Spring naar bijdragen

5 positieve gevoelens moet te doen zijn


bolletje

Aanbevolen berichten

1) Vannacht weer goed geslapen (blijft toch superbelangrijk) 

2) met echtgenote en Foxy (de hond) lange wandeling gemaakt in het mooie weer

3) ik ben blij met het vooruitzicht van nog een vrije week

4) vanmiddag ontspannen naar sport (wielrennen) op TV gekeken. 

5) ik vind het leuk dat jullie deze thread zo positief vullen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar het is ook heel belangrijk Cyclad dat, als je het een keer niet ziet zitten omdat het nu eenmaal erg moeilijk is om van een verslaving af te komen, je altijd kan lezen dat het ook goed kan gaan. Dat je ook positieve gevoelens hebt. Als we ons rot voelen vergeten we dat vaak.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1. Heerlijk rustig opgestaan, voelde me niet bedrukt of gestressd

2. Tekening afgemaakt

3. Ben bij mijn lief denk ik wel  1,5 kilo aangekomen:lol::lol::D:D. Blij vanmorgen op de weegschaal.

4. Benzo zus bemoedigd en door de dag heen geholpen

5.  Moeder helpen koken, wat ik meestal niet doe. Maaltijd was geslaagd.

 

Ik vind dat jullie mooie dingen bedenken. Door de slechte tijden heen heb ik gemerkt dat als je je ziek voelt niets vanzelfsprekend is. Douchen en eten kwam bij mij op het lijstje waar ik dankbaar en blij mee was als het lukte. De kleine dingen waarderen is een kunst. Blij met de afwezigheid van angst, als je er veel last van hebt gehad. Blij dat je de zon kan ervaren. Blij dat je uit bed bent.... kan het zo gek niet bedenken he... Jullie zijn kanjers. Er is zoveel waar we blij mee kunnen zijn, als je weet hoe erg het kan zijn zonder.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1. 2 sets potloden voor mijzelf besteld

2. Besloten in december een weekend metJeff Foster te gaan doorbrengen. Life coach achtig ding. Geen idee of het kan met de benzo, maar ik ga het als stimulance gebruiken. Ik wil het

3. Vriend is veilig terug uit Geneve.... ( jaja, ik noem hem mijn vriend.... hij weet het nog niet, maar ik weet dat hij van me houdt en ik heb vertrouwen  dat het goed komt)

4. Intake gedaan voor Schematherapie. Ze vond me eigenlijk veel te 'goed', maar begreep wel dat ik het wilde en ging akkoord.

5. Ben gaan fietsen naar die afspraak waardoor ik toch 50 minuten heb gefietst.  Je suis content!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dinsdag was een rotdag. Heel slecht nieuws gehad over mijn schoonvader. is terminaal en het gaat nu echt slecht. 

Vandaag vind ik het wel weer geschikt om 5 positieve punten op te sommen:

1) prima nachtrust gehad
2) blij dat de geregelde thuishulp voor mijn schoonvader goed loopt, al meteen vanaf gisteravond! 
3) blij met de wielrenwereldtitel van Tom Dumoulin (ik ben een wielerfan, vandaag mijn nickname) 
4) heerlijk rijst met kip en kerrie gegeten 
5) bericht gehad dat mijn precisie weegschaal voor afbouwen Lorazepam donderdag wordt geleverd! 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjongejonge Sheila! Lekker bezig meisje! Hoppa!! @Sheila

@Cyclad58Ad: Ik vind je een reuze kanjer en geloof echt dat je super goed bezig bent. Je lijstje is bruisend en levenslustig en helder. Punt 1 is belangrijk en geweldig. Punt 2 minstens zo belangrijk zodat familie zich minder zorgen maakt. Punt 3 bracht ook hier een grijns teweeg al ben ik slechts een met vader meekijkend fan. 5. Ik ben zo vreselijk benieuwd hoe je het met de Lorazepam gaat doet en of het gaat lukken en wat je er van gaat merken. Exiting!!

Vandaag mijn dag was redelijk down eerste deel, zelfs nog even een half uurtje in de middag op de bank liggen maffen, want ik meestal niet doe op het moment.  Maar een lijstje kan ik wel maken denk ik:

1. Weer een nieuwe tekening geproduceerd.

2. Goed gegeten

3. Vriendin bijgestaan en leuk gepraat

4. Puzzel afgemaakt ( .... oké, ik ben echt aan het zoeken:blush:)

5. Een dag dichter bij genezing gekomen van de benzo's want ik verminder nog steeds dagelijks het gif met 0.04:lol:  en ik lig nog niet voor dood op de bank! YESSS!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kannietmeer plaats eens een foto van je tekeningen, ben zo benieuwd.

 

Zo ff kijken of ik 5 positieve dingen haal.

1. Vanmiddag met diverse mensen gesproken over het beëindigen van de behandeling bij de neuropsychiater waar ik over denk te gaan doen..

2. Verder heerlijk gewerkt.

3. Het rustig aan gedaan.

4. Andere cliënt geholpen met brood maken.

5. Rotzooi achter m'n kont opgeruimd.:lol:

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-9-2017 om 17:02 zei bolletje:

1. Vanmiddag de therapie succesvol afgesloten.

2. Vanmiddag de therapie succesvol afgesloten.

3. Vanmidag...............

4. Vanmiddag ...........

5. Mezelf lekker verwend met eten.

Kom op Bol, ook jij kan dit :-). Vanmiddag rustig gezeten? Vanmiddag niet geflipt? Vanmiddag uit het raam gestaard? Je bent een kanjer. Ik vind je altijd erg positief en lief voor iedereen. Deze is voor jou  :rose:

 

@Cyclad58 Hoe gaan de dagen bij jouw?

 

Voor mij vandaag en misschien gisteren om extra ruimte te hebben:

1. Met de trein gereisd naar Amsterdam en daarna door naar vriendlief.... wie had dat nou gedacht, na al mij tranen en onzekerheid dat ik zoveel tijd met hem zou kunnen doorbrengen en ik zoveel hoop zou voelen voor de toekomst??

2. In Amsterdam Shabbat gevierd met vriend en vriendin en nieuw persoon en mooie avond beleefd.

3. Met Tom zo vreselijk hard gelachen en keet geschopt als een puber en buikspieren gevoeld die ik al een jaar niet gebruikt heb. Zeker weten voor het eerst dit jaar zo hard en veel gelachen in één avond. Erg bijzonder.

4. Naar de markt geweest met lief en behoorlijk wat gelopen. Nu wel moe, maar niet angstig

5. Keuken schoongemaakt.

 

bewerkt door Kannietmeer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1. Heerlijk scooter gereden met geweldig weer

2. Naar een gezellige braderie geweest, heerlijke kaas en leuke tas gekocht

3. Onverwachts bij een oude vriendin geweest en lekker bijgekletst

4. Nog even online geshopt en super geslaagd

5. Gewoon een chille en relaxte dag gehad!

Ik ga bijna bang worden voor wat komt, zo goed dat het gaat.... Nee, ik blijf positief! Lang genoeg negatief geweest en in de put gezeten. Ik geniet van elk moment en ik hoop dat iedereen die nu wel in de put zit en het even niet meer ziet zitten er snel weer bovenop komt en kan gaan genieten! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een fijn bericht, Liz @kannietmeer. Heerlijk om te lezen

Met mij is het niet echt lekker. Slecht nieuws gehad over schoonvader. Ben nu voorlopig even alleen thuis en da's lastig.

Toch maar 5 punten van gisteren opgesomd, voor vandaag gaat het niet lukken.

Komt-ie:

1) Weegschaal is binnen voor Lorazepam afbouw 

2) 1e taper naar 0,486 mg ging goed

3) gezellig met goede vriend meegegaan naar klaverjassen

4) Laat thuis, toch behoorlijk kunnen slapen

5) Precies een jaar terug werd ik "ziek". Sindsdien best goede stappen gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1. Sacho begonnen, maar dat trok snel weg

2. Lekker samen opgeruimd/uitgezocht met mijn zoon

3. Heerlijk scooter gereden en wat les gegeven

4. Nog wat geshopt online en goed geslaagd.

5. Huis aan kant gekregen en lekker rustig aan gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1. Fijn gevoel gekregen door alle mensen op dit forum die Sowhat proberen te helpen en ondersteunen.

2. Leuke koopjes gescoord

3. Uiteindelijk gelukt om mijn nieuwe vivit aan het werk te krijgen en te koppelen.

4. Afspraak staan voor morgen om te wandelen.

5. Mooi hypotheekgesprek gehad, destijds goed gekozen en voorlopig nog even laten lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...