Spring naar bijdragen

Het moet er echt van komen.


Anne01

Aanbevolen berichten

Welkom Anne. Ik zie dat je je voorstelberichtje twee keer hebt geplaatst. Dat is niet erg, gebeurt vaker... 

Heb je al een afspraak bij de huisarts voor de refusal? Ga je het met hulp aanpakken? Het forum is fijn. Lees en schrijf maar veel hier. Op de dagdraad is een soort virtuele huiskamer, waar je per dag kunt deelnemen aan het dagpact. De afspraak om die dag niet te drinken. Dat is ook de plek waar je het snelst een reactie krijgt als je het moeilijk hebt. Gebruik maar alles wat helpt hier.

succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Anne.

het 2e draadje zakt vanzelf naar beneden en uit t zicht als niemand er verder op schrijft.

Bij de afdeling thema's staat een draadje waar je heel veel kunt lezen over Refusal, er zijn veel ervaringen mee, overwegend goed als ik goed gelezen heb.

Veel succes hier en met stoppen, ikzelf had er giga veel baat bij hier dagelijks te zijn, lezen, schrijven, delen, me verbonden voelen met een virtuele lotgenoten-familie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-8-2017 om 11:32 zei Anne01:

Na mijn vakantie wil ik graag beginnen met Refusal maar ik ben er best bang voor.

 

Op 16-8-2017 om 11:57 zei Anne01:

Ik zal half september vast veel actiever worden, dan ga ik beginnen met stoppen..ben me nu overal aan het inlezen.

Ook namens mij welkom op dit forum, Anne. Goed dat je besloten hebt er iets aan te gaan doen en al stappen aan het zetten bent.

Het valt me echter wel op dat je heel veel reserves in je formuleringen hebt ingebouwd. Misschien ben je je er zelf niet bewust van, daarom citeer ik bovenstaande zinnen.

"Na mijn vakantie" ... Uitstel dus. Waarom eigenlijk niet nu al? Ik ben vorig jaar gestopt vlak voor mijn vakantie naar Frankrijk. Toen had ik die uitdaging meteen achter de rug, en daar ben ik nog steeds blij mee.

"beginnen met stoppen" ...  Wat bedoel je daarmee precies. Stoppen of een begin maken met iets wat je dus ook nog wel even langer kunt uitstellen? En waarom eigenlijk refusal? Mag van mij hoor, maar het kan ook zonder als je besluit echt van binnenuit komt.

Maar ... vat mijn reactie niet als kritiek op. Denk er gewoon eens over na. En nogmaals goed dat je hier komt en van harte welkom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, ik heb je voorsteldraadje gevonden :)

Campral was het ook niet voor mij. Althans, op dat moment werkte het niet voor me. Maar of dat nou aan de Campral lag...

Wat is je gewenste en voorgenomen stopdatum? Ik heb de indruk dat daar wat geheimzinnigheid omheen zit, klopt dat? Is dat bewust? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...