Spring naar bijdragen

5 positieve gevoelens moet te doen zijn


bolletje

Aanbevolen berichten

  1. Weer een mooie wandeling gemaakt, net voor de regenbui
  2. Scooter wat harder laten lopen
  3. Mooi jubileum cadeau gekocht
  4. Op een gezellige verjaardag geweest
  5. Luisterend oor kunnen zijn voor een vriendin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje: :rose:

1) zeer positief gesperk gehad met bedrijfsarts
2) fijn en probleemoplossend kunnen werken
3) echtgenote heeft wat nieuwe kleding voor mij gekocht 
4) heerlijk zuurkool met worst en spekjes gegeten
5) vanavond naar Spoorloos kijken: 2 huisvrienden van ons en van onze zoons zijn in de uitzending (Brazilië). Heel bijzonder. 

 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  1. Hoofdpijn is weggetrokken en weggebleven
  2. Lekker naar een markt geweest
  3. Mooie wierook brander gekocht
  4. Goede vriendin weer eens gezien
  5. Heerlijke scooterrit gemaakt
bewerkt door Sheila
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1. Durf het bijna  niet te schrijven maar (fluisterend) mijn radio hing scheef tegen de muur aan. Een boxje zat ook een paar millimeter te hoog.:wacko:

Dus ben ik AAAAANDERHAAALLLUUFFF UUR:angry: bezig geweest om het goed te hangen.##$%^&*^%$

In die tijd had ik zeker 4 positieve dingen kunnen doen. Nu kan ik niks meer schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even voor vandaag:

1) ook erg gelachen om bolletje :)
2) naar Wijk bij Duurstede gegaan en heerlijk op een terrasje de lunch weggewerkt
3) goed nieuws gekregen van een lotgenoot
4) schitterend weertje vandaag
5) ik haal de 5 nu even niet, maar wil Sheila alle succes wensen in haar nieuwe job! 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1. Zowel de computer als de foon aan de stereo kunnen koppelen, gelukt!

2. Lekker gegeten, vega vind ik erg lekker, en keus genoeg.

3. Gevoelens meer kunnen uiten, weg zombie-gevoel.

4. Ook gelachen om Bolletje

5. Door de angst heen weg, dus niet terug naar huis gegaan en ook geen benzo gepakt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja jullie lachen maar.;)  Dat alles scheef hangt komt zeker door mijn herseninfarct. Moet eigenlijk bij het ophangen m'n hoofd scheef houden dan hangen dingen goed maar dat vergeet ik weer. Zucht.:lol:

Shei. heel veel sterkte meis. Kom maar gauw vertellen hoe het is geweest. Ik duim voor je.  Plaatjes Duimen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, 5 voor vandaag!

1) prachtig weer, al zat ik grotendeels op kantoor, toch van genoten! 
2) vanmorgen onbewust uitgeslapen tot 7.00 uur, ik wilde er om 6.30 uit maar vergat de wekker
3) afspraak gemaakt met ex collega die ik 3 jaar niet heb gezien, donderdag de 26e even bijpraten en borrelen (zonder alcohol voor mij)
4) Lorazepam nu op 0,242 mg
5) Heerlijk stoofpeertjes gegeten vanavond 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook nog een om Bolletjes kunnen lachen vanmorgen! Heerlijk, wat zijn we toch mooie mensen met zijn allen! LOVE IT!

1. LOVE ALL OF YOU:heart: (echt super dankbaar voor jullie aanwezigheid hier!)

2 .Ik houd de 2mg nog vast en lijk iets meer energie te krijgen daardoor

3. Mijn vriend houdt echt wel van mij .. (ik zweer het je:lol:!!).... hij moest het zelf alleen weer even herontdekken.

4. Ben blij met mijn doorzettende karakter en positieve gemotiveerde gedachten die blijven opborrelen

5. Eerste nacht bij vriend geslapen en goed geslapen, maar wel met allergie op mijn gezicht wakker geworden... pot dikkie.

6. Ik ga vandaag iets leuks doen en kopen....weet het zeker:D... er is een winkel hier in de stad met 70% korting. Die ga ik eens van dichtbij bekijken met mijn lief en hem verwennen met iets. Omdat ik bij mijn ouders woon en wel ziektegeld krijg heb ik niet veel kosten, dus kan ik gul uitdelen naar de mensen die het kunnen gebruiken. LOVE THAT TOO!

 

Ok schatties, dat waren er 6 omdat 5 ook wat disputabel werd door de toevoeging,  en gewoon omdat het kan.

DAAAAAAG!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 Hier ook een prima dag gehad. Zeker na het zien van de tijgers die ze gered hebben uit het oorlogsgebied.

2. Alle indicaties waren stopgezet maar zijn gelukkig weer verlengt. Ik ben zoooooooooooooo blij.

3. Net gelukkig op tijd de w.c. gehaald.:wacko:

4. Hard gepoetst vandaag.

Lekker gegeten met z'n 5ven. Met  Puck, Mo, kwiebus en pommie.aan de biefstuk.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1) vannacht geslapen van ongeveer 11 uur tot 7:30 uur. Maakt een wereld van verschil!

2) pasfoto's gemaakt voor verlengen rijbewijs. Ze zijn nog gelukt ook!

3) tuin gedaan, planten en boompjes gesnoeid zodat het er winterklaar uitziet

4) vanmiddag een stuk hardgelopen in het Linschoterbos. Zalig weer, genoten van de fraaie herfstkleuren

5) schoonmoeder geholpen met het afwikkelen van voor haar lastige zaken. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1. Betere dag gehad vandaag! Geslapen van 1.00  tot 11.30 uur.... (Ik moet binnenkort wat aan mijn ritme doen want ik kan mogelijk therapie starten waar ik al 1,5 jaar op wacht. Betekent alleen dat ik denk ik om 9 uur in bed moet ofzo, om net zoveel slaap te pakken en toch op tijd op te staan. En dan moet ik de medicijnen op een ander tijdstip nemen en .... wat een gedoe allemaal)

2. Wel globus (dicht geknepen keel, of brok in de keel gevoel door krampende spieren) , maar minder

3. Wandeling gemaakt, zonder kramp in de benen

4. Sushi gegeten met lief en het was zijn eerste keer:heart:. En hij vond het heel bijzonder en lekker en ik kan er zo van genieten hoe hij alles probeerde, zelfs de wasabi:D

5. genoten van een beetje zon

bewerkt door Kannietmeer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1. 5 verhuisdozen ingepakt

2. foto's gemaakt en spullen op marktplaats gezet ( lijken al twee items verkocht :-))

3. overdag was ik verdrietig en onzeker, zelfs in bed liggen huilen, maar in de avond tijd gehad met mijn vriend, waarin hij zoveel liefde uitdrukte/uitsprak voor mij dat ik zeker weet dat het goed gaat komen .... ik kan werkelijk niet wachten tot ik beter ben en mijn leven weer kan beginnen

4. Benzo zusje bijgestaan.  Haar man en moeder zijn moe van haar wanhoop. Ik kan er prima tegen omdat ik het prima begrijp hoe ze zich voelt.

5. Zingen op Smule is ongelooflijk leuk om te doen en moet ik zeker blijven doen

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1) pittige, maar goede werkdag gehad

2) minitaper naar nu 0,21 mg Lorazepam

3) Chinees eten gehaald (mijn beurt om te koken) 

4) Afspraak gemaakt om racefiets te laten opknappen. Krijg ineens weer zin om wat rond te fietsen 

5) leuk weekend voor de boeg met vriendenavond en verjaardag. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 Gisteren tegen een van de begeleiders gezegd dat hij veel te druk is en heel erg aanwezig.

2 heel productief geweest.

3 Niet lang maar prima geslapen.

4 Vandaag poest dag houden.

5 Genieten van een schoon huis.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...