Spring naar bijdragen

Zaterdag 2 september 2017


lady jane

Aanbevolen berichten

Klinkt dodelijk! 

:D

Dochter komt dadelijk wat kleren halen smst ze. Ze gaat naar een verjaardagsfeestje vanavond. Moeder eet alleen.

Ga mijn zielige kont maar eens in beweging zetten.

Bedankt voor de fijne afleiding reacher. Je bent een schat...grappig ook geef ik toe. Niet zo grappig als ik natuurlijk :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, hoi,

Maar eens een teken van leven. Op de een of andere manier trekt het forum mij niet aan de laatste maanden, maar het lukt mij wel bijzonder eenvoudig (relatief) droog te blijven dus het is wel ok zo denk ik. 

Leuk weer eens bij te lezen hoe het iedereen vergaat, met name goed zo te lezen en dat is mooi. 

 

Tomtom2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zal vast niet altijd zo blijven maar tot nu toe gaat het goed. Vanmiddag zijn we centrum in geweest en ja een ijsje gegeten. De sfeer is rustig en gemoedelijk niet zo dreigend als in Eindhoven vaak was. Straks eten en vanavond gaan we voetbal kijken in de huiskamer. Ben zelf ook rustig gelukkig voel me aardig goed 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vol, ook van HARTE gefeliciteerd:rose::present:
Suikertje fijn dat je goed hebt geslapen.
Lars, een top start. (en waarom nu weer ''het zal vast niet zo blijven'')
Fleurtje, zo herkenbaar na vakantie. Ik kan me dan echt een beetje down voelen. Maarrr jij hebt Reacher ;-)

Hier proberen bij te komen van een drukke week,
hoop dat jullie een fijne rustige en droge dag hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:

Lars

Mootje 

Jowan

Sita

Muffin

Goede morgen iedereen!! Net uurtje Pilates achter de rug, als enige (oudere) man tussen al dat jong vrouwelijk geweld. Voelt wel goed aan voor je body alhoewel het soms een beetje zwaar is.

Aan de jarigen, een gelukkige verjaardag gewenst

@Lars, leuk te horen dat je het naar je zin hebt !!

Straks AA, ik ben al zover dat ik er zelfs al naar uit kijk, al was het maar voor het babbeltje, de koffie en de koekjes ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben hier niet anders dan de anderen ook zij hebben hulp nodig de 1 meer dan de ander. Bij de 1 komt thuiszorg 2 keer per dag bij de ander 1 keer en zoals bij mij om de dag. Kan het niet goed uitleggen het is zo anders dan in Eindhoven. Je bent geen patient hier misschien is dat juiste gevoel weer geven ieder voor zich en toch samen. De keuken is een gezellige keuken een woonkeuken. Niet zo steriel als in Eindhoven allemaal. Het gevoel krijgen dat het goed is wat je doet. Wil je mee is goed ga je niet mee ook goed. Voelde het eerder als moeten nu kijk ik naar de klok en denk ga zo koffie drinken. Niet meer omdat het moet maar omdat het mag 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

eindelijk Lars, ben echt zo blij voor je. Je eigen plek en aangename mensen in je omgeving, niet meer het ziekenhuis gevoel. Ook goed om te horen dat je opnieuw contact hebt gehad met je ex vrouw.. Gaat goed.. vasthouden :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat  fijn Lars dat je je daar beter voelt kerel, das een fijn verjaardagscadeautje voor mij, zo'n bericht.:lips: Je verdiend een heel gelukkig leven.

Nogmaals dank voor de mooi en leuke verjaardagwensen mensen..

Mezelf net verwend. Had geen zin om te koken en heb 3 gebakken eieren, vanmiddag gehaald bij de buren dus vers uit de poeperd, met bacon. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...