Kannietmeer Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Bedrukt nu, maar ik ga kijken of dit helpt 1. Goed geslapen 2. Gefietst, banden opgepompt gekregen, en genoten van de fiets 3. Video gemaakt voor benzo-zus van zwanen en kindjes en het kon me niks schelen dat ik verrimpeld en met wallen op de video stond door de benzo ontwenning. 4. Benzo-zus gesteund die het leven niet meer ziet zitten door de heftige angst en depressie die ze nu ervaart door de medicijnen (het begon ooit gewoon met een voorhoofdsholte ontsteking!) 5. Ik heb een blog geschreven over deze verrekte troep en de gevolgen. 6. Pan gekocht voor mijn lief, die zonder handvat aan zijn pan nog een ei probeert te bakken ( de reden voor de fietstocht) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 september 2017 Rapport Share Geplaatst 25 september 2017 Je hebt er zelfs 6! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 september 2017 Goeie morgen kanjers, 1. Heerlijk gewerkt bij de dagbesteding. 2. Opgelucht omdat ik nu weet dat ik er misschien mag blijven werken als vrijwilliger. 3. Gelukkig dat ik onder de vleugels van mijn neuro psych. uit ben. 4. Heerlijk geverfd. 5. Mooie kaarten gemaakt. Kannietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 september 2017 Rapport Share Geplaatst 26 september 2017 En voor vandaag: 1. Heerlijk gewandeld met een goede vriend door een schitterend natuurgebied. 2. Lekker bijgekletst en geknuffeld. 3. Nog een heerlijke lange scooterrit gemaakt. 4. Ruim voldoende aan mijn stappen voor vandaag gekomen. 5. Ik ga merken dat mijn energieniveau langzaam weer op mijn oude peil begint te komen. BAM! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 ik kwam even lezen of het hielp om te kijken wat ik goed vond de vorige keer... zucht 1. dag overleefd. Zet em op Liz... 2. niet gehuild 3. Gegeten 4. Lagere hartslag en betere bloeddruk dan gisteren 5. Ik probeer hier wat positiefs te schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 28 september 2017 Rapport Share Geplaatst 28 september 2017 (bewerkt) 1. Beetje bijkomen van zeer hectische dagen. 2. Zoon en schoondochter kregen een Ziggotaart en deelden deze met ons. 3. Vanmiddag 4 km hardgelopen in Linschoterbos 4. Heerlijk fruit en vlierbessensap gekocht bij plaatselijke landwinkel 5. Veel verbondenheid gevoeld met familie en schoonfamilie 28 september 2017 bewerkt door Cyclad58 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Lieve mensen, Mijn broer is met een zware hartaanval, opgenomen dus positieve gevoelens opschrijven gaat momenteel een beetje moeilijk. Het enigste dat ik kan schrijven is dat ik me niet mee laat slepen door neg. gedachten en zelf ga invullen wat er kan gebeuren. Daardoor houd ik het toch klein. Althans ik probeer het. Kannietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Lieve Bolletje, Er straalt kracht uit je woorden. Heel veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anoniem48 Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Sterkte, lieve Bolletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Sterkte Bol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 (bewerkt) Dank jullie wel lieverds. Even proberen. 1. Vanochtend mijn schoonzus gebeld, waar ik vreselijk tegenop zag. 2. Toen mijn neef. 3. Vandaag toch stil gestaan bij het gebeuren, maar geen verdriet gehad. 4. Morgen het dagje mee draaien met de dierenambulance toch door laten gaan. Het heeft geen nut om niet te gaan. 30 september 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 1. Afbouwen laatste restje Lorazepam lijkt met de microtaper heel aardig te gaan. 2. Naar verjaardag van jongste zusje geweest. Was gezellig 3. Met partner teruggekeken op heel heftige weken. Goed afgesloten gisteren met uitvaardtdienst schoonvader. Nu vooral bijkomen en verwerken 4. Vanmiddag rondje hardgelopen, ging verrassend goed 5. Hard gelachen om foto's van een verrassend en zeer ongezond avondmaal van een vriend van me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Dank je wel, Sheila! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 2 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2017 1. Vandaag eerste dag geen dagdosis 2. Altijd steun aan mijn lief als ik hem bel 3. Steun gegeven aan benzo lotgenoot 4. Ik leef nog steeds, dus heb nog steeds de meeste kans op herstel 5. Ben aan het aankomen. Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 2 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2017 1) vandaag naar ongeveer 0,33 mg Lorazepam, gaat voorlopig behoorlijk! 2) weer aan het werk, 6 uur ging eigenlijk prima 3) weinig te klagen vandaag 4) in de pauze vandaag lekker even uitgewaaid in het Amsterdamse havengebied 5) een Facebookvriendin met veel problemen een hart onder de riem gestoken Kannietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anoniem48 Geplaatst 2 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2017 1. Enorme steun gehad van een lotgenoot! 2. Ik heb weer inzicht gekregen en beter gevoeld! 3. Filmpje van mijn (overleden) Noor op mijn computer, gelukt! 4. Positieve energie 5. Morgen komen er 2 hulpen voor mijn tuin Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 4 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2017 1 ook lekker een kamer aan het renoveren 2 gezellig een dochter geholpen met wiskunde 3 en de andere met spreekbeurt Duits 4 stoppen gaat goed 5 flinke order binnen op t werk Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 4 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2017 1. Vandaag beter dan gisteren gelukkig! 2. Vandaag 7 uur gewerkt, dat ging goed 3. Gelachen om Foxy, onze hond en onze oppashond Pablo, die van hun dierendag een echt feestje maakten. 4. Partner had heerlijke bami met saté gemaakt 5. De week is weer doormidden gezaagd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 1. Vandaag toch lekker gewerkt ondanks de moeheid en het erg vroeg (6.45) opstaan. 2. Voor het weggaan daar alles geveegd. 3. Net nog boodschappen gedaan. Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 1) geen fijne nacht gehad, toch gewerkt 2) positief gesprek met hulpverlener GGZ. Blijf voorlopig even stabiel op 0,33 mg Lorazepam. 3) samen met partner eten gekookt Veel verder kom ik vandaag ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2017 Goed geslapen Puber met grote mond weer even op zijn plek gezet... Haren geverfd Ramen gelapt Weinig last gehad van het weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2017 Pubertje is weer gezellig en lief Heerlijk geslapen Lekker geshopt zonder veel uit te geven Dinnetje van zoonlief bleef eten Nu heerlijk chillen op de bank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 1. Zou eerst niet naar de begrafenis gaan van mijn broer. Nu besloten toch te gaan. 3. gekookt voor vandaag en morgen. 5. vandaag toch een redelijke dag gehad. Anoniem48 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 1) 4 kilometer hardgelopen vanmorgen 2) Met Foxy genoten van het en af en toe lekkere weer 3) Vandaag een goede dag 4) Grieks eten afgehaald, altijd lekker 5) Zo aan de koffie met zelfgebakken cake (nu ja, gebakken door echtgenote ) Anoniem48 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 Hoofdpijn is gelukkig in de loop van de dag weggegaan Zelfs 2x een wandeling gemaakt Alle was weg kunnen werken Lekker eten besteld Wat overbodige spullen verkocht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden