toine Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Ik praat hier laatste tijd alleen over het weer, dus weer even een hele eerlijke bedrage. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 (bewerkt) Wat een naar verhaal Jopie. Doen wat kan. 7 september 2017 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Het is best even spannend geweest waren wat opstart probleempjes maar nu kan ik trots vertellen dat mijn kleinzoon Elian is geboren vanmorgen Bob, Jannigje, jowan en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Profietsgejat Lars! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Lars, wat fijn!!! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Van harte gefeliciteerd Opa Lars Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Vanavond weer vroeg naar bed, enorme hoofdpijn. Voor de rest ging het vandaag best goed, gedaan wat ik moest doen, tot morgen Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Fiesjat Lars! Wat zul je trots zijn! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Ik lig al in mijn bedje. Morgen extreem vroeg op. Lange reis. Nog even mediteren en dan slapen. Hoop ik. Blij dat ik Sita gehoord heb, tevreden met Lars' kleinzoon, oudste dochter heeft het naar haar zin op middelbare school en ik heb een grote stap ( voor mezelf) op mijn werk gezet. Gaat niet vanzelf, maar zonder drank gebeurt er wel meer. Dat staat vast. Lars, Mai en kruidenthee67 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Goedenavond Hier is de ergste piek er weer af Pfff.. Achteraf (das altijd) heeft de ontmoeting met ex ook wel het eea los gemaakt Hoe liefdevol en respectvol we elkaar ook altijd hebben gelaten Daarvoor heel erg dankbaar Er werden kennelijk toch nog wat pijnpuntjes geraakt bij mij, wat (natuurlijk) ook weer doorloopt in relatie met vriendlief nu (waar we ons beiden gelukkig erg bewust van zijn en wat we ook kunnen delen) Allen een rustige en fijne avond gewenst joop laiverd Lars mooi Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Mooi Toine! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Alles is nu goed moeder en kind blijven nog wel een nacht voor observatie. Hij had wat ademproblemen na de geboorte had in de buik gepoept Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Blij dat ik ben door gegaan En niet geheel bij de pakken neer Maandag lunch met mijn zoon in mijn huisje in dorp D. Die mooierd loopt daar stage nota bene Tevens een oude (wandel)vriend ontmoeten Dat zal wel niet heel ver worden deze keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 @Larsvan harte oop @Sita2fijn dat jullie oké zijn Droog, slaap lekker allemaal. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Lars, gefeliciteerd met je kleinzoon. Dat ie maar ijs mag lusten..(later) Een ieder moet z'n eigen pad vinden. Ik ben een slechte padvinder maar kan dank zij het aanbod van betere padvinders nu toch lekker m'n eigen gang gaan. En betere padvinders heb ik gevonden in de minst voor de hand liggende mensen, verslaafden die een uitweg zochten uit hun miserabele levensomstandigheden... Nood maakte me wanhopig en op mijn manier vindingrijk.. ik vond mijn uitweg door hulp van anderen te accepteren, iets wat nooit eerder bij me was opgekomen. Dank aan de anderen. Mai, Lars en jowan reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Er zijn geen "anderen" Koh Wel een (weer)spiegeling van jou Een herkenning (Kon het niet laten) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Nu ouwe knarren rondje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 september 2017 Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Kan het nog niet echt bevatten. Vanmiddag hebben we het hier gevierd met beschuit en muisjes vond ik erg fijn dat ze dat deden. Ook kreeg ik een beer om aan pff moet wennen aan de naam. Elian te geven. Meld me droog af naar bed als opa van 2 kleinkinderen Jannigje en jowan reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2017 Ik ga droog naar bed, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 10 september 2017 Rapport Share Geplaatst 10 september 2017 Van harte gefeliciteerd Lars, wat een geweldig nieuws! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden