Reacher Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Ik moet gaan leren voor een nieuwe toets. Engels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Tot later gele passievrucht! Ik ga exit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Klinkt dodelijk! Dochter komt dadelijk wat kleren halen smst ze. Ze gaat naar een verjaardagsfeestje vanavond. Moeder eet alleen. Ga mijn zielige kont maar eens in beweging zetten. Bedankt voor de fijne afleiding reacher. Je bent een schat...grappig ook geef ik toe. Niet zo grappig als ik natuurlijk Reacher en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 You are absolutely funnier Fleurtje! And for once I dont 't mind! Altough I am very competitive. Zo hee ik heb wel een 8 denk ik. Hoezo competatief? Veel sterkte met de droevige derriere Fleurtje smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Hoi, hoi, Maar eens een teken van leven. Op de een of andere manier trekt het forum mij niet aan de laatste maanden, maar het lukt mij wel bijzonder eenvoudig (relatief) droog te blijven dus het is wel ok zo denk ik. Leuk weer eens bij te lezen hoe het iedereen vergaat, met name goed zo te lezen en dat is mooi. Tomtom2 smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Fijn dat het goed gaat tomtom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 @tomtom2 Fijn dat het je goed afgaat. Hoe vaak drink je nog dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 En ook geen berichtje ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 En jij stuurt dan ook niet even een bericht? Ik zou lekker weggaan..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Haha, wat een gedoe! Toch hou je van hem zo te horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Voor iedereen: Ik ga uit eten, tot laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Het zal vast niet altijd zo blijven maar tot nu toe gaat het goed. Vanmiddag zijn we centrum in geweest en ja een ijsje gegeten. De sfeer is rustig en gemoedelijk niet zo dreigend als in Eindhoven vaak was. Straks eten en vanavond gaan we voetbal kijken in de huiskamer. Ben zelf ook rustig gelukkig voel me aardig goed Sita2, smart en Jannigje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Geen dagpact meer ? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Vol, ook van HARTE gefeliciteerd Suikertje fijn dat je goed hebt geslapen. Lars, een top start. (en waarom nu weer ''het zal vast niet zo blijven'') Fleurtje, zo herkenbaar na vakantie. Ik kan me dan echt een beetje down voelen. Maarrr jij hebt Reacher ;-) Hier proberen bij te komen van een drukke week, hoop dat jullie een fijne rustige en droge dag hebben. Lars en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 (bewerkt) Ha MarQ (edit met Q), Soms ver te zoeken, maar hier is hij! Doe je mee? Ik sta op het weekpact, maar zet me vandaag erbij om maar eens de lijst wat langer te krijgen Dagpact: Lars Mootje Jowan Sita 2 september 2017 bewerkt door Sita2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Dagpact: Lars Mootje Jowan Sita Muffin Goede morgen iedereen!! Net uurtje Pilates achter de rug, als enige (oudere) man tussen al dat jong vrouwelijk geweld. Voelt wel goed aan voor je body alhoewel het soms een beetje zwaar is. Aan de jarigen, een gelukkige verjaardag gewenst @Lars, leuk te horen dat je het naar je zin hebt !! Straks AA, ik ben al zover dat ik er zelfs al naar uit kijk, al was het maar voor het babbeltje, de koffie en de koekjes ... smart en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Ben zo blij voor je Lars dat de start goed is en je je blijkbaar al wat thuis voelt.. moedig en trots Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Ik ben hier niet anders dan de anderen ook zij hebben hulp nodig de 1 meer dan de ander. Bij de 1 komt thuiszorg 2 keer per dag bij de ander 1 keer en zoals bij mij om de dag. Kan het niet goed uitleggen het is zo anders dan in Eindhoven. Je bent geen patient hier misschien is dat juiste gevoel weer geven ieder voor zich en toch samen. De keuken is een gezellige keuken een woonkeuken. Niet zo steriel als in Eindhoven allemaal. Het gevoel krijgen dat het goed is wat je doet. Wil je mee is goed ga je niet mee ook goed. Voelde het eerder als moeten nu kijk ik naar de klok en denk ga zo koffie drinken. Niet meer omdat het moet maar omdat het mag Lika, Sita2, smart en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 eindelijk Lars, ben echt zo blij voor je. Je eigen plek en aangename mensen in je omgeving, niet meer het ziekenhuis gevoel. Ook goed om te horen dat je opnieuw contact hebt gehad met je ex vrouw.. Gaat goed.. vasthouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Hoi, voetbal is pas morgen hoor Lars, maar ik adviseer je dan ook maar niet te kijken. Hier een rotdag weer, tís niet anders. smart en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Daar was ik ook al achter @Suikertje ze dachten hier dat het vanavond was. Geeft niet we gaan nu een film kijken. Balen dat het niet gaat weet je ook waarom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Lieve je bent lief maar dat wist je al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 (bewerkt) Wat fijn Lars dat je je daar beter voelt kerel, das een fijn verjaardagscadeautje voor mij, zo'n bericht. Je verdiend een heel gelukkig leven. Nogmaals dank voor de mooi en leuke verjaardagwensen mensen.. Mezelf net verwend. Had geen zin om te koken en heb 3 gebakken eieren, vanmiddag gehaald bij de buren dus vers uit de poeperd, met bacon. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. 2 september 2017 bewerkt door bolletje Lars en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 je lijkt Albert Remmo wel, ook zo'n eierliefhebber. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 september 2017 Rapport Share Geplaatst 2 september 2017 Psychisch gaat het niet zo goed Lars, maar gelukkig heb ik vandaag veel steun gehad aan begeleiding hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden