Spring naar bijdragen

Maandag, 25 september 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Sowhat, niets is het waard om te gaan drinken wordt hier vaak (terecht) gezegd.
Deze vreselijke vrouw dus al helemaal niet.
Maar ik kan er wel inkomen...
Hoop dat je snel je kromme beweging inziet en je rug weer recht.
Het verleden is verleden. Je kunt het niet meer veranderen, en feitelijk kan het jou ook niets meer doen.
Tussen je oren kan het stormen en onweren.. maar er zit meer Sowhat niet tussen je oren dan wel.
Je hoeft je niet te schamen maar wees trots op wie je bent geweest en wie je NU bent.
Die stomme drank is alleen maar wat je eigenlijk niet wilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet kunnen toch? Daarna samen met hem doorgegaan en een zoon gekregen waar wij allebei veel van houden en hij is ook in liefde verwekt.

Maar de nieuwe partner van mijn vaderĀ wist tegen mij te zeggen dat dit kind absoluut niet in liefde was verwekt. Ben ik nog vergeten te vertellen dat deze vrouw snel na het overlijden van mijn moeder in de kleding van mijn moeder rondliep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doordat ik dronk was ik natuurlijk niet de beste moeder voor mijn zoon,maar samen met mijn nieuwe man hebben we dit kunnen opvangen. De nieuwe vrouw van mijn vader vond het nodig om een brief te schrijven naar de kinderbescherming om te vertellen dat ik een gevaar was voor mijn kind.Mijn vader gaat in dit verhaal natuurlijk ook niet vrijuit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het liefst zou ik gewoon nu even mijn armen om je heen willen slaan, maar daarvoor ben je te ver weg... dus dan maar virtueel.Ā 
Wat ben jij een kanjer, dat je ondanks dit alles tĆ³ch bent gegaan om jouw vader toch nog te steunen.Ā 
Wat kan ik me goed indenken dat je helemaal stuk zit aan het eind van zo'n dag.Ā 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele hoop emoties,maat vooral woede en verdriet,en er weer eens met de neus op de feiten gedrukt dat ik nog steeds niets verwerkt heb,nog niet eens het verlijden van mijn moeder op 48 jarige leeftijd,niet mijn scheiding gewoon niets.

Na 33 jaar nog steeds iedere dag aan mijn moeders overlijden denken,na 22 jaar nog steeds iedere dag de flashback van mijn ex met een ander in ons bed.

Hoog tijd voor wat therapie.

Ā 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat je wel veel inzichten krijgt nu. Maak maar snel een afspraak en ga verder met vertellen. Het is mooi te horen dat het oplucht, het is blijkbaar allemaal heel erg nodig dat je het er eens goed uitgooit! Hou je taai!:rose:Ā Dikke knuffel van me.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve sowhat, blijf hier " praten" of misschien met iemand persoonlijk door d telefoon ofzo. Of de 24 uur aa lijn. Ik noem maar wat ( 085 104 5390).

ik was eerder erg blij dat jij mij een spiegel voorhield of aan het denken zette. Neem je ruimte hier nu, want die heb je toch gewoon nodig nu. Daar is het forum echt ook en juist voor. Ik hoop heel erg Ā dat je kunt stoppen. Misschien wat te eten maken, van mijn part een troostende douche. Janken gaat dan lekker mee het doucheputje in. Of misschien ken je hier mensen persoonlijk.Ā 

Je belast niemand, jij hebt t nu nodig. Ik denk aan je.Ā 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doodgewoon superdapper dat je het forum juist nu opzoekt en ook dat je je heftige verhaal zo vertelt. Maar drank lost geen mallemoer op, dat weet jij dat weet ik, dat weten we allemaal hier. En als dat geen probleem was, kwamen we hier niet. Dus je bent echt superdapper. Ik hoop dat je ook in je buurt, of via telefoon ofzo steun kunt vinden en durft te vragen. En blijf gewoon hier nu komen als dat helpt. Doen hoor.Ā 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...