Mai Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Jeuh! Goeie dag uitgezocht Na (ik) weer roostergedoe en leerlingen bellen waarvan het niet hoefde (slechte communicatie opdrachtgever, en -zucht- niet de eerste keer..) Lief na 20 jaar weer met OV en net na 3 kwartier wachten Steekt bij het aanrijden van de bus zijn hand op (onder het licht van een lantaarnpaal), chauffeur rijdt door Niemand in de buurt om hem te brengen, geen bankje, geen hokje, nix Grrr!!! Morgen vroeg de wekker ivm garage Kon d'r ook nog wel bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Ik ga de hondjes uitlaten... Effe wat stoom afblazen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Dat is balen Mai, echt balen. Zeer zeker ook voor lief die nu echt heel lang moet wachten op de bus.... Maar jullie hebben elkaar weer.. nog... En dat is heel wat meer dan wat jullie een paar dagen geleden meenden.... Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Die Sowhat.. hoop dat het goed met je komt. Fijn forum, kijk, ook ik kan zomaar ineens in een situatie terecht komen die ik me nu niet voor kan stellen. Ik hoop dat ik dan (ook) de moed heb om me hier te melden. Aan jullie zal het zeker niet liggen. trusten. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Ja Koh... das helemaal waar. En inderdaad, een mooi forum, nog altijd. Dat gevoel was ik een beetje kwijt. Ik duik ook mijn bed in.. Trusten luitjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Nog heeeel even inloggen.. Sowhat, hoop dat je echt hebt gegeten... En dat je stopt nu. Moet klaar zijn meis. Je wilt geen binger meer zijn. Je kúnt geen binger meer zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 (bewerkt) Trusten mooierds! En op het laatste moment mijn ouders kunnen bereiken Die waren ook onderweg en niet zo heel mobielerig... Maar, ze gaan hem halen en thuisbrengen! Wow! 25 september 2017 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Nou - kom net thuis & lees de draad. Hoop emoties en parkieten. Dacht dat ik een enerverende dag had (woorden met een opdrachtgever die mij maar 'drie keer niks' vond). In de auto herhaald wat ik ooit in een film zag (ging geloof ik over een hotel in India - een toeriste klaagde over van alles dat het niet deed - en de hotelmanager sprak de gouden woorden - graag in je hoofd beetje Indiaas uitspreken): It will be all right in the end! If it is not all right, it is not the end! Mai en Sophie60 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Oh ja, ik wilde zeggen: Sowhat, nokken nu en slapen meis.... .. Trusten meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Dus, juist nu Geen verdoving Ik hoef niet meer Wil niet meer Ik heb alles al Hondjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Trusten Mai, komt dus allemaal weer goed. Walrus ook trusten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Sowhat, ik weet niet wie er nog zijn, maarre ik ben er nog drie kwartier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Wat hebben jullie een band opgebouwd door de jaren. Respect hoe jullie elkaar proberen te helpen . Meld me droog af. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 (bewerkt) Ja, we zijn een mooi stel hier met zijn allen Zeer waardevol dit forum, al heel lang en langer Pfff, dit zijn juist van die momenten waarop ik nog even naar de coffeshop of de chinees wandelde voor nog minstens een six-pack Niet gedaan, en doe het ook niet. Lekker puh! 25 september 2017 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Ben d'r ook nog wel even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Ik meld me droog, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Ik moet slapen. Slaap lekker. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Hee joop Mocht je tijd en zin hebben Altijd welkom he (wil die bus ook wel eens in't echie zien) En jou in't echt weer eens een dikke knuffel geven Sjoch mar even (je weet me te vinden) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 oh zo! Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Hier nog even na giechelend aan de eettafel Gedrieën aan de thee Warme knuf van, en met ouders Wat een rotleven! (En ze zag dat het goed was is)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2017 Rapport Share Geplaatst 26 september 2017 Mooi Mai... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 26 september 2017 Rapport Share Geplaatst 26 september 2017 13 uur geleden zei Lika: Och Asterix ..... Zeg dat wel, en vandaag weer... "Ik hou dat zo niet vol" Ik weet ook niet wat ik kan doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 september 2017 Rapport Share Geplaatst 26 september 2017 7 uur geleden zei Asterix: Zeg dat wel, en vandaag weer... "Ik hou dat zo niet vol" Ik weet ook niet wat ik kan doen... Je kunt niets doen. Dat is zo vervelend. Niet boos worden, maar verder.... ach, wat rot voor je Asterix! Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden