel drooggehouden maar kantjeboord. Nu na het eten gaat het wel weer...

:face-icon-small-shocked: linke soep...

bewerkt door moderator
Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Zover" zegt niet zoveel. Ik begin elke dag weer op nul. Sommige dagen zijn makkelijk, andere heel moeilijk. Dat HALT wat Jane zei dat klopt precies. Gisteravond was ik H, heel erg A en behoorlijk T, en was ook even erg zwaar. 

Zolang je niet twijfelt over je eigen motivatie gaat alles goed. Zo gauw je begint te twijfelen ga je voor gaas. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja we kunnen dit, don't worry;)

vanmiddag was ff lastig. We waren bij vrienden, eerst thee en toen was het biertijd... ik zeg nee, ik heb een droge periode! Ik geloof dat er nog thee in de pot zit en was ook zo. Eigenlijk reageert niemand er raar op maar je moet wel steeds voor jezelf voet bij stuk houden. 

Maar voorlopig gaat het goed :) 

Het essentiële is om nooit meer te vergeten hoe fit dit voelt. 's Ochtends als ik wakker word dan heb ik, merk ik nu bij mezelf, de gewoonte om een beetje zo te kreunen van, ah mn kop, ik moet uit bed helaas - en dan realiseer ik me in 1 keer, ik HEB helemaal geen koppijn! Heerlijk dat is zo'n fijn kado, dan sta je fluitend op :D

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Een weekje voor de baas in Scandinavië, waar ik met verbijstering toezag hoe op de heenweg het halve vliegtuig om 10 uur 's ochtends al aan de drank ging. Want, gratis, kennelijk!! Apart volk. Vliegtuig is voor mij altijd een trigger moment maar niet 's ochtends vroeg, thank you very much! Hier ter plaatse is alcohol zo duur dat je het wel uit je hoofd laat om in een restaurant een fles wijn te nemen. Voor en na het uitgaan is het thuis indrinken en uitdrinken, schijnt het.

Gelukkig heeft het hotel uitstekende groene thee, staat gewoon gratis klaar, heb ik verder niks nodig :)

Vanavond een beetje Hungry, niet Angry, niet Lonely (aardige collega is mee) en ook niet Tired. Gaat lekker.

Vroeger was zo'n trip een vreselijk vermoeiende toestand met gebroken nachten waar ik soms meerdere malen moest opstaan om het toilet van dichterbij te bekijken. Ik ben zo intens blij dat dat nu niet aan de orde is. Nieuw leven bevalt me prima.

(PS ik praat mezelf moed in hè! :P )

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...