jowan Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Fijn weekeinde! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Goedemorgen Dagpact : jowan Sheila Momentum Fijn weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Goedemorgen allen Dagpact : jowan Sheila Momentum Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Het is aftellen hier. Nog 2 weekenden. Ik merk dat ik laks word. Oppassen dus en zoals jowan zegt netjes blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Mooi Sheila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Goedemorgen, wat een ruk weer buiten... Fc Utreg staat nummer 1 in de eredevisie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Dagpact : jowan Sheila Momentum Lars Nicky Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Dagpact : jowan Sheila Momentum Lars Nicky tinto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Vandaag gaan we een weekje weg met 4 kleinkinderen in een center parc ik heb er zin in volgende week meld ik me weer iedereen veel succes met niet of minder drinken Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Heel veel plezier Tinto maar dat komt vast goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Veel plezier Tinto en geniet ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Goedemorgen. Slechte nacht achter de rug maar dat maakt aankomende nacht beter hopelijk. Fijne uitstap tinto! Altijd superleuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Goedemorgen, erg regenachtig hier. Veel plezier Tinto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Goedemorgen frummers. Hier geslapen als een os (hoe slapen die dieren eigenlijk)... Tinto veel plezier. Fleur, vanavond lekker vroeg het bed in dan, zo heerlijk na een slechte nacht. Heb je 'gewoon' slecht geslapen of was er een aanleiding voor? HIer ook motregen trouwens, al een paar uur... Maar binnen hebben we lekker koffie en thee klaarstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Goedemorgen allemaal, Hier al een 2 uurtjes op Wakker is wakker he Maar ja, lag er ook heel vroeg in gisterenavond Gelukkig weer geslapen als een blok Vogels zo verschonen (ja hoor luiertjes ), ochtendgym, en daarna 2 uurtjes iemands huis schoonmaken Dat mag ik dan vanmiddag ook nog een uur doen, bij een zeer oude heer En dan vanavond kookdienst bij een client, waar het niet erg goed mee gaat Dag snel gevuld dus En ik drink niet vandaag natuurlijk smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Een goede morgen allemaal. Dagpact : jowan Sheila Momentum Lars Nicky tinto Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Goeie morgen mensen. Hier is het somber en heeft het geregend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Regen ook hier. Maar ook een goedemorgen. We krijgen 'bezoek' vandaag in ons ieniemienie huisje. Hopelijk wordt het droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 (bewerkt) 57 minuten geleden zei Yvonne: Fleur, vanavond lekker vroeg het bed in dan, zo heerlijk na een slechte nacht. Heb je 'gewoon' slecht geslapen of was er een aanleiding voor? Citaat Om twee uur wakker geworden door jongeren die voor de deur kabaal stonden te maken en daarna gewoon niet meer in slaap geraken . Zo vervelend want hoe meer je r mee bezig bent, hoe minder je geneigd bent in te dommelen. Maar je kan dan weer niet stoppen r mee bezig te zijn 12 augustus 2017 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 En ik maakte me druk omdat vriendin mijn nieuwe veldbed had geleend voor kamp van haar dochter en r bij t terugbrengen ineens haar naam in t groot op de riem stond. Gelukkig r uitgekregen met nagellakremover. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Hier regent het ook. Maar somber kan ik het niet vinden. In elk geval niet meer zo benauwd.. Zo eerst eens boodschappen doen en dan aan de klus van auto's 'ont-vakantieën', d.w.z. leeghalen en schoonmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 2 minuten geleden zei fleurtje: En ik maakte me druk omdat vriendin mijn nieuwe veldbed had geleend voor kamp van haar dochter en r bij t terugbrengen ineens haar naam in t groot op de riem stond. Gelukkig r uitgekregen met nagellakremover. Da's niet netjes. Wij hadden eens een Coleman fornuis (duur kampeerding) uitgeleend en nooit teruggekregen. De persoon had z'n naam erin gekerft en beweerde doodleuk dat ie van hem was. Uiteraard al jaren geen contact meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 En wij kampeerkoken tegenwoordig op gas en gaz... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 augustus 2017 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2017 Ik ga maar eens naar de kapper vandaag. Meteen even boodschappen doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden