Lars Geplaatst 16 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2017 Eet smakelijk Fleurtje en geef meneer schildpad ook een stukje. Nog even en dan heb ik vogels die ik brood kan voeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2017 3 minuten geleden zei jopie: Grijns. Kakker! Schijter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2017 Ik denk dat Jopie bergschoenen aan heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2017 Moederator ze schelden mij uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2017 Een goede morgen allemaal. Dagpact: Mootje Lars Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2017 Liep ik vanmorgen vroeg, in de mist, jaja... met de hondjes langs 'onze' IJssel, ligt daar een schip afgemeerd. Op zich is dat heel normaal voor deze plek, maar wat mij vanmorgen naast de fraaie combi IJssel-mist nóg blijer maakte was dat op het achterdek van dat schip een....... jaja..... een....... je raad het nooooooiitt........ nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2017 eend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2017 (bewerkt) Idd wandelschoenen. Klopt. Wel grappig trouwens dat veel mensen het leven in een camper als avontuurlijk zien. Ikzelf ook wel hoor, in die zin voldoet het aan mijn toch wel aanwezige behoefte om avontuurlijk over te komen (mind de nuance). Maar feitelijk doet het leven in de camper me juist zo goed omdat het gewoon heel klein en overzichtelijk Is. Er Is geen ruimte om even te wachten met opruimen, schoonmaken, wassen of al die andere dingen. Een volle plasemmer (om maar even een concreet voorbeeld te noemen) betekent dat je niet kunt plassen en een te volle vuilwatertank stinkt. Te veel onnodige spullen hebben kost leefruimte en je raakt je dingen kwijt. Als ik niets onderneem, er niet uit ga, word ik koud...... Wat je doet moet ook echt en ook meteen. Anders kom je om. Van de zooi, de stank, het gebrek aan water of schone kleren. Daar Is niets avontuurlijk aan. Gewoon een stuk dagritme. Een stuk beperking. Dat kost tijd. Dat vraagt aandacht. En daar doe ik het goed (beter) op dan op een groot en luxe huis waar ik teveel keuzes heb en afhankelijk ben van vele apparaten. 16 augustus 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2017 L A R S ...... MOND HOUDEN!!!!!! AAaaahhhh.... ja. Er stond een heel mooi oud lelijk eendje op het achterdek... Zo mooi in die mist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2017 Ga ik nu door voor de koelkast Kohtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2017 Ga jij maar lekker door voor de koelkast, Lars. Denk wel aan een groot vriesvak voor de ijsjesvoorraad. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2017 Vandaag ga ik eerst een fiets kopen een elektrische fiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2017 Oh ik moet opschieten fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 16 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2017 6 minuten geleden zei Kohtje: L A R S ...... MOND HOUDEN!!!!!! AAaaahhhh.... ja. Er stond een heel mooi oud lelijk eendje op het achterdek... Zo mooi in die mist. Gadver...duurde een min of twee voor ik mee was. Ik vond een badeend nogal raar daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2017 Huh? Nee das een geit! Hoe ziet een eend eruit...doemme he!!!! Nu moet ik gaan googlen. Irritant stel. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2017 ZEG!! Die eend = een geit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2017 6 minuten geleden zei Lars: Vandaag ga ik eerst een fiets kopen een elektrische fiets Lamme Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2017 Ok ik ging er vandoor.. Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2017 6 minuten geleden zei Lars: Oh koh ik moet opschieten fijne dag allemaal goed zo... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2017 Sha draagt Crocs als ik het me goed herinner. Goedemorgen frummers. Hier schitterend zonnetje, kan niet beter. Maar eerst even een bakje. En die eend is een auto geitje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2017 Nee fleur, die eend is een eend. De IJssel stroomt door Nederland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 16 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2017 Dagpact: Mootje Lars Kohtje Nicky Een goedemorgen allemaal en een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2017 goeie zonnige morgen frummers. wat een humor zo op de vroege morgen, fijn bijkomen is dat, met een straffe bak erbij. Jannigje toitoitoi meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2017 Goedemorgen Jane. Ja, Jannigje sterkte straks meis. we denken aan je... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden