bolletje Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Even kijken waar jullie zijn. Oké gevonden Het is hier buiten zo donker. Vannacht weer plut geslapen, maar vandaag weer lekker naar de dagbesteding. Verheug me weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Moggel Kruid. Hoe is het weer bij jou? Hopelijk schijnt de zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 .'Zachtjes tikt de regen...' nou, zachtjes.... Binnen schijnt de zon Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Goeiemorgen deze morgen, geen regen nog, helaas.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Drent of Tukker.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Galliër. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Goedemorgen allemaal, Vandaag de hele dag vrij Gelukkig voel me nog steeds gammel en blaf als een walrus Ook hier veel regen, maar wel verfrissend inderdaad Zou vanmiddag wandelen met maatje, maar zal wel niet doorgaan als het zo blijft gieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Das toch het belangrijkste Kruid. Dan in het in huis altijd mooi weer. Vervelend Raps. dat dat hoesten zo lang duurt hé? rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 13 minuten geleden zei Kohtje: Galliër. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Kijk Raps. dit moet je opsmikkelen. Is het zo over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Ha,ha Bol Dank je wel hoor, zal het proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Beterschap rapilos. Ook maar een kalm dagje houden dan? Hier in het westen wel droog inmiddels maar flink benauwd in huis. Schuifpuitje van het balkon open en dat is wel verfrissend. Ik ga aan de administratie . En mezelf beloofd mijn haak/ borduurproject eind van de middag en avond eindelijk weer es op te pakken. Wordt weer es tijd voor leuke, positieve dingen. Te lang in eenminder leuke modus gezeten. Met kleine stapjes en drooghouden..... Moet, nee... gaat dat lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Zal ik doen, Sheila. Maar alleen voor jou. Nogal pijnlijke duimen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Hier inmiddels ook volop regen regen de zegen de pannen worden nat, de boeren die lopen in 't blote gat Ik ga een begin maken met mijn huis oppimpen. Voor mijzelf en ook om de twee aspirant-hulpen die morgen op gesprek komen niet meteen al af te schrikken. De pillen doen nog niks, dus het moet allemaal uit mezelf komen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Ik duim nog wel even door voor je Sheila, wel goed dat het gesprek goed ging. Rapilos, mooi dat je een vrije dag hebt. Ik zit niet goed in mijn vel. Mensen hier komen afaspraken niet na en dat blijft lastig voor me. Wel aangegeven, maar of ze er dan ook wat mee doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Geen idee, nog geen antwoord gekregen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Daar kan ik ook absoluut niet tegen hoor Suiker, als mensen zich niet aan hun afspraken houden Ja, wel lekker een vrije dag, en totaal geen energie om maar wat dan ook te doen Net wandelmaatje afgezegd, niets voor mij eigenlijk Kan e hele dag wel slapen Jakkes bah, en leef nog wel zo super gezond de laatste tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Spannend Sheila ! Ik duim voor je mee hoor Erg he, dat wachten altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Haha, Kore.. je huis oppimpen.. M.a.w. glans aan de puinhoop geven? Nee, serieus: sterkte ermee en hopelijk komt je energie op wat voor manier dan ook snel een beetje terug. En Suikertje ook sterkte. Zou bijna zeggen: hopelijk vind je snel een nieuw vel.. dit vel past je blijkbaar niet zo goed meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Jemig, zit de hele ochtend een beetje te lummelen. Zal door de duisternis komen. Ga nu boodschappen doen voordat de hondjes weer zeggen dat het twaalf uur is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Spannend sheila, ik duim verder. Zo, nu eerst mijn lastige telefoontje afhandelen.adem in adem uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 Telefoontje lukte niet. Het werd door de desbetreffende persoon afgedaan met een weinigzeggend mailtje. Eerst maar laten bezinken voor ik verder tot actie overga. Mijn administratie schiet lekker op. Nu aan een broodje en soepje en ff " pauze", en straks nog een stukje verder. Dit weer is er perfect voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 (bewerkt) Kwoot: "Ik zit niet goed in mijn vel. Mensen hier komen afaspraken niet na en dat blijft lastig voor me. Wel aangegeven, maar of ze er dan ook wat mee doen. " Waarschijnlijk niet, mensen veranderen niet omdat ik het wil, ze veranderen alleen als ze het zelf willen of moeten omdat de pijn ondraaglijk wordt. Ik merk dat ik er alleen maar fatsoenlijk mee kan omgaan als ik er zelf anders tegen aan leer kijken, er zelf anders mee om ga. 30 augustus 2017 bewerkt door jowan wat spaties (tussenruimten) toegevoegd ter meerdere eer en glorie van de leesbaarheid.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2017 @Bor, wat goed van je om zoiets rottigs zo naar iets positiefs om te buigen. Super. ( en nu toch ook maar hopen dat die blokkade gauw opgeheven wordt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden