Kohtje Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim.... (voor Sheila) Wanneer? Nog lang in de zenuwen? Wens je een goed gesprek met goede 'afloop'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Sheila, wat gaaf zeg. Ik duim mee hoor! Nog maar twee daagjes dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Geslaagd weekend Koh? (Duckwise..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Net na goed nadenken nieuwe afspraken gemaakt met brijderdame van de groep. Ik wil mijn beperkte energie steken in mijn eigen aa groep 2 x per week ( waar ik nu echt structureel iets wil opbouwen) en stop met de brijdergroep twee middagen per week. In plaats daarvan af en toe een individuele sessie met de brijder psychotherapeut. Dat kan morgen al. En dan hoop ik ook gewoon wat energie te kunnen steken in contacten, koor en haakclubje. De vooral leuke dingen. Ook heb ik het claimgedrag van de bijna buuv besproken en verteld dat ik het contact nu even afhoud. Niet goed voor beiden. Ik ga nu echt egocentrisch voor mijn algehele herstel. ( de vrienden gisteravond bevestigden eigenlijk , onwetend , wat ik al overdacht had). En nu op naar de reiki behandeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Ja Asterix. Was een lekker relaxed weekendje. 't Weer zat ook mee, hè? Alleen wordt kamperen in een tentje als het 's nachts zo afkoelt en het 's morgens allemaal wat vochtig is toch wel een wat zware belasting voor m'n heupen, rug en vooral ook schouder. Ben ik weet niet hoe lang bezig om alleen nog maar uit die slaaptent te komen... Da's vooral geen pretje als je dan ook nog hoge nood hebt. Eenmaal weer op gang, zo'n half uurtje later, geniet ik weer volop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 (bewerkt) Shei Herstel ? Reikie is altijd goed heb ik gehoord. Op You tube is ook veel muziek te vinden. Misschien heb je al gekeken. Kanjers ik ben weer hobby-en. knuffel 28 augustus 2017 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Goedemiddag Het is weer zomer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Tsja Koh, bijna net zo krakkemikkig als de eendjes hè. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Ha Bor En hoe vaar jij? (is het wel mooi weer voor vandaag) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Nee, Bor, al een paar maand niet meer, geen AA dat is.. Meer dan 4 maand realiseer ik me nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 10 minuten geleden zei Asterix: Tsja Koh, bijna net zo krakkemikkig als de eendjes hè. Erger, Asterix, erger.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 (bewerkt) Mensen, een fijne dag Ik ga met mijn op leeftijd zijnde vrienden genieten in het park Ze worden langzaam en wat krakkemikkig, dus daar pas ik mij op aan 28 augustus 2017 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 9 minuten geleden zei Bor: Kohtje; Ik lees op wie is wie..je ziet je sponsor niet (veel) meer schrijf je daar, maar hoe kan dat nu gebeuren..Dat kan ik niet rijmen met NA/ AA. Dat rijm ik niet met het stappenplan van het levenslang/continue in herstel zijn t/m stap 12. Vraag dát maar aan m'n hogere macht, Bor. Die rijmt alles wat los en vast zit aan elkaar tot een logisch geheel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Maak er maar een mooie dag van, Mai. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Dat ga ik zeker doen Koh, dank. Joe toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Nee hoor, Bor. Is niet moeilijk maar een logisch geheel. 't Gaat zoals het gaat, 't is zoals 't is... M'n eerstesponsor heeft me goed op gang geholpen, jarenlang. De tweede zette dat voort maar in een veel lagere versnelling. Maar.... we wonen niet bij elkaar in, ik ga momenteel niet naar meetings, en in het dagelijks leven kruisen onze wegen zich verder ook niet. Daarom zie ik 'm niet. Muffin1956 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Opdefles Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Hallo allemaal, vandaag ga ik mijn tweede week zonder alcohol in. Er zullen nog veel valkuilen op mijn weg komen, maar tot nu toe gaat het goed. Daar voel ik me heel prettig onder... Sita2 en Momentum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Positieve berichten,opdefles Ga lekker zo door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Wat een cadeautje vandaag . Heerlijk lui lezen in de tuin. Sita2 en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin1956 Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Iedereen goede morgen vanuit fris Bogota. Sluit me aan bij het dagpact alleen lukt dat copy paste ni zo goed met de Ipad .... Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Opdefles, tot nu toe gaat het goed. Komt dat doordat je je valkuilen een beetje in beeld hebt en ze weet te omzeilen of ben je nog geen valkuilen tegengekomen? Valkuilen lijken onzichtbaar maar zijn het niet. Een voorbereid oog ziet ze van verre aankomen. En je oog kun je voorbereiden door voor jezelf je valkuilen in kaart te brengen. Dat in kaart brengen zal wel moeten gebeuren vanuit het oprechte/eerlijke verlangen om te stoppen met drinken want het verslaafde brein is meesterlijk in het doen geloven dat een valkuil déze keer geen echte valkuil is. Leer dus te zien of je brein 'spreekt' vanuit verslaving of vanuit herstel. Hoe dan ook, je tweede week zonder alcohol is een mooi voornemen. Je eerste heb je er dus opzitten!! Chapeau! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Zal ik je helpen, Muffin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Net terug van de reiki behandeling. Na een klein rondje hondje even pas op de plaats. Was een zeer bijzondere ervaring. Nog meer dan de eerste keer. Vanavond dus weer AA. Ook wel weer ff spannend. Eerste stap dus weer na mijn uitglijder vorige week dinsdag. Dat blijft ff slikken! Maar ook nodig en goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Doe 't gewoon. Je wilt op het dagpact, dus... Dagpact; jowan Lars Mootje Rosa tinto Bor Kohtje Herstel. Muffin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2017 Misschien verwacht je teveel van andermans leven, Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden