jowan Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Goeiemorgen, Dapact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Goedemorgen Dagpact: jowan Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Goedemorgen, slechte nacht achter de rug, hondje ziek. Straks nog maar even proberen te slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Beterschap voor je hond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Bijna weekend ik ga zondagmiddag naar mijn dochter. Kleinzoon en kleindochter weer zien verheug me erop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 1 uur geleden zei Lars: Goedemorgen Dagpact: jowan Lars Mootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan inmiddels klaar. De zon schijnt, maar dat zegt niet veel, dat was gisteren ook zo en vervolgens gingen de sluizen open om eigenlijk niet meer dicht te gaan... Geeft niet, het grote voordeel is dat ik de plantjes nu geen water hoef te geven Suiker, Odi ziek? Oei. Hoop dat hij snel weer opknapt hoor. Leuk Lars, reden om dit keer wél naar het weekend uit te kijken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Klinkt goed Joop, ben benieuwd of je laatste rit gisteren inderdaad met een lege bus was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Ja, kan ik me heel goed indenken... Herinner me trouwens de tijd nog wel dat ik met de bus naar school ging... Tegen de tijd dat lijn 50 bij ons stopte wás hij al vol... en dan maar proppen. En hopen dat als hij bij de Koedieflaan stopte hij lang genoeg stil stond om ons, kleine brugklassertjes, de gelegenheid te geven om ons tussen de rest door naar de uitgang te worstelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Goeiemorgen The Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Goeie morgen mensen, Gisteren was fijn. 's Morgens is altijd wat moeilijk omdat ik me erg druk maak over m'n vertrek volgend najaar, maar ik kan daar niet mee stoppen. Verder genoten van de mooie mannenlijven tijdens een optreden in Fantasia dat was echt mmmmmmmmmmmmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Jeetje, ja, kan me best indenken dat dat frusterend is Jopie. Goedemorgen Bol, fijn dat je het leuk hebt gehad gisteren. Maar uhm.... fantasialand is toch voor kinderen dacht ik altijd? Wat doen die mannenlijven daar dan? Chippendales verdwaald of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 39 minuten geleden zei Mootje: Goedemorgen Dagpact: jowan Lars Mootje tinto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Citaat van de dag: IK WIN IEDERE DAG. ....onbekend....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Goedemorgen, zullen we vandaag de verschillende soorten cola eens bespreken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Goedemorgen! Koffie onder het genot van een kapotte aquariumpomp (grrrrrr..) En jezzz, de zon is er weer!! Toch anders wakker worden Heerlijk denk ik dan, 's avonds bij mijn laatste hondenrondje als de lege stadsbus voorbij komt Beetje een combi tussen een desolaat en vrij gevoel en een mijmerende chauffeur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophie60 Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Goedemorgen, hopelijk vandaag een dagje met wat meer zon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Goedemorgen. Dagpact: jowan Lars Mootje Tinto Francoise Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Vanmorgen wakker geworden in de camper in Culemborg, nu weer thuis. Vanmorgen pruttelkoffie in de camper, nu weer 'thuiskoffie". Campertje wordt vandaag onder handen genomen, wat snufjes toegevoegd. Moest er vanmorgen om half acht al zijn. Zijn we gisteren met z'n tweetjes, twee auto's én de hondjes daar voor de deur gaan staan. Waren vanmorgen in elk geval op tijd. Lekker geslapen, maar nu moet ik nog een beetje op gang zien te komen. Eind van de dag campertje weer ophalen, dan zónder hondjes. Zo, iedereen weer op de hoogte.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Goede morgen iedereen !! Goedemorgen. Dagpact: jowan Lars Mootje Tinto Francoise Kohtje Muffin en nu even koffiedrinken en "hard" lopen voor 45 minuutjes ... @Kohtje, wat moet ik me eiegenlijk voorstellen bij dat campertje ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Muffin, buscampertje van 5,40 lang. Als ie zo in de garage staat is 't een bakbeest, als we naast andere campers staan vind je 'm bijna niet terug. Maar alles wat we nodig hebben zit er op, aan en in. Komt nu alleen een omvormer in zodat we altijd en overal 220 volt hebben, en een softlock, zodat de schuifdeur zachtjes sluit. Vooral 's avonds laat en 's morgens vroeg is het voor anderen een enorme klap als we die deur sluiten. We hebben er lang voor gespaard. Jopie, ja, beetje illegaal was 't wel natuurlijk zo op een bedrijventerrein, maar we hadden toestemming van het bedrijf. Toch wel apart om zo 's morgens vroeg iedereen naar z'n werk te zien komen terwijl je zit te ontbijten. Maar gisteravond, toen we de hondjes hun laatste rondje lieten doen ook wel een beetje naargeestig, zo'n stil bedrijventerrein in het donker en in de regen. Dan is het gezellig terugkeren in zo'n klein huisje. Druk gefriemel als je je klaar maakt voor de nacht terwijl er twee honden om je heen kruipen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Nogmaals goedemorgen, nog weer even een tukkie gedaan met Odie (hondje). Ze loopt er wel goed over, maar wil niet eten. Heeft vannacht flink gekotst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 48 minuten geleden zei jopie: Voor mij persoonlijk geldt vooral de "stelregel" dat de behoefte er eerst zelf al moet zijn. Tja Jopie, er wordt natuurlijk graag een soort van schijnbehoefte gecreëerd, is goed voor de handel. Kijk alleen eens hoe iedereen een smartfoon nodig heeft.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 september 2017 Rapport Share Geplaatst 15 september 2017 Goedemiddag Drukke week achter de rug. Dat niet alleen..van slag geweest toen ik las dat PP er niet meer was. Daar is niemand wat mee natuurlijk. Ik kende PP niet eens echt. Maar eender wie je graag mag op zelfs een verwegvanmijnbedshowforum als dit, laat zijn stempel na. T doet me denken of ik jullie nog wel aardig wil vinden. Of hier nog wil 'hangen'. Dochter terug thuis en gestart aan de hogeschool. Beetje bijgelezen hier maar viel bijna in slaap . Not kidding.. Koffie talk? Get a grip people Zus komt zo op bezoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden