Spring naar bijdragen

Woensdag 30 augustus

Muffin1956

Aanbevolen berichten

Beterschap rapilos. Ook maar een kalm dagje houden dan? 

Hier in het westen wel droog inmiddels maar flink benauwd in huis. Schuifpuitje van het balkon open en dat is wel verfrissend. Ik ga aan de administratie . En mezelf beloofd mijn haak/ borduurproject eind van de middag en avond eindelijk weer es op te pakken. Wordt weer es tijd voor leuke, positieve dingen. Te lang in eenminder leuke modus gezeten. Met kleine stapjes en drooghouden..... Moet, nee... gaat dat lukken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier inmiddels ook volop regen :musicnote::musicnote:regen de zegen de pannen worden nat, de boeren die lopen in 't blote gat :musicnote::musicnote:

Ik ga een begin maken met mijn huis oppimpen. Voor mijzelf en ook om de twee aspirant-hulpen die morgen op gesprek komen niet meteen al af te schrikken.

De pillen doen nog niks, dus het moet allemaal uit mezelf komen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar kan ik ook absoluut niet tegen hoor Suiker, als mensen zich niet aan hun afspraken houden

Ja, wel lekker een vrije dag, en totaal geen energie om maar wat dan ook te doen
Net wandelmaatje afgezegd, niets voor mij eigenlijk
Kan e hele dag wel slapen
Jakkes bah, en leef nog wel zo super gezond de laatste tijd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, Kore.. je huis oppimpen..:) M.a.w. glans aan de puinhoop geven?:P
Nee, serieus: sterkte ermee en hopelijk komt je energie op wat voor manier dan ook snel een beetje terug.
En Suikertje ook sterkte. Zou bijna zeggen: hopelijk vind je snel een nieuw vel.. dit vel past je blijkbaar niet zo goed meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Telefoontje lukte niet. Het werd door de desbetreffende persoon afgedaan met een weinigzeggend mailtje. Eerst maar laten bezinken voor ik verder tot actie overga. Mijn administratie schiet lekker op. Nu aan een broodje en soepje en ff " pauze", en straks nog een stukje verder. Dit weer is er perfect voor:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kwoot:
"Ik zit niet goed in mijn vel. Mensen hier komen afaspraken niet na en dat blijft lastig voor me. Wel aangegeven, maar of ze er dan ook wat mee doen. "

Waarschijnlijk niet, mensen veranderen niet omdat ik het wil, ze veranderen alleen als ze het zelf willen of moeten omdat de pijn ondraaglijk wordt.
Ik merk dat ik er alleen maar fatsoenlijk mee kan omgaan als ik er zelf anders tegen aan leer kijken, er zelf anders mee om ga.

bewerkt door jowan
wat spaties (tussenruimten) toegevoegd ter meerdere eer en glorie van de leesbaarheid..
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...