Gast Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Nou, parkietwijs gesproken..... Haha. Hondje ligt in dr mandje. Straks een klus. Ik woon op 3. Hondje nog effe wandelen en lift kpot. Ik kan haast geen trap meer lopen. Wel naar nbeneden herl slow. Naar boven wordt lastiger. Klus dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Sowhat, dikke knuffel voor jou! Dappere krijger Deruit met die troep! (de terechte woede en verdriet) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Ai Herstel, dat is balen! Ik neem aan dat het altijd wel vrij vlot gemaakt wordt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Ik geef de mijne een kleurspoeling Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Beun had geen gaatje voor binnenkort Morgen half 9 bij de garage zijn Ze moet eigenlijk al een tijd weg En kan niet teveel meer "in de bek hebben" Nog een paar maanden mag ze het volhouden, er moet echt een andere komen Tsja.. Ook dat zal uiteindelijk wel weer goed komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Dan mag Fleurtje die! Gna! Ik neem die ene die als papa wat genen van een kraai in zijn stamboom heeft. Lars? Lars! Is hij er nu vandoor? Ik voel me toch een beetje te priet praterig na Sowhat. Ik ga mijn mond een tijdje houden. Ik hoop dat je je verdriet met behulp van dit forum en anderen een plekje kunt geven,Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Dus ik moet eigenlijk ne witte. Die steek ik dan in een wortel/bietensap badje Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Verder hier, ik de drank eruit Lief de wiet eruit Samen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 4 minuten geleden zei fleurtje: Ik geef de mijne een kleurspoeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Goed zo Mai! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Mooi Mai. De deur uit met die zooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Nieuwe auto mai? Ene met trapperkes! Tja, iemand moet priet praterig zijn he. T werd lars teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 2 minuten geleden zei Mai: Verder hier, ik de drank eruit Lief de wiet eruit Samen Goed bezig! Samen sterk walrus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Ja een Flintstones-kar Jihaaa!!! fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Goede voornemens Mai! Met wortel wordt ie toch oranje Fleur? Vervelend Herstel. Ik zie meteen een mandje aan een touw voor me, en jij die t hondje op moet takelen als hij uit wil. Is er iemand die hondje uit kan laten voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Jabbedabbedoeeee!! Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Zojuist zei Reacher: Met wortel wordt ie toch oranje? Ah ja, ik wil ne rosse he ... Uhh bij nader inzien toch maar niet. Oranje is me iets te ollands voor nen.belg. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Mijn programma begint! Laters! Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Mjah... wie houdt er nu van oranje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Ik ga een kop koffie drinken met Lars! Zo snel komt hij niet van me af tot later! En Sheila: weg bij die BBQ! Weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Mooi Mai! Samen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Zojuist zei Reacher: Ik ga een kop koffie drinken met Lars! Zo snel komt hij niet van me af tot later! En Sheila: weg bij die BBQ! Weg! Lol! Mij zie je dat echt niet doen hoor.... Ik ben vegetariër... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Ik ook Sheila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Zojuist zei Sowhat: Ik ook Sheila Hoe gaat het nu met je? Wat rustiger? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Neuh nog niet echt, Maar komt wel weer goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden