Spring naar bijdragen

Vrijdag, 15 september 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 

1122248.jpgAfbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamasterAfbeeldingsresultaat voor zero cola

Koffie en thee staan inmiddels klaar. 
De zon schijnt, maar dat zegt niet veel, dat was gisteren ook zo en 
vervolgens gingen de sluizen open om eigenlijk niet meer dicht te gaan... 
Geeft niet, het grote voordeel is dat ik de plantjes nu geen water hoef te geven :blink:

Suiker, Odi ziek? Oei. Hoop dat hij snel weer opknapt hoor. 

Leuk Lars, reden om dit keer wél naar het weekend uit te kijken... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, kan ik me heel goed indenken... 
Herinner me trouwens de tijd nog wel dat ik met de bus naar school ging... 
Tegen de tijd dat lijn 50 bij ons stopte wás hij al vol... en dan maar proppen.
En hopen dat als hij bij de Koedieflaan stopte hij lang genoeg stil stond om ons, kleine brugklassertjes, 
de gelegenheid te geven om ons tussen de rest door naar de uitgang te worstelen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Koffie onder het genot van een kapotte aquariumpomp (grrrrrr..)

En jezzz, de zon is er weer!! Toch anders wakker worden

Heerlijk denk ik dan, 's avonds bij mijn laatste hondenrondje als de lege stadsbus voorbij komt

Beetje een combi tussen een desolaat en vrij gevoel en een mijmerende chauffeur

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmorgen wakker geworden in de camper in Culemborg, nu weer thuis.
Vanmorgen pruttelkoffie in de camper, nu weer 'thuiskoffie".

Campertje wordt vandaag onder handen genomen, wat snufjes toegevoegd.
Moest er vanmorgen om half acht al zijn. Zijn we gisteren met z'n tweetjes, twee auto's én de hondjes daar voor de deur gaan staan.
Waren vanmorgen in elk geval op tijd. Lekker geslapen, maar nu moet ik nog een beetje op gang zien te komen.
Eind van de dag campertje weer ophalen, dan zónder hondjes.

Zo, iedereen weer op de hoogte.. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Muffin, buscampertje van 5,40 lang. Als ie zo in de garage staat is 't een bakbeest, als we naast andere campers staan vind je 'm bijna niet
terug. Maar alles wat we nodig hebben zit er op, aan en in. Komt nu alleen een omvormer in  zodat we altijd en overal 220 volt hebben,
en een softlock, zodat de schuifdeur zachtjes sluit.
Vooral 's avonds laat en 's morgens vroeg is het voor anderen een enorme klap als we die deur sluiten. We hebben er lang voor gespaard.

Jopie, ja, beetje illegaal was 't wel natuurlijk zo op een bedrijventerrein, maar we hadden toestemming van het bedrijf.
Toch wel apart om zo 's morgens vroeg iedereen naar z'n werk te zien komen terwijl je zit te ontbijten. Maar gisteravond, toen we de hondjes hun laatste
rondje lieten doen ook wel een beetje naargeestig, zo'n stil bedrijventerrein in het donker en in de regen.
Dan is het gezellig terugkeren in zo'n klein huisje. Druk gefriemel als je je klaar maakt voor de nacht terwijl er twee honden om je
heen kruipen.. :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei jopie:

Voor mij persoonlijk geldt vooral de "stelregel" dat de behoefte er eerst zelf al moet zijn.

Tja Jopie, er wordt natuurlijk graag een soort van schijnbehoefte gecreëerd, is goed voor de handel.
Kijk alleen eens hoe iedereen een smartfoon nodig heeft..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag

Drukke week achter de rug. Dat niet alleen..van slag geweest toen ik las dat PP er niet meer was. Daar is niemand wat mee natuurlijk. Ik kende PP niet eens echt. Maar eender wie je graag mag op zelfs een verwegvanmijnbedshowforum als dit, laat zijn stempel na. T doet me denken of ik jullie nog wel aardig wil vinden. Of hier nog wil 'hangen'.

Dochter terug thuis en gestart aan de hogeschool. Beetje bijgelezen hier maar viel bijna in slaap :D. Not kidding..

Koffie talk? Get a grip people

Zus komt zo op bezoek.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...