Markuana Geplaatst 18 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2017 Goedemorgen, ontbijtje van mij. Sorry cola was op. Damm zou wel eens langer willen slapen dan maar 4 uurtjes, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 18 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2017 Bijna weekend en goedemorgen Dagpact: jowan Mootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 18 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2017 Goedemorgen allemaal.Fijne vrijdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2017 Goedemorgen, tsjonge wat een gebeuren weer in Spanje, niet normaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2017 Goedemorgen. Vanmiddag heb ik een kennismaking met de andere bewoners. Zie er enorm tegen op. Dagpact: jowan Mootje Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2017 Het is van 2 tot 4. Ach ik ben vast niet de enigst die zenuwachtig is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2017 High thee nooit eerder gedaan thee met hapjes al hoop ik dat ze ook koffie hebben. Over koffie gesproken Yvonne ik lust wel een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2017 Goedemorgen, hoofdpijn. Wens je veel succes vandaag Lars Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2017 Heb je al uitslag Suikertje van de onderzoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2017 Redelijk geslapen, vanmiddag bellen voor uitslagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 18 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2017 Hoop dat het mee valt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2017 Goedemorgen frummers. Gat in de dag geslapen. Zo tegen de avond kak ik in... vroeg naar bed voor mijn doen en slapen maar. Mis dan wel het mooiste deel van de dag, de vroege ochtend, maar het is even niet anders. Eerst maar een lekker bakje dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2017 Dagpact: jowan Mootje Lars Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 18 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2017 Dagpact: jowan Mootje Lars Reacher Nicky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2017 Misschien zit de liefde van je leven er straks wel tussen @Lars ( ik weet alleen niet of deze opmerking je minder zenuwachtig zal maken) Misschien de vroege ochtend inruilen voor de avondschemer Yvonne? Ik hou van die schakeling van drukte naar rust. Vandaag een toets. Maandenlang geleerd en ik weet nog niets. Zo is t leven Ugh! bleekgezicht met hoogbegaafde haar heeft gesproken. Vasjaaaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gazel Geplaatst 18 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2017 Mmmm lekkere Koffie! Succes Lars! Je kan het! Hier laatse vakantie dagje. Straks ff spinnen en verder zien we wel wat de dag brengt. Ik wil heel graag een kickbike kopen....ben me er al dagen in aan het verdiepen. Ben nu bijna 6 weken alcoholvrij en heb veel meer zin om te sporten. Wie had dat ooit kunnen denken! Het is voor mij ook wel een mannier om stress kwijt te raken. Dat is nog wel een dingetje....de momenten waar ik alcohol gebruikte voor ontspanning anders invullen. Mijn lijf gaat soms echt vast zitten. Iemand tips? Bij mij gaat het vooral in mijn nek zitten met als gevolg hoofdpijn.... De oorzaak van de stress weet ik.Ik heb daar aan gewerkt door o.a. emdr/therapie. Maar je ontkomt gewoon niet aan stressvolle situaties..... Straks even lekker het bos in..ruikt zo heerlijk! En de heide staat prachtig in Bloei!!! Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2017 Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2017 Succes Reacher, gaat vast lukken, ik zal duimen voor je. Lars, jij ook succes, en reken maar dat de anderen ook zenuwachtig zijn. Gewoon zeggen dat je het best eng vindt allemaal kan trouwens helemaal geen kwaad hoor. En ja Suiker, drink je genoeg water? Verder rustig aan man, en ook ik ben wel benieuwd naar de uitslagen. Genieten van je laatste vakantiedag Gazel, en jaaaa, zoooo heerlijk die luchten in het bos. Voor mij geen Scheveningen en geen vuurwerk Sheila. Scheveningen is veel te ver weg. En vuurwerk... hartstikke mooi, maar ik vind het een crime voor de dieren en voor het milieu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2017 Een goede morgen allemaal. Dagpact: jowan Mootje Lars Reacher Nicky Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2017 Goedemorgen! Geen slecht idee joops Lars, spannend! Maar komt heus los. Ik zou ook zenuwa htig zijn. Geen cola M??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2017 Denk je dat hier genoeg in zit dear Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2017 Reacher miss lijkt t alleen maar zo. Je gaat vast goed scoren. Ik moet dadelijk dochter gaan inschrijven op de hogeschool. Ben supermoe . Was om vijf uur wakker en.kon niet in slaap geraken. Pas tegen acht terug ingedommeld maar niet voor lang. Misere misere Later alligator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2017 Zojuist zei Yvonne: Denk je dat hier genoeg in zit dear Fleur? Waar is da rietje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2017 Zelf de kleur uitkiezen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden